3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کیف پول کاغذی بیت کوین چیست

انواع مختلفی از کیف پول های بیت کوین وجود دارد که به نیازهای مختلفی می پردازند و از نظر امنیتی ، راحتی ، دسترسی و غیره متفاوت هستند.

به گزارش افکارنیوز،

بیت کوین (BTC) یک ارز دیجیتال است. از آنجا که بیت کوین به هر شکل، جسمی وجود ندارد، از لحاظ فنی نمی توانند در هر مکانی ذخیره شوند. در عوض، این کلیدهای خصوصی که برای دسترسی به آدرس عمومی Bitcoin و امضاهای معامله شما استفاده می شوند باید به طور ایمن ذخیره شوند. ترکیبی از کلید عمومی گیرنده و کلید خصوصی شما چیزی است که یک معامله بیت کوین را ممکن می کند.

 

در مقاله قبل در مورد کیف پول سخت افزاری بیت کوین و کیف پول دسکتاب Desktop بیت کوین صحبت کردیم  و در اینجا یک کیف پول فیزیکی بیت کوین ولی امن و غیر قابل دسترس را به شما معرفی میکنیم.

 

کیف پول کاغذی بیت کوین

انواع مختلفی از کیف پول های بیت کوین وجود دارد که به نیازهای مختلفی می پردازند و از نظر امنیتی ، راحتی ، دسترسی و غیره متفاوت هستند. کیف پول کاغذی در اصل سندی است که حاوی یک آدرس عمومی برای دریافت بیت کوین و یک کلید خصوصی است که به شما امکان می دهد بیت کوین را که در آن آدرس ذخیره شده است خرج یا انتقال دهید. کیف پولهای کاغذی اغلب به شکل کدهای QR چاپ می شوند تا بتوانید به سرعت آنها را اسکن کرده و کلیدها را به کیف پول نرم افزاری اضافه کنید تا معامله انجام شود. یک کیف پول کاغذی با استفاده از سرویس هایی مانند BitAddress یا Bitcoinpaperwallet ایجاد می شود که به کاربران امکان می دهد یک آدرس بیت کوین تصادفی با کلید خصوصی خود ایجاد کنند. سپس کلیدهای تولید شده می توانند چاپ شوند ، در حالی که برخی خدمات طراحی مقاوم در برابر ضربه گیر و یا حتی گزینه سفارش برچسب های هولوگرافی را ارائه می دهند.

 

مهمترین مزیت کیف پول کاغذی این است که کلیدها به صورت آفلاین ذخیره می شوند و همین امر باعث می شود تا در برابر حملات هکرها از جمله بدافزارهایی که می توانند کلیدهای کاربر را وارد کنند، کاملاً مصون باشند. با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی هنگام ایجاد کیف پول هنوز هم باید انجام شود. قبل از تولید کیف پول کاغذی، باید مطمئن شوید که هیچ کس تماشای انجام این کار را ندارد. برای رد خطر هرگونه جاسوسی که مانیتور فعالیت شماست، توصیه می شود از یک سیستم عامل تمیز مانند Ubuntu که از درایو فلش USB یا DVD استفاده می کند، استفاده کنید. علاوه بر این ، پس از راه اندازی کیف پول کاغذ، کد وب سایت باید به صورت آفلاین اجرا شود، به شما امکان می دهد قبل از تولید کلیدها ، از اینترنت جدا شوید. در آخر، از چاپگری استفاده کنید که به یک شبکه وصل نشده باشد.

 

علاوه بر این، مهم است که بدانید که شما اطلاعات با ارزش و خصوصی را بر روی یک کاغذ چاپ می کنید. بنابراین، شما باید اقدامات خاصی را برای محافظت از آن تکه کاغذ انجام دهید. به عنوان مثال، توصیه می شود آن را در یک کیسه پلاستیکی بسته شده نگه دارید و آن را در جای خشک و ایمن نگهداری کنید تا از آسیب آب و ساییدگی عمومی جلوگیری شود. بعضی از افراد ورقه ورقه می کنند و نگهداری آن در یک صندوق امانات نگهداری می کنند.

 

 

 

رپورتاژ خبر ویرلن