3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پیش بینی قیمت طلا برای آخرین روزهای مرداد / افزایش تقاضا پیش از تعطیلی بازار

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره روند اونس جهانی طی هفته اخیر توضیح داد: در هفته سوم‌ مرداد ماه انتظار می‌رفت که ارزش اونس جهانی با افزایش همراه باشد اما درحالی‌که هفته گذشته اونس در قیمت ۱۷۶۴دلار کار خود را به پایان رسانده بود، روز دوشنبه تحت تاثیر عرضه صندوق‌ طلا در بازار‌های آسیای شرقی ۹۰دلار افت قیمت را تجربه کرد که البته ساعاتی بعد، این کاهش قیمت یکباره جبران شد و اونس به سطح اولیه خود بازگشت.

او اضافه کرد: نهایتا تا روز چهارشنبه هر اونس طلا با حدود ۲۷دلار کاهش قیمت به ۱۷۳۷دلار رسید اما برخلاف اونس جهانی، نرخ ارز در بازار‌ داخلی روند صعودی داشت و همین موضوع هم باعث بی‌اثر شدن افت طلای جهانی و افزایش قیمت طلا و سکه شد به طوریکه سکه طرح جدید طی این هفته حدود ۵۰۰هزار و سکه طرح قدیم ۳۰۰هزار تومان گران شد.

این فعال بازار طلا به تاثیر تقاضا در این روند هم اشاره کرد و گفت: در این میان یکی دیگر از عوامل موثر بر رشد قیمت سکه طرح جدید، افزایش تقاضا برای آن با هدف سرمایه‌گذاری بود و در نتیجه افزایش تقاضا در کنار عرضه نامناسب باعث شد حباب سکه روز چهارشنبه با رسیدن به سطح ۷۵۰هزار تومان رکورد بالاترین حباب طی یک سال گذشته را ثبت کند.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا تصریح کرد: در مجموع بازار طلا طی هفته گذشته روند افزایشی داشت و علت اصلی آن رشد نرخ ارز به‌رغم افت ۹۰دلاری اونس جهانی بود.

به گفته کشتی‌آرای، از روز دوشنبه هفته جاری بازار طلا به مناسبت ایام سوگواری محرم تعطیل خواهد شد و افزایش حجم داد‌و‌ستد‌ها نیز به همین دلیل است؛ از طرفی احتمالا دور هفتم مذاکرات اواخر شهریور ماه برگزار شود و فعلا پیش‌بینی آینده بازار و قیمت طلا و سکه ممکن نیست.