3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

همه چیز درباره آی ماینر (iminer)؛ یک سامانه قانونی برای استخراج بیت کوین

آی ماینر (iminer) یک شرکت فعال چند ملیتی در حوزه ارزهای یجیتالی است. یک سامانه خرید و اجاره ماینر که اخیرا در ایران با برند ددینو فعالیت خود را آغاز کرده است. این مطلب به بررسی آی ماینر اختصاص دارد.

اگرچه از عمر توسعه ارزهای دیجیتال زمان زیادی نمی‌گذرد، اما همین مدت کوتاه هم برای نشان دادن ارزش این پول های دیجیتالی کافی است. بیت کوین معروفترین رمزارز است و از زمان پیدایش آن در سال ۲۰۰۹ که تنها چند سنت ارزش داشت، اکنون هر واحد از آن با قیمت چندین هزار دلار به فروش می‌رسد.

علاوه براین به دلیل سازوکار رمزارزها که بر پایه فناوری بلاک چین قد علم کرده‌اند، شفافیت در نقل و انتقالات مالی بسیار بالاست، اما هویت معامله کنندگان آن می‌تواند به طور کامل ناشناس باقی بماند. این ویژگی ها باعث شده که صنعت کریپتوکارنسی برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی داشته باشد و همین موضوع دلیل بسیار محکمی است که شرکت‌های زیادی برای فعالیت در این حوزه وارد میدان شوند. یکی از این شرکت ها آی ماینر است که اخیرا با برند ددینو خود را برای حضور در بازار بزرگ ایران آماده می‌کند.

بر اساس داده های الکسا، دامنه iminer.net جزو ۵۰۰ وب سایت برتر و پربازدید ایران است و چیزی بیش از ۸۰ هزار کاربر فعال دارد. رسالت این شرکت کمک به افرادیست که دانش فنی در استخراج بیت کوین نداشته اما مشتاق به سرمایه گذاری در این بازار هستند. بررسی آی ماینر از زوایای مختلف می‌تواند به شما در انتخاب یک سامانه قدرتمند در زمینه استخراج بیت کوین کمک کند.  

همه چیز درباره آی ماینر (iminer)

در بررسی هر اپلیکیشن یا وب‌سایت مخصوصا آنهایی که نقل و انتقالات مالی در آنان انجام می‌شود، مهمترین موضوع در مرتبه اول بررسی فعالیت قانونی بودن آن است. آیا می‌توان به این قبیل سایت ها اعتماد کرد؟
در بررسی imier هم این موضوع نقطه آغاز است.

بررسی آی ماینر از نظر قانونی

دانش فنی در استخراج بیت کوین برای کسب درآمد از آن بسیار ضروری است. متاسفانه شرکت هایی در این عرصه وارد شده اند که اقدام به سودجویی کرده و از عدم دانش افراد سوء استفاده می کنند. به منظور جلوگیری از این کلاهبرداری ها دولت اقدام به بررسی این سازمان ها و اعطای مجوز کرده است. شرکت های مختلف مدارک خود را به صورت قانونی به مراکز مربوطه ارائه می دهند و پس از بررسی و در صورت داشتن حداقل فاکتورهای اساسی مجوز آنها صادر می گردد. آیا فعالیت آی ماینر قانونی است؟

آی ماینر در حال حاضر یکی از شرکت های پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال و اجاره ماینر بوده که توانسته است فعالیت خود را در ایران قانونی کند. کسب نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای نمایندگی این شرکت گواهی بر این مدعاست.

برند آی ماینر در ایران متعلق به شرکت بازرگانی افرند شید مهر (بامسئولیت محدود) است که با شناسه ملی ۱۴۰۰۸۶۴۱۶۲۷ و شماره ثبت ۵۴۷۶۹۹ فعالیت می کند و که آگهی تاسیس آن را با شماره آگهی ۱۴۸۱۸۷۰۱ در روزنامه رسمی کشور قابل رویت است.

دفتر مرکزی شرکت iminer در شهر آلانیا ترکیه مستقر است و برای بازدید عموم و مراجعه حضوری دوشنبه تا شنبه، ساعت ۱۰ الی ۱۸ امکان پذیر است همچنین دفتر رسمی آی ماینر در ایران  واقع در خیابان پاسداران تهران، خیابان شهید مصطفی وفامنش است که به انجام امور اداری می‌پردازد.

تمامی پرداخت های کاربران به شماره حساب رسمی این شرکت که مورد پذیرش بانک ملت ایران است نیز واریز می‌گردد. عکس زیر مجوز وزارت صمت برای شرکت بازرگانی افرند شید مهر بوده که در ایران ثبت شده و شامل مهمترین اطلاعات درباره آی ماینر است.

