3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پیش بینی قیمت طلا تا پایان مرداد / چرا سکه گران شد؟

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه و عوامل موثر بر آن اظهار کرد: اونس جهانی بعد از سقوط ۹۰دلاری در اولین روز کاری بازار‌های جهانی، مجددا با افزایش همراه شد و تا امروز به ۱۷۸۰دلار رسیده و در کنار این عامل، روند دلار هم طی چند هفته گذشته صعودی بوده و باعث شده قیمت طلا و سکه پس از چند ماه ثبات گران شود.

رییس اتحادیه طلا اضافه کرد: به این ترتیب قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در مقایسه با آخرین معاملات حدود ۱۰هزار و سکه امامی ۱۵۰هزار تومان افزایش یافته که البته در کنار عوامل گفته شده، از هفته پیش تقاضا برای سکه اندکی بالا رفته و این موضوع هم رشد قیمت آن را تشدید کرده است.

وی با اشاره به تعطیلات پیش‌رو اظهار کرد: از روز دوشنبه بازار طلا به مدت یک هفته به مناسبت ایام سوگواری محرم تعطیل خواهد بود و به نظر می‌رسد این تعطیلی منجر به کاهش تقاضا و پایین آمدن قیمت طلا و سکه طی روز‌های آینده شود.

محمدولی به آغاز به کار دولت جدید هم اشاره کرد و افزود: بازار طلا حدود دو سالی می‌شود که دچار رکود شده و این وضعیت با تعطیلات پی‌در‌پی امسال تشدید شده؛ لذا از رییس‌جمهور جدید و کابینه وی خواستاریم که با بازگرداندن آرامش به بازار ارز باعث جلب اعتماد مردم و رونق بازار طلا شوند.

سکه طرح قدیم هم به کانال ۱۱میلیون رسید

این فعال بازار طلا در پایان به تشریح قیمت‌ها پرداخت و گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۷۲۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون تومان رسیده است.

محمدولی ادامه داد: نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۷۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین در بازار امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۸۳۸هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۱۷هزار تومان افزایش یافت.