3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

ورشکستگی اورگراند، برگ برنده طلا!

ورشکستگی اورگراند، برگ برنده طلا!
اقتصادنیوز:ورشکستگی اورگراند که موجب افزایش ناگهانی فروش دارایی در دنیا شده است، می‌تواند موجب استقبال از طلا به عنوان یک پناهگاه امن شود و فلز گرانبها را از زیر فشار برنامه‌های انقباضی فدرال رزرو خارج کند.

به گزارش اقتصادنیوز قیمت بیت کوین در ساعت 12 و 21 دقیقه عصر به وقت ایران روی 43 هزار و 139 دلار قرار داشت و سرمایه بازار این ارز دیجیتال به 813 میلیارد دلار رسیده بود. تغییرات قیمتی بیت کوین نسبت به 24 ساعت و 7 روز گذشته منفی بود. کمترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 40 هزار و 468 دلار و بیشترین قیمت آن 45 هزار و 225 دلار ثبت شده بود، این دو رقم حدود 12 درصد با هم اختلاف داشتند. به دنبال افت ناگهانی قیمت بیت کوین، السالوادور که به عنوان نخستین کشور جهان بیت کوین را به عنوان پول رسمی پذیرفته بود، اقدام به خرید ۱۵۰ عدد از این ارز دیجیتال کرد.

بیت کوین طلا

قیمت اتریوم رقم‌هایی زیر 3 هزار دلار را ثبت کرد

همراه با قیمت بیت کوین، قیمت اتریوم نیز افت کرد و روی 3 هزار و 56 دلار قرار گرفت. سرمایه بازار اتریوم به 359 میلیارد دلار رسید. بیشترین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 173 دلار و کمترین قیمت آن 2 هزار و 826 دلار ثبت شده بود. بر این اساس قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته رقم‌هایی زیر 3 هزار دلار را به ثبت رساند و بیشترین و کمترین قیمت آن حدود 12 درصد اختلاف داشتند.

برق ارزان و این اعتیاد شدید فولادی ها؛در اکوایران ببینید:

یک شانس دیگر برای رشد قیمت طلای جهانی

قیمت طلای جهانی عصر روز گذشته روی 1764 دلار قرار داشت. قیمت طلا در شروع معاملات امروز 1762 دلار بود. قیمت طلا در اولین ساعات معاملات امروز در دامنه‌ای محدود نوسان می‌کرد و در ساعت 13 عصر به وقت ایران روی 1761 دلار قرار داشت.

در حالی که ورشکستگی اورگرند در چین موجب افزایش ناگهانی فروش دارایی در سراسر دنیا شد، برخی از تحلیل‌گران معتقدند این اتفاق می‌تواند برای طلا خوب باشد  و استقبال از آن به عنوان یک پناهگاه امن سرمایه‌گذاری را زیاد کند. در صورتی که بخشی از سرمایه ناشی از فروش دارایی‌ها به بازار طلا وارد شود، می‌تواند قیمت طلا را از زیر فشاری که برنامه‌های انقباضی فدرال رزرو به آن وارد کرده است، بیرون آورد.