3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

هما پرواز مستقیم کویت به تهران را از سرمی گیرد

تهران-ایرنا- محمد رضا رنجبر مدیر منطقه ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‘هما’ در کویت در مراسم پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس این هواپیمایی که سفیر کشورمان نیز در آن حضور داشت، اعلام کرد که پروازهای مستقیم کویت به تهران از سر گرفته شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این مراسم محمد ایرانی سفیر کشورمان، مدیران سازمان هواپیمایی کشوری کویت، نمایندگان شرکت های هواپیمایی خارجی و دفاتر و آژانس های سیاحتی و گردشگری و ایرانیان مقیم کویت نیز حضور داشتند.
مدیر منطقه ای هما در کویت در این مراسم، گفت: ایران ایر پس از برجام موفق شد گام بلندی در نوسازی ناوگان حمل ونقل خود و رقابت در عرصه بین المللی بردارد و به میدان رقابت بین المللی بازگردد و قراردادهای مهمی با شرکتهای بوئینگ و ارباس امضا کند که این روند با نقض برجام توسط آمریکا دچار اختلال گردید.
محمد رضا رنجبر افزود: دوران تحریم برای صنعت هواپیمایی کشور بسیار سخت بود ولی با رسیدن هواپیمای جدید شرایط بسیار بهبود پیدا کرده و روند اعتلای هواپیمایی جمهوری اسلامی با سرعت بیشتر استمرار می یابد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به صورت هفتگی ٨ پرواز از مبدا کویت به 5 ایستگاه مختلف در کشور صورت می گیرد و به طور کلی طی یک سال میلادی گذشته ٧٩ هزار مسافر از طریق ٣٦١ پرواز جابجا شدند که ٤٠ درصد این پروازها با هواپیماهای برجامی صورت گرفته است.
وی در پایان اعلام کرد پروازهای مستقیم از کویت به تهران از ماه ‘آوریل’ سال جاری میلادی آغاز می گردد و گام دیگری در راستای مسیر توسعه شبکه هما برداشته خواهد شد.
محمد ایرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت نیز طی سخنانی در این مراسم، هما را سازمانی بزرگ، مهم و تاثیرگذار توصیف کرد که همه ایرانیان خاطرات خوشی از پرواز با این شرکت در ذهن دارند.
ایرانی، افزود: تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله در زمینه دارو و فروش هواپیما که به بهانه تحت فشار قرار دادن دولت اعمال شد مستقیما روند زندگی مردم کشورمان را تحت تاثیر قرار داده است.
سفیر ایران در کویت افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی با سابقه درخشان در سطح منطقه و اندوخته ارزشمند تجربیات کادر پروازی موفق شد از بحران ها عبور و رضایت مندی مسافران را تامین کند.
هیات وزیران در تاریخ بیست و یکم بهمن سال 1340 ، پیشنهاد وزیر راه را مبنی بر تاسیس یک شرکت هواپیمایی متعلق به ملت، به تصویب برساند.
در پی اتخاذ این تصمیم، شرکت هواپیمایی ملی ایران در تاریخ پنجم اسفند ماه سال 1340 با ادغام دو شرکت هواپیمایی ‘ایرانین ایرویز’ و ‘ پرشین ایرویز’ و ایجاد خط هوایی جدیدی با نام ‘هواپیمایی ملی ایران’ با علامت اختصاری و سمبل ‘ هما’ تاسیس شد و از فروردین ماه سال 1341 فعالیت های خود را آغاز نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نام هواپیمایی جمهوری اسلامی تغییر یافت.