3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کنسول آتاری VCS پس از سال‌ها انتظار در این‌ ماه به بازار عرضه می‌شود

کنسول جدید و هیبریدی آتاری و لوازم جانبی آن فقط بصورت آنلاین در فروشگاه‌های Best Buy و GameStop و Microcenter و وب سایت رسمی آتاری VCS در دسترس خواهد بود. آتاری تأیید کرده است که این خرید‌ها پیش خرید نبوده و یک فروش رسمی برای این کنسول است.

تمام کنسول‌های آتاری VCS همراه با یک نسخه رایگان از Atari VCS Vault شامل 100 بازی از کنسول‌های آرکاید آتاری و آتاری 2600 ارائه می‌شوند. VCS Vault همچنین شامل یک ویترین فروشگاهی دیجیتال با “بیش از ده‌ها عنوان” در هنگام معرفی از سوی توسعه دهندگان مستقل و دسترسی به پلتفرم استریم بازی Antstream Arcade خواهد بود. این کنسول را می‌توان به تنهایی با قیمت 299.99 دلار خریداری کرد و گرچه به همراه کنترلر عرضه نمی‌شود، اما با لوازم‌های جانبی کامپیوتر سازگار است.

W3Schools

یک جوی استیک آتاری و کنترلر بی‌سیم جداگانه با قیمت 59.99 دلار نیر در دسترس خواهد بود. همچنین باندلی شامل هر‌ سه با قیمت 399.99 دلار در سایت آتاری در دسترس خواهد بود. باندل‌های موجود در GameStop و Best Buy شامل کلاه اسپیکردار آتاری خواهند بود و Micro Center و نسحه تحت وب‌سایت رسمی آتاری VCS با یک نسخه دیجیتالی رایگان از بازی خاطره انگیز Missile Command: Recharged ارائه می‌شود.

کنسول آتاری VCS در ابتدا در سال 2017 به عنوان AtariBox معرفی شد و بررسی‌های اولیه در سال 2018 این سوال را برای ما ایجاد کرد که این کنسول هیبرید دقیقا برای چه کسی ساخته شده. مدیر ارشد عملیاتی Atari Connect مایکل آرز در آن زمان این گونه پاسخ داد: “میتوان این‌کنسول را به ماشین بخار تشبیه کرد فقط نه به همان اندازه بلند پروازانه.”

اما معرفی این‌ کنسول بدون مشکل نیز نبود. راب ویانت، معماراصلی سیستم آتاری، با توجه به شش ماه حقوق پرداخت نشده خود، در اواخر سال 2019 کار روی این‌ پروژه را ترک کرد. با وجود همه این مشکلات، آتاری از دسامبر گذشته شروع به ارسال کنسول به پشتیبانان کمپین IndieGoGo خود کرد.

کنسول جدید آتاری یک ماشین بازی به سبک کلاسیک آتاری است که تلاش داشته تا در کمال حفظ ظاهر کلاسیک، دارای یک پردازنده مدرن قدرتمند و یک سیستم عامل بر پایه لینوکس باشد تا به آن امکان استریم و بازی به سبکی که شبیه هیچ‌یک از رقبا نیست را بدهد اما گذر‌ زمان نشان می‌دهد که گیمر‌ها چگونه از این کنسول استقبال خواهند کرد.