3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پایان هفته منفی فلزات گرانبها / فلز زرد پشت سد ۱۸۰۰دلاری

اقتصاد آنلاین – اکرم شعبانی؛ بر اساس آخرین داده‌های اقتصادی منتشر شده شاخص قیمت تولیدکننده ماه آگوست ایالات متحده نسبت به ماه جولای افزایش ۰.۶ درصدی داشته است. همچنین با تماس تلفنی جو بایدن رییس جمهوری ایالات متحده و شی جین پینگ رییس‌جمهوری خلق چین انتظار می‌رود تنش‌های ژئوپلتیکی بین دو کشور تا حدودی کاهش یابد. بر این اساس روز گذشته طلای آتی اکتبر با ۷.۴۰ دلار کاهش به قیمت ۱۷۸۶.۸۰ دلار در هر اونس و نقره آتی دسامبر در بازار کومکس نیویورک با ۰.۳۲ دلار کاهش به قیمت ۲۳.۶۸ دلار در هر اونس معامله شد.

بازارهای جهانی سهام در آخرین روز معاملاتی هفته عمدتا روند صعودی داشتند اگرچه در ایالات متحده هر سه شاخص اصلی هفته معاملاتی را منفی به پایان بردند. هفته گذشته معاملاتی هفته‌ای سخت برای بازارهای سهام بود. در دیگر اخبار اقتصادی روز گذشته داو جونز نیوز وایر گزارش داد که به احتمال زیاد در ماه نوامبر برنامه خرید ماهانه ۱۲۰ میلیارد دلاری اوراق بهادار فدرال رزرو کاهش می‌یابد.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که بانک ای‌جی AG به سایر بانک‌های سرمایه‌گذاری ملحق شده که خواستار احتیاط سرمایه‌گذاران برای ادامه فعالیت در بازارهای سهام ایالات متحده شده‌اند. دو شاخص نزدک و اس‌اندپی۵۰۰ اخیرا به بالاترین سطوح خود دست یافته‌اند و از همین رو این بانک سرمایه‌گذاری هشدار داده است که با افزایش ارزش سهام به حدود ۲۱ برابر سود، به شدت احتمال اصلاح بازار وجود دارد.

در بازارهای کلیدی خارجی روز گذشته شاخص دلار آمریکا اندکی کاهش یافت. قیمت‌های آتی نفت خام نیمکس با اندکی افزایش به حدود ۶۹.۲۵ دلار در هر بشکه رسید. همچنین بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه‌داری ایالات متحده نیز در محدوده ۱.۳۱۲ درصدی معامله می‌شود.

تحلیل‌گران همچنین مکالمه تلفنی طولانی و پس از هفت ماهه جو  بایدن رییس‌جمهوری ایالات متحده با شی جین پینگ را برای کاهش تنش اقتصادی میان دو کشور، مساله‌ای مثبت و به عنوان یک پیشرفت در روابط دو کشور ارزیابی کرده‌اند.

طلا

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت طلا)

از دیدگاه فنی، روند صعودی معاملات آتی طلای اکتبر از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. هنوز می‌توان روند صعودی چهار هفته‌ای را در نمودارهای میله‌ای روزانه تشخیص داد. هدف بعدی صعودی قیمت طلا دستیابی به سطح مقاومت و بالاترین سطح قیمت معاملات ماه جولای یعنی ۱۸۳۶.۲۰ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها دستیابی به سطح حمایتی 1750 دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست طلا در بالاترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۱۸۰۳.۷۰ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم ۱۸۱۵ دلار در هر اونس است همچنین سطح حمایتی نخست طلا بر روی ۱۷۸۰ دلار در هر اونس و سطح حمایتی دوم ۱۷۷۵ دلار در هر اونس عنوان شده است.

نقره

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت نقره)

روند نزولی معاملات آتی نقره دسامبر از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. هدف بعدی صعودی قیمت نقره دستیابی به سطح مقاومت ۲۵ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به زیر سطح حمایتی فنی ۲۳ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست نقره در بالاترین سطح قیمت معاملات روز چهارشنبه یعنی ۲۴.۴۸ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم در بالاترین سطح قیمت معاملات ماه سپتامبر یعنی ۲۴.۴۹۵ دلار در هر اونس مشاهده شده است در حالی که سطح حمایتی نخست نقره بر روی ۲۳.۵۰ دلار در هر اونس و سطح حمایتی دوم بر روی ۲۳ دلار در هر اونس قرار گرفته است.