3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

چشم انداز قیمت بیت کوین در آینده ایران

اگر قصد دارید تا بر روی این ارز دیجیتالی دوست داشتنی سرمایه گذاری کنید، نیاز است تا نه تنها چشم انداز و پیش بینی درستی از وضعیت داشته باشید. بلکه از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان نیز بهره بگیرید. اما خوشبختانه در این راستا کارشناسان و متخصصان سایت افراتتر می توانند راهنمایی های بسیار دقیقی در اختیار شما قرار دهند. تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید. با این حال در ادامه این مقاله در نظر داریم توضیحات مفصل تری را در رابطه با چشم انداز قیمت بیت کوین در آینده ایران خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اگر به بازار ارزهای دیجتالی نگاه کنید، متوجه می شوید قیمت بیت کوین و بلاک چین ها درحال تغییر است. این مسئله را حتی کارشناسان این حوزه و رمزارزها نیز عنوان کرده اند. آنها معتقدند که قیمت بیت کوین در ایران و همچنین در تمامی دنیا در حال جلب توجه مردم است. به گونه ای که ارزش آن تا پایان سال 2020 به چیزی بیش از 20هزار دلار خواهد رسید.

اگر نگاهی به چند ماه گذشته بیاندازید فراز و نشیب های زیادی را در قیمت بیت کوین مشاهده خواهید کرد. درواقع این ارز دیجیتالی دوست داشتنی و پرطرفدار هم کاهش و هم افزایش قیمت را تجربه کرده است. براساس پیش بینی ها ویروس کرونا عاملی شده تا متخصصان همواره رشد قیمت را برای آن نه تنها تا پایان سال میلادی، بلکه سال بعد نیز در نظر گیرند.

این مسئله منجر شده تا در ایران نیز مردم دست به کار شده و سرمایه گذاری های کلانی را بر روی این ارز دیجیتالی صورت دهند. به گونه ای که اخیرن تعداد کیف پول هایی که بیش از 1000 بیت‌ کوین داشتند، جهش قابل توجهی را مشاهده کرده است.

اگر قصد دارید تا بر روی این ارز دیجیتالی دوست داشتنی سرمایه گذاری کنید، نیاز است تا نه تنها چشم انداز و پیش بینی درستی از وضعیت داشته باشید. بلکه از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان نیز بهره بگیرید. اما خوشبختانه در این راستا کارشناسان و متخصصان سایت افراتتر می توانند راهنمایی های بسیار دقیقی در اختیار شما قرار دهند. تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

با این حال در ادامه این مقاله در نظر داریم توضیحات مفصل تری را در رابطه با چشم انداز قیمت بیت کوین در آینده ایران خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

طلای دیجیتال

خب قبل از اینکه به سراغ ظرفیت های بازار ارز دیجیتالی، اهمیت آن و چشم انداز قیمت بیت کوین در آینده ایران برویم، باید بگوییم که منظور از طلای دیجیتال همان بیت کوین است. این نشان می دهد که این ارز، تمامی ارزهای رمزپایه را پشت سر گذاشته است. بیت ‌کوین مجدد باید بیشترین دارایی‌های رمزپایه را در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نسخه دیجیتال و منحصر به ‌فردی از طلا به‌خود اختصاص دهد. بیت‌کوین به‌رغم اینکه به‌عنوان یک سیستم پول نقد الکترونیکی همتا به همتا طراحی شده است، مانند طلا به‌ عنوان یک ارزش قابل‌ذخیره مطرح است.

شاید این ارز دیجیتالی روند نزولی در بازار پیدا کند اما با افزایش قیمت طلا، به عنوان اصلی ترین محرک قیمت بیت کوین، میتوان شاهد پیشرفت روز افزون این ارز دیجیتال بود.

اکثر شاخص ‌ها نشان می‌ دهند که این ارز، مایل است تجارت خود را در یک محدوده ادامه دهد و تمایل بیشتری برای پیشرفت با طلا دارد. افزایش حجم بازار آتی ارز دیجیتالی و علاقه‌ مندی گسترده، حاکی از آن است که توسعه بیشتر، افزایش ارزش افزوده را به ‌همراه دارد. بلومبرگ انتظار یک ساختار قیمتی قوی و در نتیجه با‌ثبات را در سال جاری دارد. آینده به تطبیق و پذیرش بیشتر کمک خواهد کرد و اعتماد به فناوری ‌های جدید را افزایش خواهد داد.

