3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

نگاهی به توکن بینامون و آینده پیش روی آن

tikakala

اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای باشید، می‌دانید که سال‌هاست طرفداران بازی، گاها به خاطر علاقه بیش از حد خود به عناوینی که دوست دارند، به خرید کارت‌ها یا تصاویر کاراکترهای آن می‌پردازند. اما به تازگی، با ورود NFTها یا توکن های غیرمثلی، این اتفاق برای کاربران رنگ و بویی تازه پیدا کرده است.

atramart mobile

اما یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین رویدادهای دنیای بازی‌ها؛ ورود توکن بینامون به دنیای ارزهای دیجیتال بود. Bianamon به عنوان یک متاورس در دنیای هیولاهای دیجیتالی، به کاربران این اجازه را می‌دهد که با جمع آوری هیولاهای دیجیتال در نبرد خود لذت ببرند.

بینامون با بهره گیری از فناوری بلاکچین و NFTها، برای ایجاد یک تجربه جدید در بازی‌های کامپیوتری تلاش می‌کند.

dgservice mobile

در این بازی حالت‌های زیادی وجود دارد، جمع آوری بینامون‌ها یا مبارزه با NFTهای سایر کاربران با بهره‌گیری از موجودی دیجیتالی خود! کاربران می‌توانند علاوه بر این، BMON کسب شده خود را از طریق روش‌هایی به شخصیت‌های کمیاب‌تر و ارزشمندتری تبدیل کنند. در این روند جالب، از قراردادهای هوشمندی به نام Boosters استفاده می‌شود.

به طور کلی، پلتفرم بینامون؛ یک راه و روش انقلابی برای لذت بردن، جمع آوری و البته سرمایه گذاری در NFT هاست. این پلتفرم راه و روش‌های بسیاری را برای کسب درآمد از طریق توکن بینامون به گیمرها نشان می‌دهد.

BMON یا BINAMON دقیقا چیست؟!

بینامون یک توکن مبتنی بر NFT و فناوری بلاکچین است که بر روی شبکه هوشمند بایننس موسوم به BSC اجرا می‌شود. این پلتفرم باعث می‌شود میلیون‌ها نفر به راحتی به این زنجیره پیوسته و در کنار بازی، سرمایه‌گذاری نیز انجام دهند.

یکی از بامزه‌ترین امکانات در نظر گرفته شده از سوی توسعه دهندگان بینامون، این است که شما می‌توانید بینامون یا کاراکتر مورد علاقه خود را به طور سفارشی ایجاد کرده و نسخه فیزیکی آن‌را درب منزل تحویل بگیرید! این روش در فرآیندی مخصوص به بهره گیری از قراردادهای هوشمند و مالکیت NFT به راحتی امکان پذیر شده است. هزینه این کار نیز با بهره گیری از BMONهای جمع آوری شده در بازی قابل پرداخت است.

نگاهی به رشد قیمتی بینامون:

بر اساس تصمیم تیم توسعه دهنده این توکن؛ در مجموع 300 میلیون بینامون در دسترس قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، توکن بینامون در اواخر ژوئن 2021 معاملات خود را با قیمت 0.006 دلار آغاز کرد.

این توکن همانند اکثر توکن‌ها در ابتدای کار با رشد عجیبی روبرو شد و به سرعت از قیمت 0.016 دلار به 0.054 دلار رسید و توانست تنها در یک روز 237.5 درصد رشد کند.

هرچند این عطش در همان روز خوابید و قیمت توکن به 0.04 دلار بازگشت. اما بازهم در 14 جولای، این توکن با سورپرایز کردن هوادارانش توانست در عرض 24 ساعت از قیمت 0.045 دلار به 0.28 دلار رسیده و رشدی 478 درصدی را ثبت کند. اما بازهم این هیجان به سرعت کاهش یافته و قیمت بینامون به 0.14 دلار رسید.

اما این پایان راه نبود و بازهم در 19 جولای، بینامون با حرکتی انفجاری از 0.24 دلار به 0.4851 دلار رسید! اگرچه بهای آن در حال حاضر بسیار کم‌تر است.

پیش بینی قیمتی بینامون:

وقتی بینامون به بالاترین قیمت خود رسید؛ بیشتر کارشناسان از شرایط این توکن راضی بودند. برخی تحلیلگران معتقدند که با توجه به نزول قیمت بینامون؛ این توکن تا انتهای سال در بازه قیمتی 0.15 الی 0.30 دلار در نوسان خواهد بود.

با توجه به اینکه تعداد توکن‌های بینامون محدود بوده و برخلاف سایر رقبای خود؛ از اعداد میلیاردی و یا حتی بالاتر بهره نبرده است؛ رشد قیمتی آن بسیار محتمل‌تر است. رشد بازی‌های دیجیتالی و البته وجود شرکتی قدرتمند پشت بینامون، این توکن خوش قیمت را به عنوان یکی از بهترین راه‌های سرمایه گذاری کوتاه و میان مدت در بین توکن‌ها معرفی کرده است.

از کجا بینامون بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بینامون کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بینامون را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به بی‌مون هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم