3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

۱۸ روش کاربردی برای پس انداز کردن

۱۸ روش کاربردی برای پس انداز کردن

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((۱۸ روش کاربردی برای پس انداز کردن)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

شما در مورد صرفه جویی در هزینه نیت خوبی دارید ، اما همیشه چیزی پیش می آید و نمیگذارد شم پولتان را پس انداز کنید. ماشین به لاستیک های جدید ، نوجوان به دوچرخه جدبد ، خانه به سقف جدید احتیاج دارد – و دقیقاً به همین ترتیب ، صرفه جویی در هزینه و پس انداز کردن به تعویق می افتد.

 پس شما پس انداز کردن را به تعویق انداخته به خود می گویید که پس از رسیدن به یک مرحله مشخص ، روش هایی برای پس انداز پیدا خواهید کرد ، مانند زمانی که به سن خاصی می رسید یا …

اما در واقعیت ، صرفه جویی در هزینه فقط زمانی شروع می شوید که عادت های سالم پول خرج کردن را بیاموزید و اجازه دهید نیازهای آینده شما بیش از خواسته های فعلی شما مهم باشد – یعنی وقتی که پس انداز پول را در اولویت قرار دهید.

 روشهای عملی فراوانی برای صرفه جویی در هزینه و تنفس هوای تازه در بودجه شما وجود دارد فقط باید خردمندانه تر عمل کنید.با چند تغییر در هزینه های خود ، در سریعترین زمان صرفه جویی در هزینه خواهید داشت.

پس انداز کردن

 پس انداز کردن و صرفه جویی در هزینه ها:

۱- خداحافظی با بدهی.

پرداخت ماهانه بدهی بزرگترین مکش پول هنگام پس انداز است. بدهی درآمدت را می رباید! بنابراین ، زمان آن است که شما از آن بدهی خلاص شوید. سریعترین راه برای پرداخت بدهی با روش گلوله برفی بدهی است. اینجا جایی است که شما بدهی های خود را به ترتیب از کوچکترین به بزرگترین پرداخت می کنید.  نگران نباشید ، این بیشتر از تغییر تعداد مربوط به تغییر رفتار است. هنگامی که درآمد شما آزاد شد ، در نهایت می توانید از آن برای پیشرفت در جهت اهداف پس انداز خود استفاده کنید.

۲- خریدمواد غذایی غیرضروری را کاهش دهید.

اکثر مردم – پس از اینکه فیش خرید خود را پرداخت کردند – از دانستن اینکه واقعاً هر ماه در فروشگاه های مواد غذایی چه هزینه هایی می کنند ، شوکه می شوند. و اگر شما یک خانواده چهار نفره آمریکایی هستید ، احتمالاً حدود ۹۲۹٫۱ دلار هزینه دارید!

خیلی راحت می توانید در راهروهای فروشگاه ها قدم بزنید ، یک کیسه قهوه را در اینجا بگیرید و چند کیسه چیپس را در آنجا بگیرید و سپس آن را به همراه چیزهای غیر ضروری دیگر(مثل شکلات های مختلف،نوشیدنی های متنوع،پفک و …) ثبت کنید. اما این خریدهای اندک روی هم جمع می شود و در نهایت هر ماه بودجه را به باد می دهد.

با برنامه ریزی برای وعده های غذایی خود در هر هفته و نگاهی خوب به آنچه در انبار خود دارید قبل از مراجعه به فروشگاه ، در خرید مواد غذایی صرفه جویی کنید. چرا که شما می خواهید بیشتر از آنچه در حال حاضرنیاز دارید خریداری کنید؟ و اگر واقعاً می خواهید به لیست خود پایبند باشید – بچه ها را در خانه بگذارید.

۳- اشتراک و عضویت خودکار را لغو کنید.

احتمال این وجود دارد که شما برای چندین اشتراک مانند سایت های پخش کننده فیلم و سریال ،سایت های کتابخوانی و … ، عضویت در سالن های بدنسازی ،عضویت ماهانه در سایت های  مد روز و … هزینه های زیادی پرداخت می کنید. وقت آن است که اشتراکی را که به طور معمول استفاده نمی کنید لغو کنید. و اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید تمدید خودکار را خاموش کنید. اگر آن را لغو کردید و تصمیم گرفتید که بدون آن نمی توانید ادامه دهید ، دوباره مشترک شوید – اما فقط در صورتی که در بودجه جدید و بهبود یافته شما جای بگیرد.

۴- گول تبلیغات و برند های تجاری را نخورید.

 یکی از ساده ترین راه های صرفه جویی در هزینه این است که به مارک های تجاری توجه نکنید. در بیشتر موارد ، تنها چیزی که در مورد محصولات با نام تجاری بهتر وجود دارد بازاریابی بهتر آن برند است. منظورم این است که به آن جعبه نگاه کنید! آرم بسیار فانتزی است! و فقط شما به خاطر یک آرم باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت کنید.سعی کنید محصولاتی که میخرید کیفیت خوبی داشته باشند نه بازاریابان خوبی.

همین نکته به ظاهر کوچک به شما کمک میکند بیشتر پس انداز کنید و کمتر هزینه.

18 روش کاربردی برای پس انداز کردن

۵- به صورت خودکار پس انداز کنید.

آیا می دانید بدون فکر کردن در مورد پول می توانید پس انداز کنید؟ بله – می توانید حساب بانکی خود را تنظیم کنید تا به طور خودکار ماهانه وجوه را از حساب جاری خود به یک حساب پس انداز منتقل کنید. اگر به نظرتان ترسناک است ، می توانید سپرده مستقیم خود را نیز تنظیم کنید تا ۱۰٪ از هر پرداخت را به طور خودکار به حساب پس انداز خود منتقل کنید.

۶- درآمد اضافی یا غیر منتظره را هوشمندانه خرج کنید.

وقتی پاداش خوب ، ارث یا … گرفتید ، آن را به خوبی استفاده کنید. و وقتی می گوییم “استفاده خوب” ، معنایش گذاشتن در بانک نیست.

اگر هنوز در زندگی خود بدهی دارید ، بهتر است به جای اینکه این پول را پس بگیرید ، از این وجوه برای پرداخت وام های دانشجویی یا مانده کارت اعتباری خود استفاده کنید. اگر عاری از بدهی هستید ، از این دلارهای اضافی برای ایجاد صندوق اضطراری خود استفاده کنید – می دانید برای موارد اضطراری.و همین خودش نوعی پس انداز کردن است.

۷- هزینه های انرژی را کاهش دهید.

آیا می دانید فقط با انجام چند تغییر در خانه می توانید در قبض برق خود صرفه جویی کنید؟ با برخی از موارد ساده مانند دوش گرفتن کوتاه تر (نه ، کمتر گفتیم) ، تعمیر لوله های نشتی ، شستن لباس در آب سرد و نصب کلیدهای کم نور و لامپ های LED شروع کنید.

در حالی که لوازم جدید و کم مصرف راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه قبض برق شما هستند ، اما گران هستند! اما اگر آن را در بودجه ماهانه خود کار کنید ، می توانید پس انداز کرده و به مرور زمان برای این پیشرفت ها پول نقد پرداخت کنید.

۸٫ اشتراک در ایمیل ها را لغو کنید.

همچنین بخوانید

ثروتمندان قاره آسیا را بشناسید

۵ شغل خوب برای افراد احساسی و با اشتیاق

بازاریابان ایمیل در کارهایی که انجام می دهند واقعاً خوب هستند. آنها وسوسه مقاومت ناپذیر فروش ۲۴ ساعته یا کوپن اختصاصی را می دانند. و درباره آن GIF های پر زرق و برق صحبت کنید!

اگر با دیدن پیشنهاد ویژه ای نمی توانید در برابر خرید مقاومت کنید ، روی پیوند لغو اشتراک در پایین ایمیل کلیک کنید. انجام دهید! وسوسه کمتری برای خرج کردن خواهید داشت و صندوق ورودی شما بسیار کم نظم است. این یک برد-برد است!

۹- نرخ بیمه خود را بررسی کنید.

نه واقعا. آیا می دانید وقتی افراد از طریق ارائه دهنده محلی تأیید شده (ELP) نرخ بیمه خود را بررسی می کنند ، به طور متوسط ​​۷۰۰ دلار پس انداز می کنند؟ ۷۰۰ دلار! شما به خودتان مدیون هستید که حداقل آنها را وادار کنید همه چیز را برای شما بررسی کنند و ببینند چه پس اندازهایی را می توانند از بین ببرند.شرکت های بیمه که کار خود را به خوبی انجام نمیدهند شما را دچار ضرر هم میکنند.پس یک شرکت بیمه خوب برای خودتان پیداکنید .

۱۰-ناهار را بسته بندی کنید (یا در خانه غذا بخورید).

طبق اداره آمار کار ، متوسط ​​خانوار هر ساله تقریباً ۳،۴۵۹ دلار برای غذا در خارج از خانه هزینه می کند. این ۲۸۸ دلار در ماه است! خرید چند بار در هفته ناهار ممکن است در لحظه بی ضرر به نظر برسد (مخصوصاً وقتی رستوران مورد علاقه شما با دفتر کار شما فاصله ی کمی دارد) ، اما فقط با بسته بندی یک ناهار می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید!در عوض ، غذای خود را در خانه تهیه کنید و ماه به ماه ، انباشته اندوخته های خود و پس اندازتان را تماشا کنید.

