3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پیش بینی صعود قیمت طلا توسط کارشناسان

بازار طلا طی هفته های گذشته نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده و قیمت آن شاهد تغییرات بسیاری زیادی بوده است. طبق نظر سنجی ای که در هفته گذشته برگذار شد کارشناسان پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روز های آینده صعودی خواهد بود.

پیش بینی صعود قیمت طلا توسط کارشناسان


بازار طلا طی هفته های گذشته نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده و قیمت آن شاهد تغییرات بسیاری زیادی بوده است. طبق نظر سنجی ای که در هفته گذشته برگذار شد کارشناسان پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روز های آینده صعودی خواهد بود.

کیتکو نیوز هر هفته یک نظر سنجی برگذار کرده که در آن سرمایه گذاران و کارشناسان در آن شرکت می کنند و نظر خود درباره آینده قیمت طلا اعلام می کنند.

در نظر سنجی ای که در هفته گذشته برگذار شد هر دو کارشناسان بازار و سرمایه گذاران پیش بینی کرده اند که قیمت طلا روندی افزایشی را در روز های آینده در پیش خواهد گرفت.

این در حالی است که با افزایش بازده خزانه داری قیمت طلا در روز جمعه شاهد کهش چشمگیری بوده و هر اونس طلا تا 1839 دلار سقوط کرد. هرچند تا پایان روز توانست بخشی از قیمت از دست رفته خود را بازگردانده و در 1855 دلار کلوز خورد.

از نظر بسیاری از تحلیلگران، بازار طلا درگیر یک جنگ طاقت فرسا میان رشد انتظارات برای بهبود اقتصادی قوی تر از حد انتظار و افزایش ترس از تورم است.

هرچند کارشناسان معتقدند که بهبود شرایط اقتصادی حداقل در حال حاضر در فاصله ای بسیار دور ایستاده است و رشد حجم نقدینگی باعث تورم خواهد شد که می تواند قیمت طلا را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

در نظر سنجی هفته گذشته 15 تحلیلگر شرکت کردند. در مجموع 9 نفر یا 60 درصد خواستار افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. سه نفر نیز به کاهش قیمت ها رای دادند و در نهایت 3 نفر موضع بی طرف را انتخاب کردند.

همچنین 1581 سرمایه گذار نیز در این نظر سنجی شرکت کردند که در این میان 1063 نفر یا 67 این افراد معتقد بودند طلا در هفته آینده صعودی خواهد بود. 275 شرکت کننده دیگر اظهار داشتند که طلا نزولی خواهد بود و 243 رای دهنده نیز در برابر فلز گرانبها بی طرف بودند.