3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

وزیر اقتصاد: ضرورت حرکت به سمت بانک‌داری الکترونیک / تعصبات را کنار بگذاریم

ضرورت حرکت به سمت بانک‌داری الکترونیکوزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که باید تعصبات را کنار بگذاریم و به سمت بانک‌داری دیجیتال حرکت کنیم.

آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد دژپسند در مراسم رونمایی از محصولات و خدمان نوین بانک ملی با بیان این‌که برای ایجاد بانک ملی در ابتدا نگاهی به خارج داشت، اظهار کرد: برخی فعالان گفتند که چرا خودمان این کار را انجام ندهیم و بعد از شکل‌گیری توانست امتیاز بزرگ چاپ اسکناس را از انگلیس به بانک ملی تغییر دهد.
وی افزود: بانک ملی این پتانسیل را در طول تاریخ داشت که بتواند سرآمد بسیاری از مسائل اقتصادی باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این‌که این بانک مدرنیزه کردن را به دست جوانان انجام می‌دهد، تصریح کرد: این بانک از قدمت و گستره خود استفاده کرد تا این پیام را بدهد برای بسیاری از تحولات نباید نگران باشیم و می‌توانیم قدرت جذب تحولات تکنولوژیک را با استفاده از جوانان داشته باشیم.
دژپسند با اشاره با بیان این‌که شاید اقتصاد هوشمند به این سرعت تحقق پیدا نکند، گفت: ما اگر بخواهیم به قله‌ای که در چشم‌انداز ترسیم‌شده برسیم باید این مسیر را طی کنیم و به تحولات تکنولوژیک سرعت ببخشیم و از فناوری‌ها در کسب و کار استفاده کرده و به اقتصاد هوشمند برسیم.
وی اضافه کرد: بانک‌ها باید به سمت بانک‌داری دیجیتال بروند که بتوانند کارکردشان را در اقتصاد هوشمند به طور کامل اجرا کنند.
وزیر اقتصاد با بیان این‌که سامانه سککوک می‌تواند مقدمه اقتصاد هوشمند به معنای راهبردی باشد، گفت: اگر بانک‌داری دیجیتال شکل بگیرد ناخواسته بخش‌های دیگر را با خود می‌برد، چراکه اقتصاد ما بر اساس بانک است، بنابراین وقتی بانک به این سمت حرکت کند، فعالان اقتصادی ما نیز باید به این سمت حرکت کنند.
دژپسند با اشاره به دولتی بودن برخی بانک‌های ایرانی، تصریح کرد: دولت الکترونیکی به خدمات حاکمیتی محدود می‌شود اما بانک‌داری الکترونیکی می‌تواند تجارت الکترونیکی و پس از آن اقتصاد هوشمند را سبب شود.
وی با اشاره به بالا بودن هزینه‌های نظام بانکی، گفت: یکی از علل آن بالا بودن تعداد شعب است و نخستین اثر بانک‌داری الکترونیکی ارائه خدمات بر بستر الکترونیک است و با افزایش زمان ارائه خدمات از هشت ساعت به ۲۴ ساعت و از شش به هفت روز می‌تواند نیاز به شعب را کاهش دهد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این‌که اگر این تحولات در جهت اصلاح ساختار بانکی نباشد، نمی‌تواند امیدهای ما را محقق کند، گفت: باید این اختیارات متناسب داده شود و تعصبات را کنار بگذاریم و به سمت سرعت در تحولات فناوری برویم و از منابع کمیاب‌مان به بهترین نحو استفاده کنیم.
به گفته دژپسند، در اقتصاد هوشمند منابع قدرت خودزایشی پیدا می‌کنند که یکی از طرق ایجاد آن افزایش بهره‌وری است، یعنی با منابع کم بتوانیم اهداف و خدمات زیاد ایجاد کنیم.
منبع: ایسنا