3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

همه‌چیز درباره تتر، فرمانروای استیبل کوین‌ها از زبان کوین نیک

کوین نیک دستیار شما در دنیای رمزارز این‌بار به‌سراغ تتر، فرمانروای استیبل کوین‌ها رفته که همه تریدرهای حرفه‌ای آن را می‌شناسند و از کاربردهای مختلفش آگاه هستند.

آیا می‌دانید تتر تنها در مبادلات رمزارزها کاربرد ندارد بلکه از آن برای امور مختلف استفاده می‌شود؟ در این مطلب تلاش می‌کنیم شما را با تمام کاربردهای تتر و اهمیت این رمزارز در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مردم بسیاری از کشورهایی که اقتصاد آسیب‌پذیر یا قوانین مالی سخت و غیرمنصفانه‌ای دارند هم به تتر علاقه‌ی بسیاری دارند. اگر به خرید تتر و سرمایه‌گذاری در زمینه رمزارز علاقه دارید این مطلب را مطالعه کنید.

آشنایی با رمز ارز تتر

United States Doller Tether که با علامت اختصاری USDT شناخته می‌شود، مشهورترین استیبل کوین حال حاضر دنیای کریپتوکارنسی است که هر واحد آن ۱ دلار قیمت‌گذاری شده است.

این قیمت در تمام شرایط اقتصادی و روزهای مختلف سال ثابت است. وقتی این ویژگی را با تغییر قیمت مداوم سایر رمزارزها که گاه‌وبیگاه تغییرات قیمت زیادی را تجربه می‌کند مقایسه می‌کنیم، آشکار می‌شود که چه مزیت درخورتوجهی دارد.

گردش حساب تتر در سال ۲۰۱۹ یک میلیارد توکن اعلام شده که البته روزبه‌روز  در حال ارتقا و توسعه است. بسیاری آن را یک جایگزین عالی برای دلار و سایر ارزهای فیات می‌دانند که البته در حال حاضر با تحقق این آرمان فاصله‌ی زیادی دارد.

تاریخچه شکل گیری تتر

نوامبر سال ۲۰۱۵ پروژه معرفی دو رمزارز با قیمت ثابت معادل ا دلار آمریکا و ۱ یورو شکل گرفت که با علامت‌های اختصاری USDT و EURT معرفی شدند.

در طول زمان بلاک چینی که این رمزارز به‌واسطه‌ی آن شکل گرفته، توسعه یافت و خدمات مناسبی را به تریدرها ارائه می‌کند.

در طول سال‌های فعالیت بستر این رمزارز از بلاک‌چین بیت کوین که ابتدا روی آن شکل گرفته بود به بلاک‌چین لایت کوین منتقل شده است.

درحال حاضر تتر بهترین گزینه برای حفظ دارایی‌های دیجیتال تریدرهای حرفه‌ای است.

کوین نیک

دلایل نوسان قیمت پایین تتر

بسیاری دوست دارند بدانند که دلیل نوسان پایین قیمت تتر چه موضوعی است؟ هدف اولیه‌ی شکل‌گیری رمزارز تتر این بود که در فضای رمزارز ثباتی به وجود بیاید و تریدرها در نوسانات شدید بازار زیان کمتری را تجربه کنند. همچنین به‌دلیل مقاومت برخی کشورها در مقابل طوفانی که رمزارزها ایجاد کردند، تتر نقدینگی مورد نیاز آن‌ها را تأمین می‌کند چراکه بسیاری از صرافی‌های ارزدیجیتال نمی‌توانند به شکل مستقیم با بانک‌ها معامله کنند یا دلار به‌دست آورند.

صرافی بایننس و بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال تتر را به‌عنوان یک جفت ارز معاملاتی به کاربران عرضه می‌کنند که به تریدر این امکان را می‌دهد که کوین خود را با کوینی که با دلار قابل تعویض است مبادله کند.

پشتیبانی صرافی‌های مطرح ارزدیجیتال از تتر

رمزارز تتر در صرافی‌های معتبر بین‌المللی ارز دیجیتال هم پشتیبانی و ارائه می‌شود. در کنار بایننس که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، صرافی‌های Bitfinex، Bittrex و Poloniex هم از تتر پشتیبانی می‌کنند.

