3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کشف تجهیزات ۵ میلیاردی استخراج ارز دیجیتال در اراک

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و پاور خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ یوسف سپهوند در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در یک هفته گذشته، از طریق کار اطلاعاتی، از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و پاور خارجی قاچاق در مناطق مختلف شهرستان اراک مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی مناطق مورد نظر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازدید از آنها، موفق به کشف تعداد ۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و پاور خارجی قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مبنی بر فعالیت قانونی، شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریالی دستگاه‌های کشف شده از سوی کارشناسان قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سپهوند در پایان با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرایم، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را در کوتاه ترین زمان ممکن برای برخورد قاطع و بهنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.