3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بهار کشف شد

همدان-دستگیری ۸ متهم درنهاوند، کشف کالای قاچاق در اسدآباد، کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارزدیجیتال در بهار و کشف ۲۶کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و مرکزی عناوین اخبار انتظامی همدان است. .

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۲ سارق و ۶ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در این خصوص گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط یگان‌های انتظامی شهرستان نهاوند با هماهنگی‌های لازم قضائی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲ سارق اماکن خصوصی و ۶ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو سرقتی به همراه مقادیری مواد مخدر از جمله ۶۶ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف البسه و کیف خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و همچنین کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال شبانه محموله کالای قاچاق به صورت کاروانی و باندی از محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد به سمت استان کردستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارکنان پلیس آگاهی استان همدان در یک عملیات پلیسی شبانه با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری به گشت زنی در سطح محور پرداختند که خودروهای مذکور که ۵ دستگاه سمند و پژو ۴۰۵ بودند شناسایی و با بی توجهی به دستور ایست پلیس، به سرعت از محل متواری شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در یک عملیات پلیسی، این خودروها متوقف، ۷ متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در بازرسی از آنها ۵ هزار و۲۵۰ ثوب البسه و ۱۲۰ عدد کیف زنانه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظریه کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: متهمان به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بهار

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان بهار خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار مشخص شد، یک واحد دامداری غیر فعال در یکی از مناطق این شهرستان با تغییر کاربری غیر مجاز مبادرت به نصب و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این محل، ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و انشعاب برق مصرفی غیرمجاز این دامداری هم توسط نماینده اداره برق جمع آوری شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها بنا به نظر کارشناسان، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۶ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان با استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۶ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک پلیس همدان و استان مرکزی و دستگیری ۶ قاچاقچی خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، یک باند مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی را داشت، شناسایی شد.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی خودرو این قاچاقچیان در شهرستان اراک شناسایی و با همکاری کارکنان انتظامی همدان و استان مرکزی در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از جاساز این خودرو، ۲۶ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف، ۶ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد مؤثر در سطح ناجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

دستگیری ۸ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت و یک دستگاه خودرو سرقتی طی ۴۸ اخیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی ۳ مرحله طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده در شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در همین ارتباط مأموران پلیس آگاهی یک سارق موتورسیکلت را با ۲ فقره سرقت و مأموران کلانتری ۱۱، تعداد ۴ سارق خانه‌های باغی را با اعتراف به ۸ فقره سرقت دستگیر کردند و در این مأموریت مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ سلگی در ادامه افزود: در ادامه این طرح، مأموران کلانتری ۱۱ یک دخل زن را حین سرقت و مأموران کلانتری ۱۳ نیز یک سارق موتورسیکلت را به همراه خریدار اموال مسروقه را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت ربوده شده را نیز از آنان کشف کردند که اقدامات قانونی برای تحویل موتورسیکلت مسروقه به مالباخته در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: در مأموریت دیگری به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری پراید در شهرستان، مأموران کلانتری ۱۱ با حضور میدانی و بررسی‌های تخصصی، مخفیگاه سارق را شناسایی و نامبرده را به همراه خودرو سرقتی حین سرقت لوازم داخل خودروی ربوده شده دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی، به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: هر ۸ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.