3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سریال پیس‌میکر؛ هر آنچه درباره‌ی اسپین‌آف جوخه انتحار می‌دانیم

اگر از فیلم جوخه انتحار به کارگردانی جیمز گان خوشتان آمده است، پس احتمالا باید دوست داشته باشید سریال اسپین‌آف آن، پیس‌میکر را ببینید.

گان از سال ۲۰۲۰ و حتی در روزهای آخر ساخت فیلم جوخه انتحار، روی سریال پیس‌میکر (با بازی جان سینا، اسطوره کشتی‌کج) برای پخش در HBO مکس کار می‌کرد. فیلم جوخه انتحار نقدهای مثبتی را به همراه داشت و اگر این سریال بتواند درخشش فیلم را تکرار کند، قطعا موفقیتی بزرگ برای عوامل سازنده محسوب می‌شود.

کریستوفر اسمیت یا پیس‌میکر با بازی سینا، در فیلم به‌عنوان یک روانی خودخواه معرفی می‌شود که می‌خواهد از هر روش ممکن به صلح و آرامش برسد. سریال پیس‌میکر، شخصیت او را عمیق‌تر بررسی می‌کند و مشخص خواهد کرد که او چگونه به چنین قاتل بی‌رحمی تبدیل شده است.

  • ۱۰ فیلم DC که اگر لغو نشده بودند همه چیز را تغییر می‌دادند
  • تمام خدایان جدید DC که در فیلم‌های زک اسنایدر معرفی شدند
  • جیمز گان می‌گوید اکران «نگهبانان کهکشان ۳» و «جوخه‌ی انتحار» به تأخیر نمی‌افتد

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی سریال منتشر نشده است اما برخی جزئیات آن، مانند طرح داستان، بازیگران، فیلم‌برداری و باقی موارد، هم‌زمان با اکران فیلم جوخه انتحار، بیان شد.

سریال چند قسمت دارد؟

سریال پیس‌میکر شامل هشت قسمت خواهد بود که همه آن‌ها توسط جیمز گان نوشته شده‌اند. عناوین قسمت‌ها هنوز مشخص نیست. گان علاوه بر نویسندگی، کارگردانی قسمت‌های ۱، ۲، ۳، ۶ و ۸ را هم بر عهده دارد.

پیس‌میکر

آیا تریلری برای سریال منتشر می‌شود؟

هنوز تریلری برای سریال پخش نشده است اما احتمالا مدتی پس از پایان اکران جوخه انتحار، شاهد تریلر سریال باشیم. در حال حاضر، همه توجهات بر روی اکران فیلم متمرکز است. بنابراین برای دیدن تیزرها یا تریلرها باید تا مدتی قبل از پخش سریال منتظر بمانیم. طرفداران مشتاق، می‌توانند پیگیر فضای مجازی باشند تا به محض انتشار تریلر، از آن با خبر شوند.

تاریخ انتشار سریال، چه زمانی است؟

هنوز تاریخ دقیق انتشار اعلام نشده است اما به هر حال، می‌دانیم که پیس‌میکر قرار است در ژانویه ۲۰۲۲ در HBO مکس در دسترس باشد. بعید به نظر می‌رسد که این برنامه تغییر کند، چرا که فیلم‌برداری به پایان رسیده است. احتمالا با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱، تاریخ دقیقی از زمان انتشار اعلام شود. امید است که عوامل سازنده پس از پایان اکران جوخه انتحار، در این زمینه‌ها اظهار نظر کنند.

بازیگران سریال چه کسانی هستند؟

جان سینا اولین بازیگری بود که حضور او در این سریال اعلام شد (به هر حال، این مجموعه درباره‌ی کاراکتر اوست). علاوه بر سینا، تعدادی از بازیگران فیلم جوخه انتحار هم در این سریال حضور خواهند داشت.

بازیگران اصلی مجموعه شامل سینا، استیو اگی، جنیفر هالند، فردی استروما، دنیل بروکس، روبرت پاتریک و چوکودی ایوجی هستند.

همچنین لوکلین مونرو، آنی چانگ، کریستوفر هایردال، الیزابت لودلو، رضوان منجی، نات لی، آلیسون آرایا و لنی جیکوبسون هم به‌عنوان بازیگران مکمل این مجموعه ظاهر می‌شوند. کریس کنراد یکی از بازیگران اصلی بود اما فردی استروما پس از جدایی کنراد از سریال، جایگزین او شد.

