3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

۵ ستاره‌ی نوظهور هالیوود؛ از آنیا تیلور جوی تا فلورنس پیو

در این مقاله پنج بازیگری را نام می‌بریم که نه تنها چهره و اسامی آشنایی برای ما محسوب می‌شوند، بلکه در حال حاضر در بالای لیست آرزوهای هر کارگردان برای انتخاب بازیگر قرار دارند.

اگر از برترین استعدادیاب‌های صنعت سینما بپرسید، همگی قریب به اتفاق خواهند گفت که ستاره‌های هالیوود دیگر مثل قدیم نیستند. مطمئنا یک بازیگر با چهره‌ای تازه هنوز می‌تواند به صحنه بیاید و نظر دست‌اندرکاران سینما و مخاطبان را به خود جلب کند، مانند تیموتی شالامه که چند سال پیش با فیلم مرا با نامت صدا کن (Call Me by Your Name) بر سر زبان‌ها افتاد. اما مشاوران، مدیران و سرمایه‌گذاران استودیویی خواهند گفت برای بسیاری از بازیگران بسیار دشوار است که مانند گذشته، مثل لئوناردو دی کاپریو یا جنیفر لارنس از جو فکری حاکم بر جامعه برای ستاره شدن استفاده کنند.

یکی از نمایندگان آژانس استعدادیابی می‌گوید: «نظریه‌ی ستاره‌ی فیلم مرده است و همه در حال حاضر سعی می‌کنند برای ستاره‌ی فیلم تعریف جدیدی بیابند.» آن هم به دلیل شکسته شدن روزافزون رسانه‌ها، مرگ تدریجی سالن‌های سینما یا فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، که باعث شده رمز و راز فوق ستاره‌ای که مدت‌ها بر آن تکیه می‌شد در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد، اما تبدیل شدن به یک نام ماندگار بیش از همیشه دست‌نیافتنی شده است. این در حالی است که برخی تا آنجا پیش می‌روند که استدلال می‌کنند دیگر لیست برتری وجود ندارد، اما همه آنقدرها هم بدبین نیستند. برای اثبات این امر، این پنج بازیگر استثنایی هستند که در صدر لیست آرزوهای هر کارگردانی قرار گرفته‌اند.

  • ۲۰ ستاره‌ی اکشن برتر قرن ۲۱

۱. آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی

این بازیگر ۲۵ ساله به طور مداوم در حال ساختن خود به عنوان یک شخصیت دوست‌داشتنی مستقل بود که با شیوه‌ای کاملا جدید با گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) وارد صحنه شد. هنرنمایی وی در نقش اعجاب‌انگیز شطرنج‌باز بث هارمون در شبکه‌ی نتفلیکس یک شبه او را به یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن این صنعت تبدیل کرد. یکی از استعدادیاب‌های برجسته می‌گوید: «او یک ستاره‌ی با اصالت هالیوود است.»

در واقع، تیلور جوی انبوهی از پروژه‌های برجسته را در کارنامه دارد، از تریلر روانشناختی ادگار رایت با نام دیشب در سوهو (Last Night in Soho) گرفته تا فیلم آینده‌ی پرستاره‌ی دیوید او راسل که اسپینافی از مکس دیوانه (Mad Max) است که در نقش اصلی فوریوسا بازی خواهد کرد. از نظر خودش، او قصد داشت طیف وسیعی از پروژه‌ها را انتخاب کند تا در اوایل کار خود به عنوان یک بازیگر تک‌بعدی شناخته نشود. او اخیرا در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر گفت: «اگر احساس ‌کنم فرصت‌هایی که به من داده می‌شود مناسب نیستند، آن‌ها را قبول نمی‌کنم، اما اگر احساس کنم که می‌توانم کاری را انجام دهم حتما آن را امتحان می‌کنم.» یکی از مدیران استعدادیابی ضمن اصرار بر این که او در راه تبدیل شدن به منبع الهام بعدی کریستوفر نولان یا دنیس ویلنوو است افزود: «زمان اسکار گرفتن او به زودی فراخواهد رسید.»

