3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کشف تصادفی ۸ میلیون دلار بیت کوین در فلش مموری قدیمی

یکی از ماینرها کیف پول قدیمی خود حاوی هزار بیت کوین را پس از یک دهه پیدا کرد و آنرا در ازای حدوداً هشت میلیون دلار فروخت.

شش روز قبل (10 مارس) کاربری در فروم Bitcointalk پستی ارسال می کند و در آن در مورد نحوه دستیابی به بیت کوین سوال می کند. وی خود را ماینر «تازه کار» معرفی می کند و می گوید مدت ها قبل بیت‌کوین استخراج می کرده و پس از وقفه ای نسبتاً طولانی، دوباره به دنیای کریپتو بازگشته است.

این کاربر با نام مستعار «whoamisoon» در پست خود مدعی می شود که مدت ها قبل بوسیله کارت گرافیک سیستمش توانسته مقداری بیت کوین استخراج کند و به تازگی فایل wallet.dat را در یکی از فلش مموری های خود پیدا کرده است.

تور کیش

کاربر مورد بحث در ادامه پست از کاربران در مورد ارزش کیف پول سوال می کند و از آنها می خواهد تا او را در مورد نحوه دسترسی به بیتکوین ها و فروش آن‌ها راهنمایی کنند. کاربران فروم به وی می گویند که دسترسی به بیت کوین ها و فروش آنها امکان پذیر است که باعث خوشحالی وی می شود.

چند ساعت بعد کاربران تراکنش انتقال هزار بیت کوین که در تاریخ 24 اوت 2010 استخراج شده بودند را در سایت Blockchain شناسایی می کنند. این موضوع سبب شد تا برخی از کاربران حدس بزنند که بیت کوین های انتقال داده شده به کاربر یاد شده تعلق داشته اند. مبادله بیت کوین ها در سایت کوین بیس (Coin Base) انجام گرفته بود.

دو روز بعد کاربر مورد بحث به فروم بازگشت و از کاربرانی که وی را راهنمایی کرده بودند، تشکر کرد. تاریخ پست این کاربر نشان می دهد که او پیش از تاریخ 13 مارس هر بیتکوین را در ازای 7500 تا 8 هزار دلار مبادله کرده که مجموعاً نزدیک به 7.5 تا 8 میلیون دلار می شود.