3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

۷ دلیل برای خرید بیت ‌کوین

چرا بیت‌ کوین بیشتر از ارزهای دیجیتال دیگر محبوب است؟

موارد متفاوتی وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را به‌عنوان دلایل محبوبیت بیت‌کوین معرفی کنیم. برخی از این دلایل مسبب آشنا شدن نام بیت‌کوین برای بسیاری از مردم است.

در ادامه مقاله به زبانی کاملاً ساده، 7 دلیل اساسی را بررسی خواهیم کرد که پتانسیل قانع کردن شما برای خرید بیت‌کوین را دارند. به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعه این 7 مورد، حداقل برای مشاهده قیمت بیت‌کوین، به یک صرافی آنلاین مراجعه کنید.

1-بیت کوین، در حال تبدیل شدن به یک پول رایج!

یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند شما را مجبور کند تا خرید بیت‌کوین را شروع کنید، مردم‌پسند بودن این ارز دیجیتال است. همین مورد باعث شده تا اکنون در بازارهای مختلف شاهد استفاده از بیت‌کوین به‌عنوان پول رایج دوم باشیم.

حتی اگر دوست دارید در خیلی از مواقع از پول رایج جامعه خود استفاده کنید، این امکان برایتان وجود دارد که با توجه به ویژگی‌های خاص این ارز، در شرایطی خاص از آن استفاده کنید. همان‌طور که اکثر مردم در حال انجام همین کار هستند. استفاده واقعی از بیت‌کوین!

2-آزادی کامل در پرداخت وجه را تجربه خواهید کرد

با خرید بیت‌کوین، آزادی واقعی را تجربه خواهید کرد. قطعاً در مواردی این مسئله برایتان پیش‌آمده که با انواع و اقسام محدودیت‌ها در پرداخت مواجه شوید.

کنترل واقعی که کاربران بر روی ارز دیجیتال بیت‌کوین دارند، دقیقاً یکی از همان عوامل تأثیرگذار بر میزان محبوبیت این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. هر زمان از شبانه‌روز، دارندگان بیت‌کوین می‌توانند از این ارز استفاده کرده و هر مبلغ دلخواهی از بیت‌کوین را جابجا کنند.

3-پردازش سریع‌تر، کارمزد کمتر

یکی از مهم‌ترین مسائلی که مرزهای میان محبوبیت انواع ارز دیجیتال را به‌سادگی جابجا می‌کند، میزان کارمزد و سرعت پردازش است. این مسئله برای کاربران اهمیت زیادی دارد. اگر یک ارز دیگر مانند اتریوم،  کارمزد بالا و سرعت پردازش کمی داشته باشد، کاربران خرید ارز دیگری را به خرید اتریوم ترجیح ‌می‌دهند.

کارمزد بیت‌کوین، بسیار کم و در برخی مواقع صفر است. همچنین اعلام نتیجه تراکنش‌ها و انواع پردازش‌ها با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود. از این ‌رو اگر این دو مورد برای شما هم اهمیت بالایی دارد، قطعاً بیت‌کوین مناسب‌ترین انتخاب برای شما است.

بب

4-قابلیت تهیه بک‌آپ و رمزگذاری برای جلوگیری از دزدی!

کاربران با تهیه نسخه پشتیبان و رمزگذاری به‌خوبی از پول‌شان مراقبت خواهند کرد. بدین ترتیب می‌توان گفت امنیت، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بیت‌کوین است که خیال کاربران را برای جلوگیری از برداشت‌های از پیش اعلام‌نشده، آسوده می‌سازد. از این ‌رو، در برابر سرقت هویت نیز به‌خوبی محافظت خواهد شد.

5-بیت‌کوین مورد اعتماد است

متن‌باز بودن و تمرکززدایی بیت‌کوین باعث می‌شود تا زمینه لازم برای جلب اعتماد مردم کسب شود. این اتفاقاً مدت‌ها پیش رخ‌داده است. مردم از هرکجای دنیا می‌توانند به‌سادگی به کد منبع بیت‌کوین دسترسی داشته باشند و نحوه کار بیت‌کوین را بررسی کنند. کنترل شدن بیت‌کوین تنها به‌واسطه مردم و عدم وجود یک گروه کنترل‌گر خاص نیز از دیگر مواردی است که حس امنیت و اعتماد را برای مردم ایجاد می‌کند.

6-خریدوفروش ساده‌تر بیت‌کوین نسبت به دیگر ارزها

این مسئله برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد که در صورت تمایل، بتوانند ارز دیجیتال خود را با سرعت بالایی بفروشند. بیت‌کوین از دسته ارزهای دیجیتال است که به‌سادگی خریدوفروش می‌شود و البته خریدوفروش آن نیز بسیار ساده است. اگر بستر مناسبی برای خریدوفروش آن انتخاب شود، می‌توان گفت که هیچ شخص سومی وجود نخواهد داشت و هیچ کارمزد اضافه‌ای برای خریدوفروش بیت‌کوین، پرداخت نخواهد شد.

ببب

7-امکان تبدیل ساده‌تر

برخلاف بسیاری از رمز ارزهای رایج، بیت‌کوین به‌سادگی به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل می‌شود. در هرلحظه و هر زمان شما می‌توانید این ارز را به دلار، یورو، تتر، ریال یا هر ارز دیگری تبدیل کنید. درصورتی‌که برای بسیاری از ارزهای دیگر ابتدا باید آن‌ها را به بیت‌کوین یا اتریوم تبدیل کرده سپس برای فروش آن‌ها اقدام کنید. درهرصورت باوجود سامانه نوبیتکس انجام این کار خیلی سخت نیست.

خرید بیت کوین به ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش ممکن

درنهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم به خرید بیت‌کوین دارید، می‌توانید با خیال راحت به بازار صرافی آنلاین نوبیتکس مراجعه کنید و خرید خود را به‌صورت مستقیم انجام دهید. البته خدمات نوبیتکس تنها به خرید بیت‌کوین محدود نخواهد شد. بلکه می‌تواند انواع ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و به‌صورت 24 ساعته، در بستری کاملاً امن، خریدوفروش خود را به نتیجه برسانید.