3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

دانستنی های مهم در خصوص رشته ارزهای دیجیتال

در دنیایی که با پیوندی عمیق در عصر ارتباطات گره ‌خورده است زندگی می ‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مدرسان پیشتاز، این دنیای تودرتوی اینترنتی در تمام جنبه ‌های زندگی ما نفوذ دارد و به نوعی سبک نوینی از یک زندگی مدرن شده را پایه ‌ریزی کرده ‌است. حالا جنبه ‌های اقتصادی تا جریانات مالی دنیای کلاسیک نیز در دریای بی‌ انتهای الکترونیکی نقش می ‌گیرد. ارزهای دیجیتال یکی از آوردهای اقتصادی در دنیای مدرن و الکترونیکی شده امروزی هستند.

حالا جریانات پولی تغییر کرده ‌است. فضاهای درآمدزایی از تفکرات کلاسیک در حال حرکت به سمت منابعی بی ‌پایان و جذاب در آن ‌سوی فضاهای اینترنتی می‌ باشد. جایی در دنیای مجازی که با اقتصادی مجازی درآمدزایی واقعی و ثروتی همیشگی را پدید آورده ‌است. رمز ارزها ایده ‌های درآمدزایی ساده از دنیای پیچیده اینترنتی هستند. نوعی جریان پولی که مستقل از هر جریان پولی ای که می‌ شناسید، قواعد اقتصادی و ماجراهای ارزشی خودش را شکل می ‌دهد.
اگر در دنیای کلاسیک و درآمدزایی فیزیکی مانده ‌اید و خیالی جز همان تفکرات قدیمی ندارید، قطعا مطالعه این مطلب چندان جذابیتی برای شما نخواهد داشت. اما اگر می‌ خواهید با حرکت نوین جریانات پولی، از دنیای مجزایی، درآمدی واقعی کسب کنید، قطعا به اطلاعاتی مفید و هدفمند از ارزهای دیجیتال نیاز دارید. پس همراه ما باشید تا به دانستنی های مهم در خصوص رشته ارزهای دیجیتال اشاره کنیم.

ارز دیجیتال چیست؟

تمامی ارزهای دیجیتال واحدهای پولی مستقل از اقتصادهای شناخته ‌شده و کلاسیک هستند که به ‌طور کامل در دنیای الکترونیکی تولید شده، ذخیره می ‌شوند و از طریق همین فضاهای الکترونیکی منتقل می‌ گردند. ارزهای دیجیتالی از یک جریان ارزش ‌افزوده در بستری از اطلاعات دیجیتال شکل می‌ گیرند.

اما در دنیای رمز ارزها ماجرا چیز دیگری است. در این جریان اقتصادی، ارزش رمز ارزها وابسته به پول با ماهیت فیزیکی نیست. یک جریان باز اقتصادی که مستقل از بانک‌ ها در دنیای الکترونیکی استخراج می‌ شود و مستقل از همان بانک ‌ها ذخیره ‌شده و می‌ توانید آنها را جابجا کنید.
در اصل یک سیستم رمزگذاری شده ماهیت کلی استخراج تا تراکنش‌ های ارز دیجیتال را مدیریت می ‌کند. اگر شما هم علاقه به حضوری قدرتمند در این اقتصاد پویا و مستقل و در عین ‌حال دقیق و پیشرو دارید، لازم است تا قبل ‌از ورود، اطلاعاتی مهم از دنیای ارزهای دیجیتال را بدانید.

نکته ‌هایی که در اقتصاد ارزهای دیجیتال به کار شما می ‌آید

  • ارزهای دیجیتال بالاترین رشد ارزش‌ افزوده را در قبال هر نوع سرمایه گذاری دیگر دارند: واقعیت آن است که شما نمی ‌توانید با استفاده از ارز دیجیتال به تبادلات جاری در زندگی روزمره بپردازید. ارزهای دیجیتال برای خرید روزمره خانگی شما نیست. بلکه یک نوع سرمایه ‌گذاری هدفمند است. لکن مهمترین نکته در سرمایه ‌گذاری، میزان ارزش ‌افزوده آنها در طول زمان می‌ باشد. 

