3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

آینده چین لینک چگونه خواهد بود؟

اما قبل از آنکه در مورد آینده این ارز صحبت کنیم، بهتر است در مورد دلایلی که در تعیین قیمت خرید و فروش چین لینک و سایر قیمت ارزهای دیجیتال مؤثر هستند، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، چین لینک از جملة ارزهای تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال است. این ارز در لحظه نگارش این مطلب رتبه هفتم را در بین چندهزار ارز دیجیتال را داراست که رتبه‌‌ای قابل قبول ظرف مدت 4 سال است. قیمت چین لینک در سال 2020 بیش از 830 درصد افزایش داشته است. رقمی که حتی بیت کوین هم که عنوان پادشاه رمزارزها را داراست نتوانسته است به دست بیاورد. در این مطلب سعی می‌‌کنیم که شما را در مورد پیش‌بینی آینده این ارز راهنمایی کنیم. بنابراین ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اما قبل از آنکه در مورد آینده این ارز صحبت کنیم، بهتر است در مورد دلایلی که در تعیین قیمت خرید و فروش چین لینک و سایر قیمت ارزهای دیجیتال مؤثر هستند، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

عوامل مؤثر بر قیمت چین لینک (LINK)

اجازه دهید در مورد عواملی که ممکن است بر آینده این ارز تأثیرگذار باشند، بیشتر صحبت کنیم. البته ممکن است برخی از این عوامل برای افزایش قیمت دیگر ارزها نیز صدق کند. اما ما منحصرا در این مطلب منظورمان ارزLINK است. در سال 2021 پروژه لینک، ورود موفقی نیز به پروژه های دیفای داشت که از نظر فنی بسیار مهم است.

انحصار در خدمت

چین لینک در حال حاضر تنها سرویسی است که یک اوراکل غیرمتمرکز محسوب می‌‌شود. این ویژگی سبب می‌‌شود که چنین شبکه‌‌ای در صدر توجه کاربران قرار بگیرد.

امور مالی غیر متمرکز

این شبکه به کاربران خود این امکان را می‌‌دهد که امور مالی خود را به‌صورت غیر متمرکز مدیریت کنند. این همان چیزی است که از آن با عنوانDefi نام برده می‌‌شود.

ظهور رقیب جدید

مسلماً هر طرح یا ایدة کاربردی، منشأ ایجاد طرح‌های مشابه خواهد شد. همان‌طور که اتریوم به عنوان یک بستر برای ایجاد قراردادهای هوشمند ایجاد شد و از دل آن چندین شبکه و ارز دیجیتال دیگر متولد شد.

از همه این‌‌ها که بگذریم، چین لینک نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال همچنان سایه سنگین بیت کوین را روی سر خود حس می‌‌کند. به معنای دیگر قیمت LINK تابعی از قیمت بیت کوین خواهد بود و با نوسان آن دچار نوسان می‌‌شود.

با این حال بد نیست نظر چند سایت فعال در این زمینه را با هم مرور کنیم.

آینده چین لینک در نگاه صاحب نظران

برای افرادی که درصدد سرمایه گذاری در عرصه ارزهای دیجیتال هستند، چین لینک می‌‌تواند یک آلت کوین قابل‌اعتنا باشد. برای اثبات این گفته بهتر است نیم‌نگاهی به نظرات افراد و متخصصان این حوزه در مورد آینده این ارز داشته باشیم.

آینده چین لینک از منظر Digital Coin Price

قیمت این ارز در سال‌‌های آینده رو به افزایش خواهد بود. این ارز در سال 2022 به 34 دلار خواهد رسید. اما اوج قیمت این ارز در سال‌های 2023 و 2024 خواهد بود. قیمت هر واحد چین لینک در این سال‌‌ها بین 40 تا 45 دلار خواهد بود. البته بر اساس این نظریه قیمت این ارز در سال 2025 به 35 دلار کاهش خواهد یافت.

نظر سایتTradingBeasts 

این سایت در اظهارنظری که در این زمینه داشته است، قیمت هر واحد چین لینک را در سال 2021 نهایتاً 12 دلار پیش‌بینی کرده است. در سال 2022 این عدد به 18 دلار نیز خواهد رسید.

پیش‌بینی walletinvestor.com

دیدگاه گردانندگان سایت walletinvestor نیز نسبت به آینده چین لینک بسیار خوش‌بینانه است. به عقیده آنها قیمت این ارز می‌‌تواند در یک سال تا 98 درصد نیز افزایش پیدا کند. همچنین آنها معتقدند که در صورت اجرایی شدن برنامه‌‌های چین لینک و همچنین بهبود روزافزون آن، قیمت آن هر روز افزایش پیدا خواهد کرد. بر اساس این نظریه امکان رسیدن قیمت LINK تا سال 2025 به 65 دلار خواهد رسید.

نتیجه گیری

به طور کلی می‌‌توان گفت، آینده هر ارزی بستگی به سیاست‌‌ها و همچنین روند فعالیت آن دارد. آنچه چین لینک در طول عمر کوتاه خود از خود به نمایش گذاشته است، نویدبخش آینده‌‌ای روشن برای آن است. از طرفی درصورتی‌که برنامه‌‌های آتی این شبکه به وقوع بپیوندد، به‌احتمال‌قوی می‌‌تواند تا جایگاه سوم یا حتی کمتر نیز ارتقا دهد.

به‌هرحال باید منتظر آینده بود، تا صحت این ادعاها تأیید یا تکذیب شود.

این مطلب رپرتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

بیشتر بخوانید:

  • انجمن‌های ایرانی که حامی سایت‌های رمزارز خارجی هستند
  • تاکید کارشناسان به ایجاد آرامش و افزایش آگاهی/ عرصه رقابت رمزارزها را آلوده نکنیم