3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در فاصله یک روز مانده به پاییز 1400

نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در فاصله یک روز مانده به پاییز 1400
اقتصاد نیوز : بازار ارز ایران در فاصه یک روز مانده به پاییز 1400 شاهد رشد قیمت طلا، سکه و دلار بود. خبر بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت دلار  روز گذشته با ۴۰ تومان افزایش بر روی۲۷,۳۸۰ (بیست و هفت هزار و سیصد و هشتاد ) تومان قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی در شروع معاملات امروز 27 هزار و 400 تومان بود. قیمت دلار آمریکا در ادامه رشد کرد و در پایان معاملات نیمه اول روز روی 27 هزار و 540 تومان ایستاد و تا انتهای روز بر روی این قیمت ثابت ماند.

قیمت  هر اونس طلا امروز  با رشد ۰.۳۶ درصدی به ۱,۷۶۷ (یک هزار و هفتصد و شصت و هفت ) دلار  رسید. این فلرز زرد رنگ در بازار داخلی هم با رشد همراه شد و با ۸۷۰۰ تومان افزایش، ۱,۱۴۰,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل هزار و نهصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی هم روز گذشته با کاهش ۰.۰۴ درصدی همراه شده بود  و درنهایت با قیمت  ۱۱,۸۱۵,۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و پانزده هزار) تومان به کار خود پایان داد. این فلز گران بها در امروز سه شنبه 30 شهریور ماه روند صهود را دنبال کرد و  با افزایش ۰.۴۲ درصدی، از ۱۱,۸۱۵,۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و پانزده هزار) تومان به ۱۱,۸۶۵,۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و شصت و پنج هزار) تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در 30 شهریور 1400

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، مجموع ارزش نمادهای تشکیل دهنده سهام عدالت همچون وتجارت، وبصادر، فولاد، فارس، فملی، شتران، وبملت، اخابر، کچاد، شپنا، رمپنا، شبندر، فخوز و کگل تغییراتی را تجربه کرد.  همچتین ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۴ درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان رسید.بر این اساس در حال حاضر ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به هفت میلیون و ۶۳۱ هزار تومان رسیده است

خبری درباره بازگشت عادل فردوسی پور به صداوسیما

عادل فردوسی پور بیش از یک سال است از برنامه‌ورزشی نود و صداوسیما اخراج شده است  ، بار دیگر قرار است به رسانه ملی بازگردد. پایگاه اطلاع رسانی سیما با اعلام این خبر نوشت: حاشیه های جذاب فوتبال در جهان در ایام برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی مهم در دنیا می‌پردازد، به زودی آغاز می‌شود.فوتبال۱۲۰ با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پورهر پنجشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.فصل نهم برنامه فوتبال ۱۲۰ همزمان با پایان فصل فوتبالی اروپا، در تاریخ خرداد ماه به پایان رسید. فصل دهم این برنامه، از اول مهر آغاز خواهد شد.

جزئیات عرضه اولیه فردا چهارشنبه

عرضه های اولیه  همیشه بازدهی بالایی دارند. همین امر باعث شده تا مردم پیگیر عرضه های اولیه باشند. دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش روی سهام بانک‌پارسیان‌ (وپارس) و مخابرات ایران (اخابر) در سررسید دی ماه 1400، فردا چهارشنبه 31 شهریور در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود. همچنین بر پایه پیام ناظر بورس، اوراق مشارکت شهرداری اصفهان به منظور تامین مالی اجرای فاز 4 خط 2 قطارشهری اصفهان با نماد «مصفها404» در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج ‌شد.