3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پرداخت بیت کوین Bitcoin در تجارت

پذیرش پرداختهای بیت کوین برای مشاغل چه بزرگ و چه کوچک در ایالت‌ها قانونی است. البته با فرض اینکه این یک تجارت خوش اخلاق است که کالاها و خدمات را با ارز معمولی به فروش می رساند و تصمیم می گیرد که بیت کوین را به عنوان یکی دیگر از روش های قانونی پرداخت بپذیرد.

هر مشاغلی که پرداخت بیت کوین را بپذیرد، نیز ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد دریافتی از طریق بیت کوین است.

بیت کوین به عنوان یک ارز مجازی قابل تبدیل شناخته شده است، این بدان معناست که پذیرش آن به عنوان یک نوع پرداخت دقیقاً مشابه پذیرش کارت های نقدی، طلا یا هدیه است.

مالیات:

طبق یک راهنمای ارز مجازی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) منتشر شد، قرار است ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین به جای ارز دیگر وارد شوند و مالیات هم بر اساس همان باشد. با این حال، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست.

به عنوان مثال، اگر چیزی با ارزش ۳۰۰ دلار را با بیت کوین خود خریداری می کنید، بدین معنی است که شما فقط یک دارایی فروخته اید. بسته به میزان ارزش بیت کوین هنگام خرید آن و زمانی که آن را فروخته اید، یا سود آن را متحمل شده اید. این که آیا این به عنوان یک سود معمولی یا سود سرمایه محسوب می شود، کوتاه مدت یا طولانی مدت بستگی به شرایط دارد.

مجوز بیت:

مجوز بیت مجموعه ای از مقررات مربوط به معاملات بیت کوین است که توسط وزارت امور خارجه ایالتی نیویورک (NYDFS) برای شرکت های بیت کوین که در نیویورک مشغول به کار هستند یا در خدمت ساکنین NY است ارائه شده است. از سپتامبر سال ۲۰۱۷ ، دو سال پس از اجرایی شدن آیین نامه ، فقط پنج پروانه اعطا شد و شرکت هایی که موفق به اخذ آنها شده اند برای انجام این کار مجبور بودند تا ۱۰۰۰۰۰ دلار بالاتری هزینه کنند. بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفتند از خدمات دهی به ساکنان نیویورک امتناع ورزند، با تبادل Bitfinex الزامات پیش بینی شده توسط NYDFS را “بسیار تهاجمی” توصیف کرد و افزودند که آنها باعث حریم خصوصی کاربر کاربر خود می شوند.

مجوز را می توان از طریق یک فرآیند درخواست دریافت کرد، که ۵۰۰۰ دلار هزینه دارد. شرکت هایی که به دنبال به دست آوردن مجوز هستند باید یک افسر انطباق داشته باشند، مسئول نظارت بر رعایت شرکت از مقررات. علاوه بر این، سایر قوانین فدرال و ایالتی که در مورد بیت کوین اعمال می شوند باید رعایت شوند. این شامل انطباق با قوانین فرستنده پول، مبارزه با پولشویی و سیاست های مشتری خود می باشد. چنین محافظتی می تواند بسیار گران شود.

منبع : آی ماینر

**این محتوا تبلیغاتی است**