3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کشف و توقیف ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال در شهرک صنعتی جیرفت

جیرفت – دادستان جیرفت از کشف ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش اولیه ۶۰۰ میلیون ریال در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلامی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش اولیه ۶۰۰ میلیون ریال در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی جیرفت اظهار داشت: در این رابطه شبکه غیرمجاز برق توسط مأموران اداره برق جمع آوری و متهمین تحت پیگرد قضائی قرار گرفته اند.

سلامی افزود: در راستای تحقق شعار سال با نام جهش تولید، دادستانی جیرفت با حمایت همه جانبه حقوقی و قضائی از فرآیند تولید، اشتغال و جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و فعالان در این عرصه و امنیت سرمایه گذاری و امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: قاچاق کالا به صورت یک بیماری مهلک بر پیکره اقتصاد کشور سایه افکنده و تاکنون صدمات بسیاری از جمله خروج ارز از کشور، تعطیلی واحدهای تولیدی، افزایش بیکاری و به تبع آن افزایش جرم و جنایت و اعتیاد و غیره را در پی داشته است

وی گفت: اکنون که در برهه حساس از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم تمام توان خود را در جنگ تمام‌عیار اقتصادی به کار گرفتن تا با خیالی واهی از طریق فشار آوردن اهرم اقتصاد، انقلاب عزیزمان را به زانو درآورند باید حمایت از تولیدات داخلی مدنظر قرار گیرد.

سلامی ادامه داد: یکی از راه‌های مهم آن، مبارزه و جلوگیری از ورود خروج و ورود کالای قاچاق از کشور است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «گسترش پدیده قاچاق و تأثیر مخرب آن در امر تولید و تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال خطر جدی و بزرگی است که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد»، گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌هایی که به نحوی در امر مبارزه با فساد و قاچاق کالا دخیل هستند سهم خود را در این مبارزه به درستی ایفا کنند.