بررسی چگونگی کار با سایت آی ماینر

با بررسی سایت آی ماینر به نظر می‌رسد که کاربری آسانی وجود دارد. تمامی اقدامات و حساب ها در سایت شفاف هستند. توصیه می شود قبل از شروع به هر کاری قوانین و مقررات سایت ها بررسی و تماما تحلیل شود.

بعد از آشنایی با قوانین ذکر شده در سایت نوبت به ثبت نام و ورود به آن است.

۱. برای شروع کار با سامانه آی ماینر با کلیک روی آدرس https://iminer.net/fa/ وارد بخش فارسی سایت می‌شوید.

۲. ابتدا از بالای صفحه اصلی گزینه «ثبت نام» را کلیک می‌کنید و در صفحه جدید مجدد دکمه «ثبت نام» را انتخاب می‌کنید

۳. در صفحه جدید فقط با وارد کردن نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواه و با کلیک روی دکمه «ثبت نام» فرآیند ثبت نام شما تمام می شود.

تصاویر زیر تمامی مراحل را توضیح می‌دهند

پس از انجام مراحل ثبت نام و ورود به سامانه با داشبوردی مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد.

۴. برای اجاره ماینر بیت کوین در ابتدا از منوی کشویی وارد بخش «استخراج» شوید. سرویس های استخراج شامل «اجاره ماینر فارم ایران»، «اجاره ماینر فارم ترکیه» و خرید ماینر است. سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۵. سپس لیست ماینرهای موجود برای شما به نمایش درمی‌آید. با مقایسه هزینه‌ها و درآمدها، ماینر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید (تصویر پایین).

https://media.khabaronline.ir/d/2020/03/07/0/5357662.png

۶. در ادامه صفحه مقدماتی خرید نمایش داده می‌شود که در آن مشخصات ماینر مورد نظر شما نوشته شده است. در این بخش باید مدت زمان و تعداد ماینرهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

۷. سپس فاکتور نهایی برای شما صادر خواهد شد. اگر از قبل در حساب کاربری خود موجودی دارید، می توانید فاکتور را از طریق «پرداخت با کیف پول» پرداخت نمایید. در غیر اینصورت می‌توانید از روش پرداخت ریالی «کارت های عضو شبکه شتاب» استفاده کرده و یا با روش «پرداخت با بیت کوین» فاکتور مورد نظر را تسویه کنید.

https://media.khabaronline.ir/d/2020/03/07/0/5357663.png

بررسی عملکرد سایت iminer در چگونگی عملکرد سیستم به پایان می‌رسد و شما موفق به اجاره ماینر از یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین فارم استخراج بیت‌کوین در ایران شدید. اکنون ماینر شما به‌صورت خودکار به شبکه متصل شده و شروع به کسب درآمد دلاری خواهد کرد.

ماینرهای شما در صفحه «ماینرهای من» لیست شده‌ و شما می‌تواند علاوه بر مشاهده درآمد لحظه‌ای خود، از همین صفحه نیز درآمد حاصل را برداشت نمایید. شما در هر لحظه که اراده کنید، می‌توانید درآمد ماینرهای خود را به کیف پولتان منتقل کرده و با موجودی کیف پول خود، ماینر و سرویس جدیدی سفارش دهید.

همچنین هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید از بخش «امور مالی» درخواست برداشت پول خود را ثبت نمایید؛ در این حالت، موجودی حساب کاربری شما به والت بیت کوین درخواستی‌تان واریز خواهد شد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در آی ماینر

چنانچه در هریک از مراحل فوق با مشکلی مواجه شده و یا نیاز به مشاوره رایگان داشتید، کارشناسان این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به کاربران هستند. شما می‌توانید با گذاشتن تیکت در سایت و یا همچنین از مشخصات درج شده در صفحه «تماس با ما» با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

شماره تماس های کارشناسان:

پشتیبانی مشتریان : ۸۲۸۰ ۲۴۲۰ (۲۱) ۹۸+

مشاوره و فروش : ۸۲۸۰ ۲۵۲۰ (۲۱) ۹۸+

دفتر مرکزی تهران : ۸۲۸۰ ۲۳۲۰ (۲۱) ۹۸+ این شماره تماس مستقیم با مدیریت مجموعه جهت مسائل امنیتی است.

تفاوت آی ماینر با سایر شرکت های کلود ماینینگ

۱. آی ماینر اولین برند ثبت شده ماینینگ در ایران با هویت کاملا ایرانی
تمامی شرکت های کلود ماینیگ اقدام به مخفی کردن هویت خود می کنند و یا اطلاعات نادرست را برای کاربران نشر می دهند اما iminer  تمامی مستندات و اطلاعات لازمه را برای شما در سایت قرار داده است و براحتی می توانید آنها را استعلام کنید.

