3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

یک سوم از کل حجم رمزارز اتر در اختیار ۳۷۶ نفر قرار دارد

محققان پی برده اند که یک سوم از کل حجم اتر، رمزارز شبکه اتریوم تنها در اختیار ۳۷۶ سرمایه دار بزرگ موسوم به نهنگ قرار دارد.

قیمت اتر تحت تاثیر نرخ بیتکوین قرار دارد

استارتاپ تحلیل بلاکچین Chainalysis با انتشار یک گزارش مطالعاتی مدعی شده یک سوم از کل اترهای موجود در بازار توسط ۳۷۶ نفر کنترل می شود. هرچند نهنگ ها به عنوان افراد کلیدی در تغییر نرخ رمزارز شناخته می شوند اما Chainalysis بر این باور است که این تعداد روی میانگین قیمت اتر تاثیری ندارند و تنها حین فروش عمده نوسانات روزانه آنرا افزایش می دهند.

نهنگ ها معمولا شامل ۵۰۰ سرمایه دار برتر حوزه رمزارز (به جز سرویس‌ها) می شوند که اغلب مبادلات خود را خارج از صرافی ها و به صورت مستقیم صورت می دهند. این افراد با پشتوانه سرمایه عظیم و بر پایه ریسک، یکباره حجم عظیمی از ارزهای مجازی را داد و ستد می کنند. 

تور کیش

بر اساس مطالعه مذکور حدود ۶۰ درصد این افراد تاجران فعال نیستند و سرمایه شان را در صرافی های رمزارز مبادله نمی کنند با این حال هنوز هم  ۷ درصد از کل تراکنش های اتر توسط نهنگ ها صورت می گیرد.

این استارتاپ با استفاده از مدل خود رگرسیون برداری (VAR) دریافته که قیمت اتر تابعی از بیتکوین است و به صورت متوسط یک درصد افزایش نرخ بیتکوین به افزایش ۱.۱ درصدی قیمت اتر می انجامد. با این حال نشانه ای از تاثیر چشمگیر قیمت بیتکوین بر نوسانات روزانه اتر مشاهده نشده است.

همین مدل برای شناسایی تاثیر نقل و انتقال سرمایه بین نهنگ ها و صرافی ها به کار رفته و بر اساس آن این مبادلات تنها روی نوسانات روزانه تاثیر دارند نه قیمت اتر. همچنین Chainalysis معتقد است که نوسانات غیرعادی در حجم مبادلاتی سهام های خاص به ویژه S&P 500 روی نوسان اتر نیز تاثیر دارد.