تا کنون ۱۰ روش را باهم مرور کردیم حالا مابقی ۱۸ روش کاربردی برای پس انداز کردن را با هم بررسی میکنیم.

۱۱- از تخفیف ها باخبر شوید.

شما میتوانید هنگامی که فروشگاه یا سایت های خرید تخفیف میگذارند خرید خود را انجام دهید و اینگونه هم نیازتان را رفع کرده اید هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید و هم پس انداز کرده اید.پس این نکته اساسی را همیشه به یاد داشته باشید.

۱۲-قبض تلفن همراه خود را پایین بیاورید.

اگر صورتحساب ماهانه تلفن همراه شما با بودجه ماهیانه مواد غذایی شما رقابت می کند ، وقت آن است که راه هایی برای کاهش هزینه پیدا کنید. با خلاص شدن از موارد اضافی مانند برنامه های پرهزینه ، بیمه تلفن و ضمانت های بی فایده ، در هزینه خدمات تلفن همراه خود صرفه جویی کنید.و از آن نترسید! ممکن است کمی پشتکار و تحقیق لازم باشد ، اما پس انداز آن ارزش دارد.

۱۳- فریز هزینه ها را امتحان کنید.

به مدت یک هفته – یا حتی یک ماه – کالاهای غیرضروری خریداری نکنید! در مورد آن به عنوان یک چالش فکر کنید.

با آماده کردن وعده های غذایی با مواد در منزل ، اجتناب از فروشگاه هایی که تمایل به ایجاد خرید ضروری برای مشتریان دارند  و نه گفتن به هر چیزی که یک ضرورت اساسی نیست ، منجمد کردن هزینه های خود را ایجاد کنید.

۱۴- خلاقیت داشته باشید.

قبل از اینکه پول نقد را پرداخت کنید تا بتوانید مثلا نیمکت یا قاب عکس را عوض کنید شما میتوانید فقط با کمی خلاقیت آنها را تعمیر کنید.گاهی اوقات این خلاقیت های به نظر ساده شما را از یک هزینه گزاف دور میکند.مثلا اگر بخواهید مبلمانتان را دور انداخته و مبلمان جدید بخرید باید هزینه بسیاری پرداخت کنید اما اگر بتوانید آنها را تعمیر کنید میتوانید مابقی پول خود را پس انداز کرده و در هزینه صرفه جویی کنید.

۱۵- از کافی شاپ رد شوید.

آخ. این یکی دردناک است – ما به آن پی برده ایم! اما به جای اینکه ۵ دلار برای آن  روزانه هزینه کنید ، می توانید صرفاً با تهیه قهوه در خانه صرفه جویی کنید. گوش کنید ، ما نمی گوییم که شما قید تفریح کردن را بزنید اما میگوییم همین نکته های کوچک چقدر میتواند در دراز مدت روی دست شما هزینه بگذارد.

۱۶- کتابخانه دوست شماست.

قبل از کلیک روی “افزودن به سبد خرید” برای خرید کتاب جدید، کتابخانه محلی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید آن را قرض بگیرید! همچنین بیشتر کتابخانه ها دارای کتاب صوتی و نسخه های دیجیتالی از کتاب های مورد علاقه شما برای اجاره هستند. این یک روش آسان برای کتاب خواندن همراه با صرفه جویی است.

پس انداز کردن

۱۷- استراحتگاه های شهرتان را امتحان کنید.

وقتی هدف شما اکنون پس انداز است ، تعطیلات بدترین چیزی است که می توانید برای آن هزینه کنید. به جای اینکه خانواده خود را به جزایر یونان برسانید ، سعی کنید در شهر خود توریست باشید. با این کار نه تنها صدها (یا بالقوه هزاران) دلار صرفه جویی خواهید شد بلکه می توانید با چشمانی تازه در محله خود گشت بزنید و هنگام انجام آن کمی لذت ببرید.

۱۸-همه چیز را بفروشید .

در خانه همه ی ما وسایلی وجود دارد که میدانیم بلا استفاده است و فقط خاک میخورد پس بهتر است تا هنوز قدیمی و از مد افتاده نشده است آنها را بفروشید و مبلغ به دست آمده را پس انداز کنید.البته یادتان باشد وسایلی را بفروشید که مطمئنید هیچ وقت از آنها استفاده نمیکنید .

امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید بیشتر پس انداز کنید و کمتر هزینه.

منبع:daveramsey

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]