3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پیام‌رسان سیگنال امکان پرداخت با ارز دیجیتال را تست می‌کند

سیگنال در حال آزمایش سیستم جدید پرداخت ارز دیجیتال به نام «Signal Payments» است که بر بستر پلتفرم «MobileCoin» اجرا می‌شود. این پیام رسان که توجه ویژه‌ای به حریم خصوصی کاربران نشان می‌دهد، از چند ماه‌ قبل به دنبال توسعه توکن اختصاصی است و اکنون سیستم پرداخت همتای ارز دیجیتال را به صورت آزمایشی تست می‌کند.

«مکسی مارلین اپایک» مدیرعامل و موسس سیگنال در پروژه پلتفرم MobileCoin به عنوان مشاور همکاری داشته است و اکنون به نظر می‌رسد این همکاری با اضافه شدن ویژگی جدید به پیام رسان سیگنال بیشتر هم شده است.

«جون هارادا» مدیر توسعه ارتباطات پیام رسان سیگنال در پستی نوشت:

«اولین پروتکل برای پرداخت رمزاز که به پیام رسان سیگنال اضافه شده، پلتفرم ارزهای دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی  MobileCoin  با رمزارز اختصاصی MOB است. پیام رسان سیگنال به اطلاعات موجودی و سابقه معامله‌ها دسترسی ندارد. در صورتی که کاربران بخواهند موجودی خود را به برنامه یا سرویس دیگری منتقل کنند، می‌توانند به راحتی وجوه خود را در هر زمانی منتقل کنند.»

کاربرانی که در انگلستان زندگی می‌کنند و افرادی که شرایط لازم را دارند می‌توانند در MobileCoin ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به نسخه بتا این پیام رسان دسترسی داشته باشند.

سیگنال از کاربرانی که نسخه بتا را این ویژگی را استفاده می‌کنند درخواست کرده تا فیدبک‌های خود را در اختیار این شرکت قرار دهند تا بتواند با توجه به نیاز کاربران و بازخوردهایی که دریافت می‌کند، نسخه اصلی قابلیت جدید را در دسترس کلیه کاربران این پیام رسان قرار دهد.

باید دید آیا ورود پیام رسان سیگنال به بازار ارزهای دیجیتال و سیستم پرداخت رمزارز مربوطه تاثیری روی قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی این پیام رسان خواهد داشت یا ورود به چنین حوزه‌ای باعث می‌شود این پلتفرم به بستری برای انجام برخی مبادلات مالی غیر شفاف تبدیل شود.