ظرفیت بازار بیت کوین در ایران

متخصصان و کارشناسان سایت افراتتر به خوبی به مشتریان و علاقمندان به قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتالی می گویند که این بازار توانسته بستر مناسبی را برای سرمایه گذاران ایرانی فراهم آورد. در طی چندین ماه گذشته که دولت، مردم را به سمت سرمایه گذاری بورس هدایت کرده، نوسانات بسیار زیادی در این بازار رخ داده و بسیاری از مردم، سرمایه خود را از دست داده اند.

اینجاست که روی آوردن به بازار ارز دیجیتالی نمیتواند دور از انتظار باشد. این مسئله خصوصا زمانی که هیچ نهاد بیرونی در این بازار دخیل نیست. همچنین قیمت رمزارزها را عرضه و تقاضا مشخص می کند بسیار قابل قبول است.

درواقع بانک مرکزی ایران تاکنون نتوانسته هیچگونه مداخله ای در قیمت و خرید و فروش رمزارزها داشته باشد. اما اگر ابهامات موجود برطرف شود، حجم بازار این ارز، در ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است.

رمزارز و بیت کوین

آینده ارزهای دیجیتالی در ایران چگونه است؟

در چند ماه گذشته قیمت بیت کوین با ریز قیمت قابل توجهی مواجه شده است. متخصصان و فعالین این حوزه، اصلی ترین دلیل این اتفاق را امیدواری به یافتن راه درمان برای ویروس کرونا و همچنین تمایل معامله گران به سرمایه گذاری روی دارایی های امنی نظیر طلا می دانند.

هم اکنون در بازار میتوانید قیمت بیت کوین را مشاهده و با نرخ بیش از 11هزار و 600 دلار خریداری کنید. البته همه میدانیم این ریزش مقطعی است. حتی برخی از کارشناسان بین المللی بر روند ارزش آن سیر صعودی را در نظر گرفته اند و افزایش قیمت رمزارز را تا 100، 120، و 430 هزار دلار نیز پیش بینی کرده اند. آنها عنوان می کنند که این ارزش تا پایان سال 2020 به چیزی حدود 20هزار دلار نیز خواهد رسید.

همین مسئله باعث می شود تا سرمایه گذاران به فناوری بلاک چین اعتماد کنند. چه بسا که در طی چندین سال گذشته بلاک چین توانسته در جای جای زندگی مردم رخنه کند. حتی کار را به جایی برساند که آنها فکر خارج کردن سرمایه خود از بازارهای همچون نفت باشند. و بخشی از آن را به بازار رمزارزها وارد نمایند.

اینجاست که تعجب سرتاسر وجود افراد را در برمیگرد.

درواقع این دسته از افراد دریافته اند که ارزهای دیجیتالی به تدریج جایگاه مناسبی را در تبادلات مالی برای خود فراهم می کنند و حتی به ابزاری کارآمد و غیرقابل جایگزین تبدیل خواهند شد. همین موضوع باعث شده تا تمایل افراد به این ارز، روز به روز بیشتر شود.

شاید باور این مسئله کمی سخت باشد اما برخی پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین در طی چندین سال آینده به چیزی حدود 100 هزار دلار نیز خواهد رسید. هر چند تحقق یافتن چنین پیش بینی هایی بسیار کم است. اما انتظار رسیدن قیمت این ارز به 20 هزار دلار در پایان سال میلادی 2020 دور از انتظار نیست.

مواظب کلاهبرداری ها باشید

همه میدانیم که فرآیند استخراج، خرید و فروش بیت کوین از پیچیدگی های خاصی برخوردار است. همین مسئله باعث می شود تا احتمال کلاهبرداری افزایش پیدا کند.

