3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

چرا ارزش بیت کوین در ۲۴ ساعت نصف شد؟

روز گذشته یکی از تاریک‌ترین روز‌های تاریخ بیت کوین بود. ارزش این ارز دیجیتالی تنها در عرض ۲۴ ساعت نزدیک به ۵۰ درصد افت کرد و به ۳۸۰۰ دلار رسید. این دومین بار در تاریخ این رمزارز است که ارزش آن با افت فاحش مواجه می‌شود.

در پی کاهش بی‌سابقه ارزش بیت کوین، بسیاری از معامله‌کنندگان این حوزه غافلگیر شده‌اند. بر اساس گزارش BitMEX، نزدیک یک میلیارد دلار بیت کوین که در اختیار این افراد قرار داشته، از بین رفته و به آن‌ها خسارت وارد شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران را سردرگم کرده است. سوالاتی که اینجا مطرح می‌شود این است که چه چیزی باعث این اتفاق شده و در نهایت قدم بعدی چه خواهد بود؟

چه چیزی باعث کاهش ارزش بیت کوین شده است؟

بیت کوین

راس میدلتون (Ross Middleton) یکی از مدیران ارشد مالی صرافی «DeversiFi» به ضعف بازارهای سنتی اشاره می‌کند که سرمایه‌گذاران را به بازر‌های غیر مرتبط با بیت کوین فراری می‌دهد. از نظر او این بازار‌ها عموما جایگزین‌های استاندارد برای سرمایه‌گذاری هستند که انتخاب اول بسیاری از این افراد هم هست:

معامله کنندگان در حال خارج شدن از بازار بیت کوین هستند تا حداکثر بهره‌برداری از سرمایه خود را داشته باشند. احتمالا آن‌ها فکر می‌کنند که این بازار برای حفظ کوتا‌ه مدت سرمایه‌های آن‌ها بهتر است.

سخنان میدلتون را اکثر متخصصان این حوزه نیز تایید می‌کنند. همچنین یکی دیگر از دلایلی که به نصف شدن ارزش بیت کوین نسبت داده می‌شود، صندوق‌های پوشش و حفاظت از سرمایه‌گذاری‌های پرخطر است که از خسارت‌های این چنینی جلوگیری می‌کند. این بدان معناست که مدیران همواره باید سرمایه‌های خود را در بازه مشخصی از خطرپذیری نگه دارند.

نوسانات ارزش بیت کوین نیز این داستان‌ها را تایید می‌کند ولی برای درک بهتر این قضیه بهتر است از داستان مرغ و تخم مرغ مثال زد. افزایش فروش، نوسانات بیشتری را در پی خواهد داشت و افزایش نوسانات نیز فروش بیشتری را رقم می‌زند. علاوه بر این، مدتی است که در بازار بیت کوین، از بحران‌های ناشی از کاهش ارزش این رمزارز خبر می‌دهند.

یک تئوری دیگر

بیت کوین

تئوری دیگری که در رابطه با کاهش ارزش بیت کوین مطرح می‌شود، کلاه‌برداران «PlusToken» هستند که تنها یک روز پیش از نصف شدن ارزش بیت کوین، تحرکات زیادی در بازار داشته‌اند. گفته می‌شود نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین به بازار‌های دیگر منتقل شده تا تبدیل به پول‌های بی پشتوانه شوند.