3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کشورهای جهان وعده کمک 2.6 میلیارد دلاری به یمن دادند

تهران – ایرنا – آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد روز سه شنبه گفت که مبلغ تعهدات کمک مالی کشورهای جهان به یمن در نشست ژنو(سوئیس) با 30 درصد افزایش نسبت به سال پیش به 2 میلیارد و 600 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش اسوشیتدپرس از ژنو؛ امارات متحده عربی و عربستان سعودی اعضای اصلی ائتلاف مورد حمایت غرب در تهاجم گسترده نظامی به یمن برای بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت و مسبب اصلی قحطی، گرسنگی و خرابی های گسترده در این سرزمین عربی، در اقدامی نمایشی قول کمک یک میلیارد دلاری به سازمان ملل برای اهداف انساندوستانه داده اند.
به گفته مقام های سازمان ملل متحد؛ منابع مالی این نهاد دراین کشور درگیر با نظام بهداشتی و درمانی نابود شده،بیکاری گسترده، ادامه درگیری نظامی و شدیدترین همه گیری بیماری وبا در سال 2017، در حال پایان یافتن است.
سازمان ملل متحد سومین کنفرانس کمک مالی به یمن را با قصد جمع آوری حدود چهار میلیارد دلار در حالی در سال جاری برگزار کرد که این کشور با شدیدترین بحران انسانی در جهان روبروست.
گوترش به عنوان میزبان این نشست با ابراز تاسف از فاجعه گسترده انسانی که حدود 24میلیون نفر یا چهار – پنجم کل جمعیت یمن را به دریافت کمک وحمایت نیازمندکرده است،گفت: 20 میلیون تن از مردم یمن به صورت قابل اطمینان به مواد خوراکی برای تغذیه خود وخانواده شان دسترسی ندارند و تقریبا 10 میلیون نفر از آنان تنها یک گام با قحطی فاصله دارند.
عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و موافقت ضمنی واشنگتن، حملات گسترده ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «منصور هادی» رئیس جمهوری فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
دراثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی از جمله 85 هزار کودک شهید شده اند که بیشتر این کودکان بر اثر گرسنگی و قحطی اعمال شده از سوی این ائتلاف جان خود را از دست داده اند.
جنگ علیه یمن همچنین میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را «بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی» نامیده است.
کارشناسان مسایل منطقه شهوت قدرت در«محمد بن سلمان» ولیعهد جوان و جویای نام و کم تجربه عربستان را عامل اصلی جنگ تحمیلی به یمن از سوی ائتلاف عربی – آمریکایی می دانند که با جنایات خود در چهار سال گذشته نه تنها زیان های فراوان و جبران ناپذیری به کشور مسلمان یمن وارد کرده، بلکه این کشور را به قتلگاه مزدوران متجاوز غربی – عربی تبدیل کرده است.