3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

چرا خرید بیت کوین یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود محسوب می‌شود؟

گروه اقتصادی: سرمایه گذاران به خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال رو آورده و به خرید و فروش BitCoin علاقه شدیدی نشان می‌دهند. اما جذابیت بیت کوین برای آن‌ها چیست؟

ارزهای دیجیتال جزو داغ‌ترین زمینه‌ها برای سرمایه ‌گذاری طی سال‌های اخیر به شمار رفته‌‌اند. روز به روز تعداد افرادی که به فعالیت در این حوزه رو می‌آورند افزایش یافته و حجم مبادلات بالاتر می‌رود. در حال حاضر حجم بازار رمز ارزها چیزی بالغ بر 263 میلیارد دلار است! پیش‌بینی شده در سال‌های آتی، این رقم افزایش چشم‌گیری داشته باشد. در این میان خرید بیت کوین سهم بسیار زیادی داشته و با وجود نزدیک به پنج هزار ارز دیجیتال، بالای 60 درصد سهم ترید در اختیار BitCoin قرار دارد.

اگرچه پیش از ظهور بیت کوین نیز ارزهای دیجیتال به شکلی دیگر وجود داشتند، اما به لطف فناوری بلاک چین، BitCoin توانست پنجره‌ای جدید به روی دنیای اقتصاد و تکنولوژی باز کرده و پتانسیل بالا و همچنین کاربرد فراوان ارزهای دیجیتال را نشان بدهد. روز به روز کوین‌های جدیدی وارد چرخه شده و تریدرها به معامله آن‌ها با یکدیگر می‌پردازند، اما همه این افراد در یک موضوع اتفاق نظر دارند؛ خرید و فروش بیت کوین یک سرمایه‌ گذاری مطمئن و پرسود است، چرا که هیچ ارزی حداقل تا چند دهه پیش رو قادر به تصاحب جایگاه نخست آن نیست.

با خرید بیت کوین یک دارایی باارزش کسب می‌کنید
با نوجه به حجم بالای خرید اتریوم این ارز بعد از بیت کوین، دومین رمز ارز پرفروش محسوب می‌شود. ارزش کل بازار اتریوم برابر 47 میلیارد دلار است، در حالی که این رقم برای ارز دیجیتال بالا دست آن یعنی خرید بیت کوین به 216 میلیارد دلار می‌رسد! این موضوع نشان‌دهنده اقتدار BitCoin در بازار ارزهای دیجیتال است؛ بیت کوین اولین و پرمعامله‌ترین رمز ارز به شمار رفته و هیچ آلت کوینی در آینده نزدیک حتی قادر به نزدیک شدن به آن از نظر میزان سهم بازار، نخواهد بود.

برای کاربران ایرانی، خرید و فروش بیت کوین از دو جهت سودآور است؛ از یک سو محبوبیت و میزان استفاده از این ارز به مرور زمان، با شتابی بالا، در حال افزایش است، موضوعی که به بالاتر رفتن قیمت بیت کوین منجر می‌شود. از طرفی دیگر در کشور ما، هر از چند گاه شاهد نوسان قیمت دلار هستیم. دست به دست دادن هر دو نوسان باعث می‌شود در صورت تشخیص بهترین زمان خرید و سپس فروش، به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید.

در سال 2015، هر واحد BitCoin در بهترین زمان 463 دلار ارزش پیدا کرد. در همین سال، قیمت ارز دیجیتال نام برده حتی تا 115 دلار نیز تقلیل یافت. تصور کنید اگر پنج سال پیش کل دارایی خود را صرف خرید بیت کوین کرده بودید، امروز با توجه به قیمت 11,670 دلاری هر واحد آن، چقدر سرمایه داشتید؟ تحلیلگران و اقتصاددان‌های متعددی عقیده دارند قیمت بیت کوین باز هم در آینده افزایش پیدا خواهد کرد، به طوری که بعید نیست اختلاف قیمت کنونی با وضعیت آینده، شبیه به اختلاف ارزش حال حاضر با سال 2015 باشد!

به منظور ورود به بازار ارزهای دیجیتال اجباری برای خرید نخستین و مهم‌ترین کوین وجود نداشته و می‌توانید بخشی از سرمایه خود را به خرید چین لینک یا سایر رمز ارزها اختصاص بدهید. یک تریدر حرفه‌ای به وسیله دنبال کردن آخرین اخبار و مطالعه تحلیل قیمت ارزها، همواره در حال خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها به یکدیگر بوده و با این کار، سود هنگفتی به جیب می‌زند. به منظور دریافت سیگنال‌های ضروری برای پی بردن به بهترین زمان خرید یا فروش می‌توانید به وب سایت بیت 24 مراجعه کنید.