3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بیت کوین چیست؟

با داغ شدن تب خرید و فروش بیت کوین و سرمایه‌گداری در بازار ارزهای دیجیتال، کمتر کسی هست که نام بیت کوین را نشنیده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پارسیان ارز، اگر بخواهیم بیت کوین را به زبان ساده توصیف کنیم، نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.

برای به دست آوردن بیت کوین چندین راه وجود دارد. راه اول این است که با استفاده از دستگاه‌های ماینر یا اسیک ماینرها، به استخراج بیت کوین بپردازید و آن‌ها را در کیف پول خود نگهداری کنید. راه دیگر برای به دست آوردن آن، خرید بیت کوین است که برای این کار می‌توانید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کرده و با پرداخت وجه و دادن آدرس کیف پولتان، بیت کوین دریافت کنید.

چه کسی بیت کوین را کنترل می‌کند؟

بیت کوین برخلاف پول‌های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ها در اختیار دولت‌هاست، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست. افرادی که وارد شبکه بیت کوین می‌شوند، باید قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند. این قوانین به ‌صورت کدهای برنامه‌نویسی‌ است که در اینترنت توسط همه قابل مشاهده است.

هدف از ساخت بیت کوین چه بود؟

به طور خلاصه هدف پیدایش بیت کوین انتقال و یا ذخیره امن پول است. از همین جهت آن را می‌توان یک سیستم پرداخت و بانکداری دیجیتال امن دانست. بیت کوین در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد برگردانده و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد، تنها مالکین این کلیدها قادر به خرج کردن و انتقال بیت کوین‌ها خواهند بود.

پشتوانه بیت کوین چیست؟

حتماً این سؤال برای شما هم پیش‌آمده که پشتوانه بیت کوین چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که هیچ‌چیز؛ بیت کوین پشتوانه‌ای ندارد! اما یک سؤال، پول‌هایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید و ارزهایی مانند دلار و یورو به نظرتان چه پشتوانه‌ای دارند؟ پاسخ این سؤال هم همان هیچ‌چیز است.

بیت کوین مانند پول‌های امروزی توسط فلزات گران‌بهایی مثل طلا یا کالاهای قابل‌ مبادله، پشتوانه سازی نشده است. ارزش بنیادین بیت کوین و ارزهای بی‌پشتوانه از اعتماد مردمی ناشی می‌شود که به ارزشمند بودن آن‌ها اعتقاد دارند. همان‌طور که شما این موضوع را باور دارید که می‌توانید اسکناس‌هایتان را به مغازه بدهید و اجناس مورد نیازتان را بخرید، مغازه‌دار نیز به همین ترتیب می‌داند که با دادن این اسکناس‌ها می‌تواند کالاهای مورد نیازش را بخرد، این اسکناس‌ها به این ترتیب در جامعه دست به دست می‌شوند؛ اما از سوی دیگر با نگاه به کاربرد بیت کوین در دنیای امروز می‌توان دریافت که بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری بیت کوین می‌خرند و نه برای استفاده از آن در پرداخت‌هایشان.

قیمت بیت کوین به چه چیزی بستگی دارد؟

ارزش بیت کوین توسط فرد یا گروه خاصی تعیین نمی‌شود. همان‌طور که قیمت طلا در بازارهای جهانی بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می‌شود، قیمت بیت کوین نیز در صرافی‌ها و کارگزاری‌ها بر اساس دو عامل اصلی عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. در صورتی که نیروی عرضه در بازار بیشتر از تقاضا باشد، قیمت‌ها در جهت نزولی و کاهش یافتن حرکت خواهند کرد تا زمانی که دوباره میزان تقاضا برابر با عرضه شود.

آیا باید برای خرید بیت کوین اقدام کرد؟

اگر در اطرافیان خود کسی را می‌شناسید که درباره بیت کوین و مسائل مربوط به آن زیاد صحبت می‌کند، احتمالاً این سؤال برایتان پیش‌آمده که «آیا باید من هم بیت کوین بخرم و از قافله جا نمانم؟».

تنها یک نگاه به نمودار همیشه صعودی این ارز دیجیتال در تاریخ چند ساله‌اش کافی است تا شما را به این فکر وا دارد که بیت کوینِ امروز، همواره ارزشمندتر از دیروز است؛ اما این یک تفکر اشتباه است و می‌تواند شما را به دردسر هم بی اندازد. معمولاً این موضوع در میان مردم و رسانه‌ها زمانی داغ می‌شود که قیمت بیت کوین به‌صورت شدید افزایش می‌یابد. چنین افزایش‌های قیمتی طیف جدیدی از مردم را با این پدیده آشنا می‌کند و تعداد بسیاری از آن‌ها در اوج قیمت اقدام به خرید بیت کوین می‌کنند. نتیجه چنین موج خریدی همان‌طور که بارها مشاهده‌ شده، تجربه ضررهای هنگفت و از دست دادن سرمایه‌های زیاد بوده است.

علاوه بر این، شما باید چیزی که می‌خرید را بشناسید و با آن آشنا باشید. پس تصمیم شما برای خرید و سرمایه‌گذاری، از باوری ناشی می‌شود که نسبت به آینده این فناوری دارید. درنهایت باید ابتدا بیت کوین را بشناسید، ابهاماتتان را در رابطه با آن برطرف کنید و اگر معتقدید که پتانسیل تبدیل‌شدن به پول آینده و تحقق اهدافش را دارد، در زمان مناسب آن را بخرید!

مناسب‌ترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین، چه زمانی است؟

برای پاسخ به این سؤالات باید در ابتدا درک درستی از ارزهای دیجیتال داشته باشید. درک بهتر از زمان خرید بیت کوین می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی سرمایه‌گذاری خود را به سطحی بالاتر ارتقاء دهید.

پاسخ دقیق و مشخصی برای این سؤال که «چه زمانی به خرید و یا فروش بیت کوین بپردازیم» وجود ندارد زیرا استراتژی، سطح ریسک‌پذیری، میزان سرمایه و مهارت هر شخص متفاوت است.

زمانی که استراتژی خود را درک کردید، متوجه خواهید شد چه زمان باید بیت کوین بخرید، نگهداری کنید، بفروشید و یا موقعیت معاملاتی‌تان را تغییر کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی