3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بسته خبری پلیس | از تکذیب خبر آدم‌ربایی تا کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر آدم‌ربایی دختران و کودکان را در شهرستان بیرجند تکذیب کرد و گفت: با انتشار دهندگان شایعات طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «فاضل مریمی» فرمانده انتظامی بشرویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان بشرویه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بشرویه با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی اعتراف کرد، افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فاضلی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته، به هشدارهای پلیس توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محموله قاچاق به مقصد نرسید

« جواد بخشی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۷ اتوبوس مسافربری مشکوک و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها تعدادی لوازم ورزشی، وسایل سرمایشی و خانگی کشف کردند که ارزش ریالی آن‌ها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران در این رابطه ۷ خودرو توقیف و ۷ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تکذیب خبر آدم ربایی در بیرجند

«علی‌اکبر حیدری» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر آدم‌ربایی دختران و کودکان را در شهرستان بیرجند تکذیب کرد و گفت: با انتشار دهندگان شایعات طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی توضبیح داد: اخیرا فایلی صوتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن خانمی ادعا می‌کند در چند روز گذشته بیش از صد دختر و یا کودک توسط افرادی ربوده شده و به خارج از کشور منتقل شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: با بررسی‌های پلیس مشخص شد اظهارات فرد منتشر کننده فایل صوتی از اساس کذب است و ربایش دختران و کودکان در بیرجند صحت ندارد و فرد اعلام شده توسط این خانم، تاکنون چند بار سابقه فرار از منزل دارد که سوابق آن در پلیس موجود است.

حیدری با بیان اینکه پلیس اظهارات فرد ادعا کننده و منتشر کننده فایل صوتی را طبق قانون پیگیری خواهد کرد، بیان داشت: شهروندان جهت آرامش افکار عمومی و جلوگیری از احساس ناامنی در بین خانواده‌ها، اخبار موثق را از مراکز رسمی اطلاع‌رسانی پیگیری و از انتشار شایعات خودداری نمایند.

خاموشی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز

«علی وطن‌دوست» فرمانده انتظامی سرایان اظهار داشت: مأموران انتظامی اخباری مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از انبارهای واقع در شهرک صنعتی سرایان دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاهای استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی با رعایت حقوق شهروندی این محل را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی سرایان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی و پاکسازی از این محل ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کشف و ۲ متهم دستگیر کردند، افزود: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وطن‌دوست ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: عزم پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی و افرادی که به هر نحو فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی می‌کنند جدی است و بدون مماشات با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/69039/ح