3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری ارز دیجیتال

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با ترفند سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از شهروندی اراکی مبلغ ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در چند روز قبل، شهروندی اراکی با مراجعه به پلیس فتا استان و ارائه شکوائیه ای، درخواست رسیدگی به یک مورد کلاهبرداری سایبری را اعلام کرد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که این فرد مدتی پیش عضو یک سایت فروش ارز دیجیتال شده و مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون ریال بیت کویین خریداری می کند که در هنگام فروش دارایی اش، متوجه مسدود شدن حساب کاربری خود در این سایت می شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی از سوی کارشناسان پلیس فتا استان برای رسیدگی به موضوع آغاز و با بهره گیری از دانش و تبحر کارشناسان، مدیر این سایت شناسایی شد.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده، مدیر سایت به مرجع قضائی معرفی و مبلغی که از این شهروند کلاهبرداری شده بود، به وی بازگردانده شد.

وی در ادامه بر ضرورت دقت نظر شهروندان در هنگام انجام تراکنش‌های مالی و خریدهای اینترنتی و بررسی و اعتبارسنجی سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خاطر نشان کرد: با توجه به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در استان، شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره 096380 از مشاوره و خدمات کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند.

در حال به روزرسانی