3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پیش بینی بازار طلا و سکه در هفته آینده/ 2 عامل تعیین کننده قیمت طلا و سکه

ایران اکونومیست – سخن از آینده طلا تا حدودی سخت است، چرا که این فلز گرانبها کالا تحت تاثیر عوامل مهم اقتصادی و سیاسی است.

پیش بینی بازار طلا و سکه در هفته آینده/  2 عامل تعیین کننده قیمت طلا و سکه ابراهیم محمد ولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار ایران اکونومیست چشم انداز بازار طلا و سکه را این گونه پیش بینی می کند: سخن از آینده طلا تا حدودی سخت است، چرا که این فلز گرانبها کالا تحت تاثیر عوامل مهم اقتصادی و سیاسی است. اکنون در مقطعی هستیم که تقاضایی که باید برای طلا باشد به میزان واقعی نیست و نسبت به مشابه سال های قبل از کرونا کاهشی است. کرونا، مشکلات سیاسی کشور ها، بحث افغانستان و عوامل دیگر باعث ایجاد نوساناتی می شود که علاوه بر ایران بر تمام کشورهای جهان نیز تاثیر گذار است و آینده این مباحث در انس جهانی وقیمت طلای داخلی نیز اثر می گذارد.
وی در ادامه بیان کرد: طلا فلزی گرانبها است و همه دولت ها و مردم دنیا به سمت و سوی طلا ورود پیدا می کنند و این موضوع که طلا می تواند سرمایه و پشتوانه اقتصادی دولت و ملت باشد بر روی ارزش طلا اثر می گذارد.
وی افزود: عامل دیگری که می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد بحث اونس جهانی است. هرگونه نوسان، افزایش یا کاهش این فلز به صورت مستقیم بر روی قیمت طلا و سکه اثر می گذارد.
تاثیر بازار ارز بر افزایش قیمت سکه و طلا
محمدولی با اشاره به تاثیر نوسان قیمت ارز بر تحولات بازار طلا گفت: عامل دیگری که روی قیمت سکه و طلا مستقیماً اثر می‌گذارد بازار ارز است. متاسفانه این روزها بازار ارز ایران در شرایط نوسانی است.هر زمانی که بازار ارز دچار نوسان می شود بر روی قیمت طلا اثر می‌گذارد و در نهایت اونس جهانی و بازار ارز هر دو باید در آرامش باشند تا داد و ستد بهتر و بیشتری انجام شود، زمانی که نوسان باشد داد و ستد ایجاد نمی‌شود یا خیلی کم است .
وی در ادامه بیان کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۶۷ هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومن وسکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ربع سکه سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار داد و ستد می‌شود.
خبرنگار: زهرا قرمزچشمه فراهانی