ممکن است شما با تفکرات کلاسیک به نگهداری از دلار و یا طلا برای یک سرمایه ‌گذاری در آینده فکر کنید. اما آیا رشد ارزش این سرمایه ‌گذاری ‌ها توانسته ‌است رضایت سرمایه ‌گذارها را جلب کند؟ قطعا این ‌طور است. لکن چه کسی از سود بیشتر استقبال نمی ‌کند؟ اگر با تفکر سرمایه ‌گذاری به جریان رموز ارزها نگاه می ‌کنید، با یک رویکرد بسیار سودآور مواجه هستید. 

به ‌عنوان مثال ارزش بیت کوین که یکی از شناخته‌ شده ‌ترین رمز ارزها می ‌باشد، در طول ۱۰ سال گذشته ۷۰۰۰ برابر شده ‌است. در کدام سرمایه‌ گذاری می‌ توانید چنین جریان با ارزشی از پول داشته باشید؟

  • ارزهای دیجیتال پشتوانه‌ ای جز خودشان ندارند: ماهیت ارزهای دیجیتال در استقلال آنها از اقتصادهای جاری جهانی است. در واقع هیچ جریان پولی در هیچ نقطه از جهان نمی ‌تواند ادعای مدیریت بر رمز ارزها را داشته باشد. 
  • رمز ارزها مبدا و یا موسس خاصی ندارند: رمز ارزهایی مانند بیت کوین و یا اتریوم، دنیای اقتصادی بزرگی را هدایت می ‌کنند. خیلی ‌ها را ثروتمند کرده ‌اند و در خلق بسیاری از تراکنش ‌های بزرگ مالی نقش بازی می ‌کنند. اما مبدأ پیدایش آنها همواره یکی از چالش ‌های جدی این حوزه بوده ‌است. 
  • برای نگهداری از ارز دیجیتال به بانک ‌ها نیاز ندارید: رمز ارزها را در کیف پول‌ های اینترنتی نگهداری می ‌کنید. در حال حاضر دو تیپ کیف پول فیزیکی و مجازی برای نگهداری از رمز ارزها وجود دارد. 

  • کیف پول‌ های اینترنتی بانک هایی در دنیای مجازی هستند: هر کیف پول بانکی است که به اختیار صاحبانشان مدیریت می‌ شوند. نکته در مستقل بودن جریان مالی و حمایت سیستمی از این کیف پول ‌های مجازی می‌ باشد. لذا وقتی صاحب ارزهای دیجیتال هستید و آن را در یک کیف پول الکترونیکی نگهداری می ‌کنید، دقت کنید که تمام موارد امنیتی را مو به مو و کاملاً درست و حساب‌ شده تنظیم کرده باشید. 
  • برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید به صرافی ‌های معتبر رجوع کنید: این صرافی ‌ها از طریق مجوزهایی که دارند، می‌ توانند در فضای اینترنتی به تبادلات ارز دیجیتالی بپردازند. در این صرافی ‌ها به شکل آنلاین قیمت ارز دیجیتال استخراج ‌شده، با ضریب ریالی و یا دلاری ارزش نهایی آن تعیین خواهد شد. 
  • ارزهای دیجیتال قابل استخراج هستند: شما می‌ توانید در سطح بازار عرضه و تقاضا از طریق یک صرافی مجاز، ارز دیجیتال را خریداری کنید و یا می ‌توانید به ‌مانند یک معدنچی اینترنتی از طریق دستگاه ‌هایی مخصوص به استخراج رمز ارزها از دنیای پیچیده اینترنتی بپردازید.

انتهای رپرتاژ آگهی