در مواقع حساس و نوسانات شدید تریدرها، موجودی کوین‌هایی که احتمال ریزش قیمت دارند یا در اوج قیمت هستند را به تتر تبدیل می‌کنند تا ارزش خود را حفظ کنند.

تتر به دلیل قیمت ثابتی که دارد در مبادلات تجاری هم قابل استفاده است و این امر چشم‌انداز جدیدی پیش روی آن می‌گشاید.

به این ترتیب خریداران تتر تنها تریدرها نخواهند بود و بسیاری برای مصارف تجاری و مبادله‌ای به‌دنبال آن خواهند بود.

با وجود این تتر با تأمین نقدینگی بزرگ‌ترین خدمت را به صرافی‌های ارزدیجیتال کرده و از این رو در اغلب صرافی‌های معتبر مبادله می‌شود.

کوین نیک

دلایل استقبال مردم برخی کشورها از تتر

در کشوری مثل چین که قوانین تجارتی خیلی سخت و پیچیده‌ای دارد جا‌به‌جا کردن ارز کاری بسیار دشوار است؛ از این رو بسیاری از بازرگانان و تجار استقبال زیادی از تتر کردند و از آن برای مبادلات خود استفاده می‌کنند.

البته بیت کوین گزینه‌ی اول این افراد بود اما بعد از نوسانات شدید قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ بسیاری از بازرگانان به‌سراغ تتر که امنیت بالایی داشت رفتند.

در اقتصاد‌های پرنوسان که ارزش پول ملی آن‌ها روند کاهشی می‌یابد بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند دارایی خود را به تتر که ارزش ثابتی دارد تبدیل کنند.

هنوز هم در سراسر جهان طلا طرفداران خاص خودش را دارد اما رمزارزها هم در مواردی مثل این حرفی برای گفتن دارند.

راه‌های خرید تتر

رمزارز تتر را می‌توانید از صرافی‌های معتبر که در بالا به آن اشاره شد خریداری کنید اما متاسفانه اغلب این صرافی‌ها به کاربران ساکن ایران خدمات ارائه نمی‌کنند و خرید از آن‌ها دشوار است. برای مقابله با این مشکل پلتفرم‌های مختلفی در کشور شکل گرفته‌اند که انواع ارزهای دیجیتال را به مشتریان ارائه می‌کنند.

یکی از این پلتفرم‌ها که سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی ارز دیجیتال دارد کوین نیک است که رمزارزهای مختلفی مثل بیت کوین، تتر، اتریوم، بیت کوین کش،ریپل، داج کوین، زی‌کش، بایننس کوین و… را دراختیار خریداران قرار می‌دهد.

شما در اغلب ساعات شبانه‌روز می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن رمزارزهای مورد نیاز خود را خریداری کرده یا رمزارزهای مازاد خود را به فروش برسانید.

امکان خرید آنی و خودکار از جمله قابلیت‌های جذاب این پلتفرم است که خرید و فروش رمز ارز را جذاب می‌کند.

اگر اطلاعات کافی در خصوص تتر و مبادله رمز ارز را به‌دست آورده‌اید و تصمیم دارید وارد این بازار شوید کوین نیک گزینه‌ای مناسب است.

نتیجه‌گیری

رمزارز تتر یکی از مشهورترین استیبل‌کوین‌های حال حاضر جهان است که به دلیل قیمت ثابت و مزایای فراوانی که دارد مورد توجه تریدرهای حرفه‌ای و عموم علاقه‌مندان رمزارزها قرار گرفته است.

حضور در این بازار مستلزم کسب آگاهی و دانش کافی از بازار است، نوسانات شدید رمزارزها در بسیاری موارد ریسک ترید را بالا می‌برد.

تتر به‌سبب قیمت ثابتی که دارد ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی برای حفظ ارزش دارایی‌های دیجیتال شما باشد.

خرید و فروش تتر هیچ محدودیتی ندارد؛ از این رو در طول روز به هر تعداد که بخواهید می‌توانید تتر مبادله کنید.

این مزایا سبب می‌شود هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده شود.