3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پرونده رسوایی اخلاقی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

«جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور در کمتر از سه روز گذشته با دو پرونده رسوایی اخلاقی روبرو شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد که در کمتر از دو روز بعد از ادعای یک زن برای روابط غیر اخلاقی بایدن با وی، امروز یک زن دیگر از ایالت «کانکتیکا» آمریکا مدعی شد که معاون سابق رییس جمهوری این کشور در سال 2009 نیز رفتار غیر اخلاقی با وی داشته است.
گفتنی است بایدن اخیرا برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 اعلام آمادگی کرده است.
خانم «آمی لاپوس» 43 ساله دیروز با مصاحبه با روزنامه «هارتفورد» گفت که بایدن فردی غیراخلاقی است که هیچ توجهی به رفتارهای اجتماعی با دیگران بویژه با زنان نمی کند.
به گفته برخی از کارشناسان سیاسی، وجود و به جریان افتادن پرونده های رسوایی اخلاقی بایدن می تواند برای حضور آتی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایجاد مشکل کند.
به دنبال انتشار اخبار رسوایی اخلاقی معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا، بایدن به تازگی در بیانیه ای عنوان کرد که در طول دوره کاری و زندگی سیاسی، بارها با بیان احساسات، دست دادن و در آغوش کشیدن ها رو به رو شدم، اما حتی یک بار رفتار ناشایستی نداشتم.
وی افزود: اگر گفته شود که من چنین کاری انجام داده ام، در کمال احترام به آن سخنان گوش می دهم، اما هرگز قصد و نیت (بدی) نداشته ام.
پیش از این نیز، «لوسی فلورس» نماینده سابق ایالت «نوادا» در مطلبی در مجله «نیویورک» به افشای رفتارهای غیر اخلاقی بایدن پرداخته بود.
فلورس در مجله نیویورک که روز جمعه منتشر شد، نوشت که به همراه بایدن در جریان یک گردهمایی در «لاس وگاس» قبل از انتخابات سال 2014 ایستاده بودیم که سنگینی دو دست را روی شانه هایم حس کردم.
وی افزود: خشکم زد که چرا معاون رئیس جمهوری آمریکا، من را لمس می کند.
این اتهام درحالی به بایدن وارد شده که دولت ترامپ با ابعاد وسیعی از رسوایی های قانونی و اخلاقی رو به روست که در عصر کنونی و شاید در تاریخ آمریکا، کم سابقه است .
گروهی از فعالان در زمینه علم اخلاق در آمریکا چندی پیش با انتشار گزارشی انتقادی اعلام کردند که دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، غیراخلاقی ترین دوره ریاست جمهوری در تاریخ این کشور است.