  • ستاره‌ی سریال گامبی وزیر ۵ دقیقه قبل از فیلم‌برداری شطرنج یاد گرفته است

۲. جاناتان میجرز

جاناتان میجرز

از زمان بازی موفقیت‌آمیز او در فیلم سینمایی آخرین مرد سیاهپوست در سان فرانسیسکو (The Last Black Man) که در سال ۲۰۱۹ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، ثابت کرد که میجرز یکی از مردان برجسته‌ی نسل بعدی هالیوود است. یکی از مدیر برنامه‌های میجرز می‌گوید: «او این هاله‌ی ستاره شدن را در خود دارد» و اشاره می‌کند که او مانند بسیاری از ستاره‌های جوان امروز یک حساب عمومی در اینستاگرام یا توییتر ندارد. این جوان ۳۱ ساله‌ی فارغ‌التحصیل از مدرسه‌ی درام ییل که با یحیی عبدالمتین دوم در یک کلاس حضور داشت، به خاطر توانایی بالایش در برعهده گرفتن نقش‌های عمیق شهرت زیادی در صنعت سینما کسب کرده است.

یکی از مدیران استعدادیابی می‌گوید: «او بسیار تطبیق‌پذیر است و می‌داند که چگونه در هر نقشی متفاوت باشد.» خواه درام ترسناک فانتزی لاوکرفت کانتری (Lovecraft Country) از شبکه‌ی HBO باشد، یا فیلم جنگی اسپایک لی با نام پنج همخون (Da 5 Bloods) محصول نتفلیکس یا سریال پیچیده‌ی دیزنی پلاس به نام لوکی (Loki)، به نظر می‌رسد هنرنمایی‌های مدرسه‌ی درام در او متبلور است. با نگاهی به آینده، هالیوود روی پروژه‌های میجرز، شامل وسترن هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند (The Harder They Fall)، ساخته‌ی جی زی، درام جنگی از خودگذشتگی (Devotion) و کرید ۳ (Creed III) از جی دی دیلارد سرمایه‌گذاری می‌کند. به قول یکی دیگر از سرمایه‌گذاران: «او راه بسیار درخشانی در پیش دارد.»

  • جاناتان میجرز شخصیت شرور مرد مورچه‌ای جدید می‌شود

۳. فلورنس پیو

فلورنس پیو

تعداد کمی از بازیگران جوان به اندازه‌ی پیو پویایی دارند. یکی از مدیران استعدادیابی می‌گوید: «او هر پیشنهاد ممکنی که فکرش را بکنید دارد.» این شهروند بریتانیایی برای بازی در فیلم بانو مکبث (Lady Macbeth) در سال ۲۰۱۶ بسیار مورد توجه قرار گرفت اما در ۲۰۱۹ بود که سال موفقیت‌آمیزی را برای خود رقم زد. پیو پی در پی طیف وسیعی از پروژه‌ها را به نمایش گذاشت، ابتدا در نقش یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در درام مبارزه‌ای استفان مرچنت به نام مبارزه‌ی من با خانواده‌ام (Fighting With My Family)، سپس یک زن ناامید در فیلم ترسناک آری استر به نام میدسامر (Midsommar) و در نهایت یک امی مارچ باطراوت و زیبا در فیلم زنان کوچک (Little Women) به کارگردانی گرتا گرویگ.

دیوید رونی، منتقد ارشد فیلم هالیوود ریپورتر ضمن «بی‌نقص» خواندن عملکرد او نوشت: « پیو همچنان ثابت می‌کند که استعدادی متمایز است.» او حتی توانست توجه مارول را هم به خود جلب کند و دیری نگذشت که در فیلم مستقل بیوه‌ی سیاه (Black Widow) در مقابل اسکارلت جوهانسون نقش کلیدی را ایفا کرد. فهرست بعدی پروژه‌های کاری او نیز با مینی‌سریال‌های هاکای (Hawkeye) دیزنی پلاس، نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling) اولیویا وایلد و یک انسان خوب (A Good Person) زک براف کامل است. توانایی او برای حرکت یکپارچه‌اش بین فیلم‌های مستقل انتقادی و فیلم‌های اکشن با بودجه‌ی زیاد، همراه با شوخ‌طبعی فروتنانه‌اش (که به طور مرتب در اینستاگرام برای نزدیک به ۵ میلیون دنبال کننده‌ی نمایش داده می‌شود)، باعث مقایسه‌ی او با جنیفر لارنس شده است. یکی از مشاوران استعدادیابی می‌گوید: «او خوش‌برخورد است و سعی نمی‌کند چیزی باشد که نیست.»