۲. آی ماینر محبوب ترین سایت ماینینگ ایرانی با رتبه ۵۰۰ کشوری
سایت های کلودماینینگ خارجی به علت ثبت شدن در سایر کشورها و عدم رغبت عمومی دارای رتبه الکسای بسیار بالایی هستند، اما شما براحتی میتوانید با مراجعه به سایت الکسا رتبه iminer را بررسی نمایید.
۳. Iminer  فروشنده و تولید کننده انواع ماینر در کشورهای مختلف
شرکت Iminer با مجوز رسمی خرید و فروش تهیه و تولید و توزیع واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی که در اساسنامه شرکت افرند شید مهر (مسئولیت محدود) قید شده است به عنوان قدرتمندترین واردکننده انواع دستگاه های ماینر بطور مستقیم از چین با کمترین نرخ بازار،  در ایران فعالیت می کند همچنین در زمینه تولیدات دستگاه های سخت افزار ماینر بصورت مونتاژ نیز فعالیت دارد.
*نکته قابل توجه اینکه تمامی ماینرها همراه با گارانتی و با تحویل درب منزل به مشتریان گرامی ارائه می شود.

۴. قابلیت استفاده از ماینر تست رایگان
آی ماینر برای نشان دادن قابلیت های خود، استفاده از ماینر بصورت کاملا رایگان برای یک ساعت را برای شما فراهم کرده است قابلیتی که می‌تواند شما را بدون پرداخت هیچ هزینه ای در بررسی آی ماینر به درستی راهنمایی کند.

۵. سرمایه گزاری یک روزه تا یک ساله
یکی از دلایلی اعتبار سایت های کلودماینینگ با پشتوانه قوی این است که برای کاربران هر لحظه مقدار سود سرمایه گزاری قابل رویت باش. د همچنین در توانایی برداشت لحظه ای مبلغ سود را داشته باشند ولی اکثر سایت های کلود ماینینگ معمولا زمان سرمایه گزاری را در بازه ۱ الی ۲ ساله قرار می دهند و هرگز امکان برداشت سود و اصل سرمایه را تا پایان مدت سرمایه گزاری نمی دهند.

این شرایط تا زمانی پیش می رود که  مقدار سرمایه زیادی را جمع کنند و بعد از جمع آوری سرمایه قابل توجهی اقدام به بستن سایت و یا ناپدید می شوند اما در سایت آی ماینر شما می توانید به میزان دلخواه سرمایه گزاری ۱ روزه تا ۱ ساله نمایید و به صورت لحظه ای درآمد خود را در استخر ماینینگ بیت کوین مشاهده کنید و در صورت تمایل به والت (کیف پول مجازی) خودتان منتقل کنید.

۶. امکان استرداد کامل مبلغ سرمایه گزاری در زمان دلخواه
پشتوانه مالی قوی شرکت آی ماینر به شما اطمینان می دهد که در هر زمان دلخواه پلن سرمایه گزاری خود را لغو نمایید و تمامی مبلغ سرمایه گزاری را به حساب شما باز می گرداند. این امکان در سایر سایت های مشابه وجود ندارد. معمولا مبالغ بسیار بالا و بدون شفاف سازی مقدار ماین شده معین می کنند که توانایی کاربر از استرداد کامل مبلغ سرمایه گزاری را سلب می کند. به همین خاطر امکان بازگشت سرمایه به صورت کامل وجود ندارد و نهایتا بخشی از سرمایه شما را با تاخیر واریز می نمایند.

۷. عملکرد واقعی ماینینگ ارزهای دیجیتال
iminer این فرصت را برای کاربران خودش مهیا نموده تا کاربر به طور مشخص مشتری ماینر فیزیکی شود و با مراجعه به محیط کاربری شخصی خود در هر لحظه مقدار ارز ماین شده را مشاهده کند، اما در سایر سایت های ماینینگ که تنها از ساختار سرویس های ابری (کلود ماینینگ) استفاده می کنند تقریبا هیچ گونه پشتوانه ای وجود ندارند و بعضا بدون داشتن حتی یک ماینر اقدام به جذب سرمایه گزار کرده و از این طربق اقدام به غارت سرمایه افراد و کلاهبرداری می‌کنند.

 جمع بندی
شعار اصلی آی ماینر استخراج بیت کوین بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت است. کسب درآمد از طریق استخراج نیازمند زمان و تجربه بسیار زیادی است اما شما می‌توانید با کمک Iminer به ساده ترین شیوه از این سبک درآمدی استفاده نمایید چرا که پیشرفته ترین و کامل ترین سامانه استخراج ماینینگ و اجاره ماینر تا این لحظه، توسط این وب‌سایت ارائه شده است.

با عضویت در سایت آی ماینر یک هدیه جالب هم دریافت خواهید کرد. وارد سایت شوید و از یک ساعت ماینینگ بیت کوین بصورت رایگان برای تست این پلتفرم استفاه کنید.

۲۱۲۱