3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۳ بهمن / چرا تقاضا برای سکه زیاد شد؟

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با یک هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۱۰۱ هزار تومان رسید.

سکه نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان ارزان اما طلا، گرمی هزار تومان افزایش داشت. به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تنها دلیلی که باعث می‌شود بازار طلا روند با ثباتی نداشته باشد، نوسان بازار ارز است. چنانچه سیاست‌گذاران، بازار ارز را کنترل کنند، طلا گران نمی‌شود. چراکه فعلا طلا در بازارهای بین‌المللی روند با ثباتی به خود گرفته و امروز با یک دلار کاهش به قیمت یک هزار و ۸۴۸ دلار رسید.

ابراهیم محمدولی توضیح داد تقاضا تاثیر کمی بر افزایش قیمت طلا دارد. این روزها تقاضا برای خرید سکه بیشتر از مصنوعات طلا است از این‌رو نوسان در قیمت سکه بیشتر از قیمت طلا دیده می‌شود.

روز گذشته محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران گفته بود: «فردا (امروز) طلا و سکه اندکی گران می‌شود. پیش‌بینی می‌شود نوسان قیمت طلا و سکه تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.»

رئیس اتحادیه طلای تهران معتقد است: پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا ثبات داشته باشد. چنانچه روند باثبات قیمت طلا ادامه‌دار باشد، ممکن است تقاضا برای خرید مصنوعات طلا ایجاد شود.

قیمت سکه چقدر تغییر کرد؟

محمد ولی در پاسخ به اینکه آیا با افزایش تقاضا قیمت سکه تغییری داشته است گفت: طلای ۱۸ عیار با هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۱۰۱ هزار تومان رسید. به دلیل نبود تقاضا سکه طرح جدید اما ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم ثابت باقی ماند و با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.