3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

وب سایت آی ماینر بهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر را ارائه کرد

آی ماینر معتبرترین سامانه خرید و اجاره ماینر است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش فنی به ماینینگ بپردازید.

بیت کوین ماینینگ یا استخراج بیت کوین یکی از متداول‌ترین اصطلاحات مربوط به کسب درآمد ازطریق ارزهای دیجیتالی است؛ اما منظور از ماین کردن بیت کوین یا هر پول دیجیتال دیگر چیست؟ بیت کوین، محبوب‌ترین ارز دیجیتال، در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است؛ به‌طوری‌که حتی افرادی که با دنیای فناوری رابطه چندان خوبی ندارند، به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه افتاده‌اند.

اجاره ماینر بهترین روش کسب در آمد از بیت کوین

بسیاری از افراد زمانی‌که با بیت کوین آشنا می‌شوند، به مفهوم استخراج آن علاقه پیدا می‌کنند؛ زیرا این بهترین روش کسب درآمد و خلق پول است. بااین‌همه، باتوجه‌به هزینه‌ی بسیار گزاف دستگاه‌های ماینر و برق پرهزینه‌ی آن و دانش و اطلاعات لازم برای ماینینگ، اجاره ماینر از مزرعه‌های ماینینگ معتبر راهکار به‌صرفه‌تر و ساده‌تری است. ناگفته نماند برای بیت کوین ماینینگ به‌صورت حرفه‌ای به پیکربندی سخت‌افزار و فضای فیزیکی و نگه‌داری ماینرها نیاز است که هزینه زیادی دارد. بنابراین درحال‌حاضر، بهترین راهکار کسب درآمد از بیت کوین، خرید و اجاره ماینر از پلتفرم‌های معتبر و بین‌المللی است.

آی ماینر

بهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر کدام است؟

معتبرترین و تنها برند بین‌المللی فعال در حوزه خرید و اجاره ماینر که به‌تازگی در ایران نیز به کاربران خدمات منحصر‌به‌فردی ارائه می‌دهد، پلتفرم iMiner است. برند آی ماینر پس از کسب موفقیت در کشورهای مختلف مانند ترکیه، روسیه، اوکراین و تایلند، اکنون در ایران به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به استخراج پول‌های دیجیتالی خدمات درخورتوجهی را ارائه می‌دهد.

آی ماینر نخستین و پیشرفته‌ترین سرویس آنلاین اجاره ماینر و استخراج بیت کوین (بدون نیاز به دانش فنی) است که منحصرا این شرکت در ترکیه طراحی و ثبت و تأسیس کرده است. تمرکز اصلی این مجموعه روی ارائه خدمات ماینینگ تحت‌وب و ازطریق اجاره ماینر است و تمامی ماینرها در مزرعه اختصاصی آی ماینر و با به‌روزترین امکانات و دقیق‌ترین سطح مانیتورینگ میزبانی می‌شوند. سرویس میزبانی آی ماینر درواقع برای همه افرادی مناسب است که با وجود تمایل به سرمایه‌گذاری در صنعت ماینینگ، دانش و موقعیت و زمان کافی برای مدیریت ماینر خود ندارند.

کارشناسان آی ماینر چه خدماتی به شما ارائه می‌دهند؟

متخصصان و کارشناسان برند iMiner در بیت‌فارم، ماینر‌های مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه‌اندازی و کانفیگ و شبانه‌روزی از ماینر شما نگه‌داری می‌کنند و مدیریت آن را به‌عهده می‌گیرند. سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ به شما پرداخت خواهد شد و این مجموعه صرفا تعرفه اجاره ماینر را برای تأمین هزینه نگه‌داری دستگاه‌ها دریافت خواهند کرد. نکته مهم این است که به‌صورت لحظه‌ای می‌توانید درآمد خود را در استخر ماینینگ بیت کوین مشاهده کنید و درصورت تمایل، به والت (کیف پول مجازی) دیگری منتقل کنید.

کارشناسان iMiner به‌صورت شبانه‌روزی در حال بررسی و نگه‌داری ماینرها در بهترین شرایط ممکن هستند. آی ماینر علاوه‌بر اجاره ماینر، درزمینه‌ی فروش ماینر و تجهیزات ماینینگ نیز فعالیت می‌کند و باتوجه‌به واردات مستقیم از چین، کمترین قیمت بازار را به شما ارئه می‌دهد. نکته مهم دیگر این است که تمامی ماینرها همراه‌با گارانتی و تحویل در منزل به مشتریان گرامی ارائه می‌شود. به‌جرئت می‌توانیم بگوییم پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین سامانه استخراج ماینینگ و اجاره ماینر تاکنون را وب‌سایت آی ماینر iminer.net ارائه داده است .

ماینر چیست؟

دستگاه ماینر (Asic) اصطلاحی است که برای دستگاه‌های استخراج رمزارزها به‌کار برده می‌شود و درحال‌حاضر، این دستگاه‌ها بسیار متنوع هستند. در سراسر جهان، افرادی که به کار استخراج رمزارزها اعم از بیت‌کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری‌شده مشغول هستند، ماینر می‌گویند و آن‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای متنوع استخراج، به تعداد بیشتری از رمزارزهای استخراج‌نشده دست یابند و با فروش آن‌ها به سود و درآمدزایی دست پیدا کنند.

به‌طورکلی، ماینینگ فرایند تأیید تراکنش‌های رمزارزها و ثبت آن‌ها در دفتر کل توزیع استخراج است. این فرایند به غیرمتمرکز‌سازی شبکه رمزارزها و افزایش امنیت شبکه کمک می‌کند و درنهایت، رمزارز جدید ایجاد می‌کند. به‌شکل کاملا ساده، تراکنش‌های تأیید‌شده در بلوک‌ها جمع می‌شوند و برای اضافه‌شدن این بلوک‌های تازه به زنجیره بلوک‌های موجود، پازل کدگذاری وجود دارد که بسیار پیچیدگی‌ است و باید حل شود. هر سیستمی که این پازل را حل کند، پاداش می‌گیرد.

آی ماینر

شارژ هدیه

آی ماینر به تمامی کاربران جدید یک دلار شارژ هدیه می‌دهد تا کاربران از این یک دلار برای اجاره یک‌روزه ماینر و بررسی سامانه می‌توانند استفاده کنند. در انتها، پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره و خرید ماینر بیت کوین به وب‌سایت iminer.net مراجعه کنید.