3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش قیمت بیت کوین از نگاه وب سایت تتر ایران

قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در ماه گذشته با کاهش شدید رو‌به‌رو شد، به‌طوری‌که قیمت پادشاه ارز های دیجیتال از 12 هزار دلار به کمتر از 10 هزار دلار رسید، اما در روز های اخیر بیت کوین دوباره روند صعودی خود را آغاز کرده است.

قیمت بیت کوین

پس از سقوط قیمت بیت کوین به مرز 10 هزار دلار و نوسان های کوچک در این بازه، قیمت این رمز ارز به 10,400 دلار رسید و مدل طولانی در این بازه قیمتی ثابت بود، زمانی‌که نوسان قیمت بسیار پایین است کاربران علاقه کمتری به خرید و فروش ارز دیجیتال دارند اما زمانی‌که نوسان قیمت بالا باشد تریدر ها فعال تر خواهند بود.

بیت کوین پس از چند هفته نوسان قیمت در بازه 10,400 دلار، بالاخره طلسم را شکست و دوباره روند صعودی خود را آغاز کرد و در اولین تلاش خود با عبور از مرز 11 هزار دلار، به سطح قیمتی 11,400 دلار رسید، رسیدن به این سطح قیمتی سبب شده است که عدد 11 هزار دلار به‌عنوان یک سطح حمایتی قابل اعتماد شناخته شود و احتمال کاهش قیمت به زیر آن بسیار کم است.

تتر ایران

درحال‌حاضر کاربران می‌توانند پادشاه ارز های دیجیتال را در این بازه قیمتی از وب سایت تتر ایران تهیه کنید، برای خرید بیت کوین نیاز است که پس از ثبت نام در Tetheriran.com، احراز هویت انجام دهید.

که قیمت بیت کوین در صورت شکست مقاومت 11,489 دلاری ممکن است به 12 هزار دلار برسد.

کیف پول ارز دیجیتال

نگه‌داری از ارز دیجیتال نیاز به کیف پول امن و قابل اعتماد دارد، امروزه کیف پول‌های متنوعی برای نگه‌داری و ارسال و دریافت ارز دیجیتال وجود دارد اما برخی از آن‌ها امکانات کمتری نسبت به کیف پول‌های معروف داشته و امنیت پایین تری دارند، برای نگه‌داری از رمز ارز گران قیمتی مانند بیت کوین بهتر است از کیف پول‌های شناخته شده مانند بایننس، تراست والت و کوینومی استفاده کنید.

تتر ایران

بایننس یکی از معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال بوده و نرم‌افزار آن قابلیت های متنوعی دارد، تنها مشکل آن مسدود بودن آی پی ایران است اما جای نگرانی نیست، کاربران می‌توانند با مشاهده آموزش کار با کیف پول بایننس، به‌طور کامل از این نرم‌افزار استفاده کنند.

تراست والت نیز یکی دیگر از کیف پول‌های قابل اعتماد ارز دیجیتال بوده که درحال‌حاضر بیش از 1 میلیون کاربر دارد، این نرم‌افزار از انواع کوین ها و توکن ها پشتیبانی کرده و استفاده از آن بسیار راحت است.