3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

هشدار کویت درباره سیاست رژیم صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی

نماینده کویت در سازمان ملل بر مخالفت کشورش با تقسیم کار نظارت بر مسجد الاقصی و تحمیل سلطه اشغالگران صهیونیستی بر آنجا تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کویت در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل بر مخالفت خود با تقسیم کار نظارت بر مسجد الاقصی و تحمیل سلطه اشغالگران و تقسیم نخستین قبله مسلمانان تاکید کرد.

به نوشته روزنامه کویتی الوسط، «جمال الغنیم» نماینده دائم کویت در سازمان ملل و نهادهای بین المللی در ژنو در جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: «تقسیم کار نظارت بر مسجد الاقصی آتش تنش‌های دینی را شعله ور می‌کند، به خصوص در شرایطی که اقدامات تحریک‌آمیز عمدی و بی‌سابقه اسرائیل ادامه دارد و اخیرا اجازه حمله به صحن مسجد الاقصی را داده است.»

او گفت: «کویت از سکوت بین‌المللی در قبال سیاست‌های اسرائیل متعحب است، چرا که اسرائیل به مردم خود مشوق‌های سیاسی و اقتصادی برای اسکان غیرقانونی در سرزمین های اشغالی را می‌دهد تا با تقویت اشغالگری  وضعیت جغرافیایی و جمعیت شناختی فلسطین را تغییر دهد.»

سفیر کویت تاکید کرد: «تداوم اقدام اسرائیل در یهودی‌سازی شهر قدس و تغییر جلوه‌های دینی و تاریخی آن و ادامه حفاری‌ها در زیر مسجد الاقصی نقض آشکار کنوانسیون چهارم ژنو است و تلاش‌های بین المللی برای پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطین را نابود می‌کند.»

الغنیم در ادامه تجاوزگری ارتش اسرائیل علیه ملت فلسطین و نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین المللی بخصوص کشتار فلسطینیان و مصادر زمین‌ها، تخریب خانه‌های و دیگر تخلفات این رژیم را محکوم کرد.

وی همچنین بر اهتمام کشورش برای اعطای حقوق مشروع به شهروندان فلسطینی و در راس آن حق اساسی حیات و تعیین سرنوشت و پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی بر مبنای قطعنامه‌های سازمان ملل تاکید کرد.

کویت  موارد نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین را جرایم جنگی و غیرانسانی خواند که باید عوامل آن مجازات شوند. نماینده این کشور افزود: «بررسی نکردن وخامت وضعیت حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در چارچوب بند هفت از شورای حقوق بشر سازمان ملل تل آویو را بر ادامه نقض قوانین بین المللی جسورتر کرده است.»

انتهای پیام/ق