3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کیف پول موبایل بیت کوین

برای کسانی که بطور روزمره از بیت کوین استفاده می کنند، مبلغی را برای خرید در فروشگاه ها و یا خرید و فروش چهره به چهره انجام می دهند، یک کیف پول BTC یک ابزار اساسی است.

در مقاله قبل در مورد کیف پول سخت افزاری بیت کوین و کیف پول دسکتاب Desktop بیت کوین صحبت کردیم اما یکی از نکاتی که برای این روزها مهم و کاربردی هست در دسترس بودن میباشد.

وقتی میخوایم به فروشگاهی برویم یا به پمپ بنزین برویم و… نیاز به دسترسی راحت تری برای استفاده از بیت کوین داریم. در این مقاله کیف پول موبایل بیت کوین را به شما معرفی میکنیم.

کیف پول موبایل

برای کسانی که بطور روزمره از بیت کوین استفاده می کنند، مبلغی را برای خرید در فروشگاه ها و یا خرید و فروش چهره به چهره انجام می دهند، یک کیف پول BTC یک ابزار اساسی است. این برنامه به عنوان یک برنامه در تلفن هوشمند شما اجرا می شود، و کلیدهای خصوصی شما را ذخیره می کند و به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق تلفن خود هزینه های خود را بپردازید. علاوه بر این، برخی از برنامه ها کاربران را قادر می سازند از ویژگی ارتباطی نزدیک زمینه تلفن های هوشمند خود استفاده کنند، به این معنی که آنها می توانند به سادگی تلفن خود را در مقابل ترمینال قرار دهند بدون اینکه اصلاً اطلاعاتی را ارائه دهند.

هر مشتری کامل بیت کوین نیاز به دسترسی به کل بلاکچین دارد، که بطور مداوم در حال رشد است و به چندین گیگابایت حافظه نیاز دارد. به همین دلایل، کیف پولهای موبایل از فناوری تأیید پرداخت استفاده می کنند. آنها فقط با زیرمجموعه های کوچک بلاکچین کار می کنند، با تکیه بر گره های قابل اعتماد در شبکه بیت کوین برای اطمینان از داشتن اطلاعات صحیح.

علیرغم اینکه یک راه حل مناسب برای ذخیره بیت کوین است، کیف پول های موبایل مستعد حملات هکرها هستند. علاوه بر این، اگر شخصی به راحتی به دستگاه تلفن همراه شما دسترسی پیدا کند، می توانید کنترل کیف پول خود را از دست دهید. تعداد زیادی از برنامه های کیف پول بیت کوین برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید وجود دارد. اپل در فوریه سال ۲۰۱۴ کیف پول های بیت کوین را از اپ استور ممنوع اعلام کرد اما تصمیم خود را چند ماه بعد معکوس کرد.

منبع : آی ماینر

این مطلب برایم مفید است

2 نفر این پست را پسندیده اند