3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

نقشه و قهرمانی جدید در راه Apex Legends است

استودیوی Respawn Entertainment بالاخره از فصل هفتم بازی محبوب Apex Legends رونمایی و جزئیات آن از منتشر کرد. فصل هفتم این بازی که با نام Ascension شناخته می‌شود، یک قهرمان و یک نقشه‌ی عظیم جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

فصل هفتم بازی Apex Legends بزرگترین فصل منتشر شده در سال جاری است که قرار است نقشه‌ی عظیم Olympus، قهرمانی با نام Horizon و حتی یک وسیله‌ی نقلیه جدید را به بازی اضافه کند. بزرگترین ویژگی جدید این فصل، نقشه‌ی اضافه‌شده به آن است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، Olympus شهر عظیمی است که بر فراز ابرها قرار دارد و ارتفاع بلندش باعث می‌شود تا پیمایش در آن پرخطر باشد؛ چرا که با پرش اشتباهی یک سقوط عظیم در انتظارتان خواهد بود. ریسپاون هنوز چیز بیشتری را از این نقشه اعلام نکرده اما وعده داده که با نزدیک شدن به عرضه‌ی فصل هفتم بازی، اطلاعاتی بیشتری را از آن منتشر خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد، شخصیت جدیدی به نام هورایزن به بازی اضافه شده است. هورایزن در واقع دانشمند باهوشی است که با دانش خود در فیزیک نجومی قصد دارد رنگ و بویی تازه به بازی Apex Legends بدهد. تریلر زیبای منتشرشده از این فصل بر شخصیت هورایزن، اهداف و ماجراهایش تمرکز دارد.

بازی Apex Legends

همچنین وسیله‌ی نقلیه‌ای به‌ نام Trident هم با فصل هفتم به بازی Apex Legends اضافه خواهد شد. با این ‌حال، مشابه چیزی که درباره‌ی نقشه و شهر جدید اضافه‌شده به بازی گفتیم، هنوز اطلاعات تکمیلی از این وسیله‌ نقلیه وجود ندارد و باید منتظر اخبار بیشتری از سوی استودیو ریسپاون باشیم. با این ‌وجود، می‌دانیم که Trident به‌ اندازه‌ای بزرگ است که توانایی انتقال یک جوخه‌ی کامل را در محیط بازی خواهد داشت.

استودیو ریسپاون به‌تازگی اعلام کرده بود که فصل هفتم بازی Apex Legends به همراه نسخه‌‌ی استیم عرضه خواهد شد اما تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ به سال ۲۰۲۱ موکول شده است. به ‌این ‌ترتیب، طرفداران این بازی محبوب می‌توانند در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ۱۳۹۹) منتظر عرضه‌ی فصل هفتم بازی و ویژگی‌های جدید آن باشند.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