3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

وزیر خارجه اردن خواستار تداوم حمایت جهانی از آوارگان سوری شد

لندن – ایرنا – وزیر امور خارجه اردن کمک به آوارگان سوری بدون حمایت‌های بین المللی را ناممکن توصیف کرد و از کشورهای کمک‌کننده خواست تا گرفتار خستگی نشده و به کمک‌های خود ادامه دهند.

«ایمن الصفدی» که روز پنجشنبه در کنفرانس «حمایت از آینده سوریه و منطقه» در بروکسل سخن می‌گفت با بیان این ادعا که اردن به نسبت جمعیت خود، بزرگ‌ترین میزبان پناهندگان در دنیا است، افزود: ما اکنون میزبان 1.3 میلیون آواره سوری هستیم که 27 درصد جمعیت ما را تشکیل می‌دهد. ما مدارسمان را به روی 150 هزار کودک سوری باز کردیم و اکنون فشار ناشی از آن بر سیستم آموزش عمومی زیاد است به‌طوری‌که برخی مدارس دو شیفته کار می‌کنند و کیفیت افت کرده است.’
وی ادامه داد: ‘ما 160 هزار اجازه کار برای آوارگان سوری صادر کرده‌ایم که این سه برابر میزانی است که اقتصاد ما می‌تواند در یک سال شغل ایجاد کند.’
وزیر امور خارجه اردن بیکاری در این کشور را 18.5 درصد و در مناطق ویژه‌ای که آوارگان حضور دارند حدود 30 تا 35 درصد معرفی کرد. وی همچنین توضیح داد که از زمان باز شدن مرزها، پناهندگان سوری بسیار اندکی تاکنون به کشور خود بازگشته‌اند.
آخرین روز از سومین کنفرانس مشترک سازمان ملل و اتحادیه اروپا درباره سوریه صبح امروز با سخنان فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد. وی در سخنان خود راه‌حل بحران سوریه را از داخل این کشور، با مذاکره در ژنو و تحت رهبری سازمان ملل ممکن دانست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین تأکید کرد که نمی‌توان با روش‌های نظامی به صلح رسید و راه سیاسی در این مرحله ضروری است. وی قرار است در پایان کنفرانس امروز، بیانیه‌ای را درباره نتایج این نشست سه‌روزه ارائه دهد.