  • فیلم‌های فلورنس پیو از بدترین تا بهترین

۴. آنتونی راموس

آنتونی راموس

در یک مقطع زمانی، راموس آنقدر به بدشانسی‌اش مطمئن بود که تقریبا بازیگری را رها کرد. او به هالیوود ریپورتر گفت: «هیچ کس علاقه‌ای نداشت تا یک بازیگر لاتین ۵ فوتی و کک و مکی در فیلمش نقشی داشته باشد.» اما پس از آن، او با همکاری لین-مانوئل میراندا، موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر توانمند در فیلم همیلتون (Hamilton) تثبیت کرد. این بازیگر که در بروکلین بزرگ شده از آن به بعد سرعت خود را از دست نداد و با تمام انرژی و توانایی منحصربفردش شروع به درخشیدن بر پرده‌ی نقره‌ای کرد. یکی از مدیران استعدادیابی می‌گوید: «او کاریزمای غیرقابل انکاری دارد. وارد هر اتاقی شود آنجا را روشن می‌کند.» او در فیلم بردلی کوپر با نام ستاره‌ای متولد شده است (A Star Is Born)، گودزیلا؛ سلطان هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) فیلم در ارتفاعات (In the Heights) همکاری داشت. در حال حاضر، پس از حضور اخیرش در فیلم تحت درمان (Treatment) محصول HBO، قرار است به زودی در تبدیل شوندگان (Transformers) بازی کند.

۵. رگه ژان پیج

رگه ژان پیج

اگرچه پیج در درام قدر نادیده‌ی شاندا رایمز به نام برای مردم (For the People) بازی کرده بود، اما بازی در نقش برادر دوک در سریال رایمز به نام بریجرتون (Bridgerton) بود که باعث شد پرونده‌ی حرفه‌ای‌اش درخشان‌تر و سنگین‌تر شود. در واقع، در عرض چند روز پس از اکران، پیج به همان وضعیتی دست یافته بود که با رایان گاسلینگ به خاطر بازی در فیلم دفترچه‌ی یادداشت (The Notebook) مقایسه شد. یکی از مشاوران بازیگری پیج به خاطر بازی نفس‌گیرش در سریال نتفلیکس می‌گوید که این بازیگر جوان یک توانایی غیرقابل انکاری دارد که هالیوود همیشه به دنبال آن است.

هرچند اخبار اخیر مبنی بر عدم بازگشت پیج برای فصل دوم بریجرتون  باعث شد طرفدارانش از بین بروند، اما باعث خوشحالی کارگردان‌ها و تهیه کنندگان دیگر شد که می‌توانند از این بازیگر بریتانیایی ۳۱ ساله استفاده کنند. در حال حاضر، او با مجموعه‌ای از فیلم‌های برجسته، از جمله فیلم اکشن برادران روسو، مرد خاکستری (The Gray Man)، اقتباس مورد انتظار سرزمین اژدهاها (Dungeons & Dragons) و راه اندازی مجدد تریلر جاسوسی قدیس (The Saint) قرارداد امضا کرده است. و جدای از اینها، نام پیج برای فیلم جاسوسی دیگری نیز مطرح شده است، گرچه او به سرعت همه‌ی شایعات جیمز باند را رد می‌کند. او اخیرا به هالیوود ریپورتر گفت: «پذیرفتن چنین نقشی برای من مایه‌ی مباهات است. اما این به معنای واقعی تنها در حد حرفی است که بین مردم رد و بدل می‌شود.»

منبع: hollywoodreporter