خصوصا اینکه در حال حاضر هیچ نهادی بر بازار ارزهای دیجیتالی نظارت ندارد. از همین رو سرمایه گذاری بر روی این ارز میتواند با نگرانی همراه باشد. زیرا برخی از سودجویان و کلاهبرداران در کمین‌اند تا سرمایه مردم را تصاحب کنند.

اگر بانک مرکزی قانونی بودن این دسته از خرید و فروش ها و سرمایه گذاری ها را قانونی کند. افراد راحت تر از همیشه میتوانند به بازار ورود نمایند و با افراد قابل اطمینان مشورت نمایند. البته لازم به ذکر است که کارشناسان و متخصصان سایت افراتتر آماده اند تا هر زمان که قصد و فکر سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال را برسر میپرورانید به شما کمک کنند.

این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که همواره به سراغ سایت هایی برای خرید و اگاهی از قیمت بیت کوین بروید که از سابقه فعالیت خوبی برخوردار است. همچنین حجم معتبری از بازار را به خود اختصاص داده است.

هیچگاه به سایت هایی که پیشنهادات مبنی بر تخفیف را ارائه می دهند اعتماد نکنید. فورا بدانید که کلاهبرداران از این طریق به کیف پولتان دسترسی پیدا خواهند کرد.

شما برای حضور در این بازار باید چشم باز و سطح سوادی بالا داشته باشید.

رمزارز و بیت کوین

بیت کوین را بفروشید یا نگه دارید؟

این سوال که آیا بیت کوین را خرید و فروش کنند یا همواره نگه دارند به مسئله پیچیده ای ارتباط دارد. افراد باید به دانش تکنیکال بالایی رسیده باشند تا بتوانند به درستی بازار را تحلیل کنند. و تصمیمات صحیحی اتخاذ نمایند. در آن صورت از بین رفتن پولشان صد در صد خواهد بود.

با این حال آن دسته از افرادی که در این زمینه تخصص خاصی ندارند و تنها به دنبال حفظ ارزش پول خود هستند، بهتر است به خرید رمزارز به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنند. یعنی باید بیت کوین را خریداری کرده و نگه دارند. این راه کمک می کند تا سرمایه آنها حفظ شود.

همانطور که گفته شد؛ بیت کوین در طی چندین ماه آینده روند صعودی به خود خواهد گرفت اما رقم دقیقی را نمیتوان برای آن پیش بینی کرد. از طرفی با توجه به شرایط نابسامان بازارهای مختلف در ایران، مردم ناچارند تا به سمت این بازار روی بیاورند.

اگر قصد سرمایه گذاری دارید و به عنوان یک تازه کار شناخته می شوید، توصیه می کنیم که راه خرید و فروش را در پیش نگیرید. زیرا ریسک از بین رفتن سرمایه شما بسیار بالاست. دقیقا اتفاقی که این روزها در بازار بورس هر روز در حال تکرار است. درواقع مردم به دلیل از دست دادن سرمایه هایشان؛ در حال خروج از بازار هستند. افراد می‌توانند با بخشی از سرمایه خود که امکان‌پذیرش ریسک آن را دارند، بیت ‌کوین خریداری کنند و آن را نگه دارند.

برای اینکه از کلاهبری داری ها در امان بمانید توصیه می کنیم به بخش تماس باما سایت افراتتر مراجعه کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کامل و دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند. همچنین شما میتوانید نسبت به قیمت تمامی ارزهای دیجیتالی فعال در بازار اطلاعات کاملی بدست آورید.

کلام آخر

شرکت افرا نتورک با سابقه درخشان در زمینه IT و بیش از ۳ سال در زمینه کریپتو در ایران باکادری مجرب و متخصص به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده و خدمتگزار شما عزیزان و همراهان همیشگی می باشد.

لذا در جهت رفع نیاز مشتریان برآن شدیم تا صرافی ارزهای دیجیتال شرکت افرانتورک را با نام اختصاصی افراتتر راه اندازی کنیم. امیدواریم شما عزیزان ما را در این راه همراه کنید تا بتوانیم مثل همیشه خدمتگزار شما باشیم.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین نهاد ناظر برای حوزه رمزارزها بانک مرکزی است
  • کارگزاری رمزارزی Voyager وارد بازار اروپا می‌شود