3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

هاوینگ بیت کوین انجام شد؛ پاداش ماینینگ به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش یافت

هاوینگ بیت‌کوین انجام شد و پاداش ماینینگ از ۱۲.۵ بیت‌کوین به ۶.۲۵ کاهش پیدا کرد. بیت‌کوین دقایقی پیش سومین هاوینگ تاریخ حیات خود را تجریه کرد. 

مورد انتظارترین حادثه‌ی دنیای ارزهای رمزنگاری شده روی داد؛ در حالی که بسیاری از علاقمندان و دنبال‌کنندگان اخبار حوزه‌ی فناوری در انتظار بودند، {“status”:”error”,”message”:{“خطا در بازگشت اطلاعات”:8}} و پاداش ماینینگ پس از نصف شدن در اثر هاوینگ به ۶.۲۵ بیت‌کوین کاهش پیدا کرد. در حالی بیت‌کوین شاهد روی دادن سومین هاوینگ خود بود که ارزش این پول رمزنگاری شده طی ۲۴ ساعت اخیر و پس از نوسان‌های متعدد، هم‌اکنون در بازه‌ی قیمتی ۸٫۵۰۰ دلار قرار دارد. 

همانطور که پیش از این در زومیت به بررسی ماهیت هاوینگ پرداختیم، این پدیده در جهت حفظ ارزش بیت‌کوین است. ساتوشی ناکاموتو، خالق رمزآلود بیت‌کوین این ارز رمزنگاری شده، شبکه‌ی بلاک‌چین بیت‌کوین را به گونه‌ای طراحی کرده تا تنها ۲۱ میلیون واحد از این ارز تولید شود. نصف شدن پاداش ماینینگ در راستای همین امر بوده و تا سال ۲۱۴۰ و ماین شدن تمام ۲۱ میلیون بیت‌کوین ادامه خواهد داشت. سومین هاوینگ باعث می‌شود تا پاداش ماینینگ به ازای هر بلوک از ۱۲.۵ بیت‌کوین به ۶.۲۵ بیت‌کوین کاهش یابد. براساس اطلاعات ارائه شده، تا این لحظه بیش  از ۱۸.۳۷ میلیون بیت‌کوین ماین شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

    • بیت‌کوین چیست و چگونه متولد شد

هاوینگ سوم از دو بعد قابل بررسی است: به صرفه بودن ماینینگ و همچنین افزایش قیمت. بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی ارزهای رمزنگاری شده پیش‌بینی کرده‌اند که کاهش پاداش ماینینگ منجر به این خواهد شد تا برخی از ماینرها و بالاخص ماینرهایی که از دستگاه‌های نسبتا قدیمی استفاده می‌کنند، اقدام به خاموش کردن بکنند، چرا که ماین کردن این حجم از بیت‌کوین با صرف انرژی و زمان و منابع دیگر به صرفه نیست. موضوع دیگری که بصورت ناخودآگاه پس از هاوینگ سوم می‌تواند به ذهن‌ها متبادر شود، تاثیرگذاری هاوینگ بر قیمت بیت‌کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده است. 

به نظر می‌رسد هاوینگ بیت‌کوین که دقایقی پیش روی داد، تاثیر خود را روی ارزش این ارز رمزنگاری شده نشان می‌دهد، بطوریکه در فاصله‌ی نگارش این خبر، ارزش بیت‌کوین با رشدی ۲۰۰ دلاری به بالای ۸٫۷۰۰ دلار رسید. باید دید که آیا این روند صعودی تداوم خواهد داشت و آیا طی ماه‌های آینده ارزش بیت‌کوین به مرزهای جدیدی دست خواهد یافت یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