3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

گلکسی زد فولد ۳ با دوربین زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم S Pen معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف، سامسونگ بالاخره از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد و در این مطلب به مشخصات و ویژگی‌های گلکسی زد فولد ۳ می‌پردازیم.

در بخش بیرونی شاهد نمایشگر ۶٫۲ اینچی هستیم که از رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۸ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. به لطف تعبیه‌ی شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس بر روی آن، از نظر دوام حرف زیادی برای گفتن دارد. نمایشگر داخلی هم مانند نسل قبلی ۷٫۶ اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن به ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ می‌رسد. این نمایشگر هم رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

گلکسی زد فولد 3

گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند ولی برخلاف گوشی‌های سری نوت، در بدنه‌ی این گوشی جایگاهی برای تعبیه‌ی این قلم وجود ندارد. در عوض، کاربران می‌توانند کیس‌های مخصوصی را بخرند که از جایگاه مربوط به این قلم بهره می‌برند. کاربرانی که به استفاده از قلم علاقه دارند، باید بین دو قلم S Pen Pro و S Pen Fold Edition دست به انتخاب بزنند. مدل پرو از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و کمی بلندتر است ولی مدل Fold Edition چنین قابلیتی ندارد و فقط برای گلکسی زد فولد ۳ می‌توان از آن استفاده کرد.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۸۸ است که این یعنی خریداران این گوشی از نظر قدرت پردازشی با مشکلی روبرو نخواهند شد. مانند نسل قبلی، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند که باید خاطرنشان کنیم افزایش ظرفیت حافظه داخلی امکان‌پذیر نیست.

گلکسی زد فولد 3

حالا باید به دوربین‌های این گوشی بپردازیم. گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی شرکت سامسونگ است که با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می‌شود. این دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر داخلی تعبیه شده که با توجه به ۲ میکرومتری بودن پیکسل‌های آن، احتمالا از نظر کیفیت تصاویر می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. درون حفره‌ی نمایشگر بیرونی هم یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

ماژول دوربین این گوشی از سه دوربین تشکیل شده است. دوربین اصلی از سنسور ۱۲ مگاپکیسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و گشودگی دیافراگم آن F/1.8 است. در بخش فوقانی این ماژول هم دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده که زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای را به ارمغان می‌آورد. در نهایت نباید دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم که زوم اپتیکال ۲ برابری را ارائه می‌دهد.

گلکسی زد فولد 3

ضخامت این گوشی در حالت بسته و باز به ترتیب ۶٫۴ و ۱۴٫۴ میلی‌متر است و در کل در مقایسه با نسل قبلی ضخامت کمتری دارد. همچنین سامسونگ موفق شده وزن آن را با کاهش ۱۱ گرمی به ۲۷۱ گرم برساند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، بهره‌گیری از گواهی IPx8 است که این یعنی تا عمق ۱٫۵ متر تا ۳۰ دقیقه می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

انرژی گلکسی زد فولد ۳ از طرف باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و کاربران برای شارژ کردن آن می‌توانند از شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۱ واتی بهره ببرند. حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری تعبیه شده و وجود اسپیکرهای استریو را نباید از قلم بیندازیم.

گوشی تاشو سامسونگ

کاربران برای خرید گلکسی زد فولد ۳ از بین رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای می‌توانند دست به انتخاب بزنند. ارزان‌ترین مدل این گوشی که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۱۷۹۹ دلار قیمت دارد و قرار است از تاریخ ۲۷ آگوست راهی بازار شود.

منبع: GSM Arena