کاراکترهای تأیید شده سریال پیس‌میکر چه کسانی هستند؟

پیس‌میکر

بازیگران پیس‌میکر ترکیبی از افراد شرور و سرکش هستند که آن‌ها را در دنیای توسعه‌یافته DC کمتر دیده‌ایم. باید منتظر ماند و دید که آیا همه آن‌ها مانند کاراکتر پیس‌میکر، شخصیتی دارک و منفی دارند یا بر خلاف او عمل می‌کنند.

استیو ایگی مانند فیلم جوخه انتحار دوباره نقش جان اکونوموس را در سریال بازی خواهد کرد. اکونوموس سرپرست زندان بل ریو و یکی از دستیاران آماندا والر (ویولا دیویس) است. ایگی همچنین در طول فیلمبرداری فیلم جوخه انتحار، به‌عنوان بدنه شخصیت کینگ شارک کار کرد، اگرچه سیلوستر استالونه صداپیشه این کاراکتر بود.

جنیفر هالند هم نقش خود را به‌عنوان امیلیا هارکورت تکرار می‌کند. هارکورت، یک مأمور NSE و دستیار والر است.

دنیل بروکس نقش لئوتا آدبایو را بازی خواهد کرد. بروکس بیشتر به خاطر بازی در نقش تاشا جفرسون در فیلم نارنجی مد جدید است، محصول نتفلیکس شناخته می‌شود و برای این نقش، چندین جایزه دریافت کرد. اطلاعات زیادی درباره‌ی شخصیت او در سریال وجود ندارد اما گان اظهار داشت که رابطه او با پیس‌میکر کمی خصمانه است. بنابراین شاید شاهد درگیری بین این دو نفر باشیم.

رابرت پاتریک در نقش اوگی اسمیت، پدر پیس‌میکر ظاهر می‌شود. احتمالا او یکی از دلایل و عوامل شخصیت ناهنجار پیس‌میکر است.

فردی استروما در نقش آدریان چیس ظاهر می‌شود. این شخصیت برای طرفداران DC کمی آشنا است، اگرچه ممکن است این سریال وجهه متفاوتی از او را به نمایش بگذارد. او یک مأمور و مبارز جنایی است که قدرت بهبود سریع جراحات خود را دارد. قبلا نسخه بسیار متفاوتی از این شخصیت را با بازی جاش سگارا، در سریال کماندار دیده‌ بودیم.

چوکودی ایوجی به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی، نقش کلمسون مرن را بازی می‌کند. مرن شخصیت جدیدی است که برای این سریال آفریده شده و قرار است در آن ظاهر شود.

لوکلین مونرو و آنی چانگ هم به ترتیب در نقش‌های لری فیتزگیبون و کارآگاه سوفی سانگ حضور خواهند داشت. این دو کاراکتر به‌عنوان شریک و دوست یک‌دیگر توصیف شده اند. گفته می‌شود که فیتزگیبون شخصیتی مهربان و خوش‌قلب دارد اما سانگ، یک پلیس سخت‌گیر و بدخلق است. بر اساس گزارش‌ها، برادران وارنر برای نقش سانگ، نیم‌نگاهی به مگی کیو داشت اما در نهایت، چانگ برای بازی در این نقش انتخاب شد.

یکی از نکات جالب در کارنامه کاری جیمز گان این است که در تمام پروژه‌های خود، شخصیتی به نام فیتزگیبون دارد تا از این طریق به دوست صمیمی خود ادای احترام کند. در فیلم جوخه انتحار، نقش دکتر فیتزگیبون توسط جان اوستراندر بازی می‌شود که خالق اصلی کمیک‌های جوخه انتحار است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا شخصیت فیتزگیبون با بازی مونرو ارتباطی با همین شخصیت با بازی اوستراندر دارد یا خیر.

کریستوفر هایدرال در نقش کاپیتان لاک، الیزابت لادلو در نقش کیا، رضوان منجی در نقش جمیل و آلیسون آرایا و لنی جاکوبسون در نقش زوج امبر و ایوان از دیگر شخصیت‌های این سریال‌ هستند. همچنین نات لی نقش خود را در قالب جودومستر تکرار خواهد کرد. این شخصیت قبل از اینکه حق مالکیت کمیک‌های چارلتون توسط DCخریداری شود، بخشی از آن‌ کمیک‌ها بود.

آخرین و قطعا مهم‌ترین کاراکتر این سریال، خود پیس‌میکر است. جان سینا نقش اصلی را بازی می‌کند و جیمز گان از این شخصیت به‌عنوان سنگین‌ترین وزنه فیلم یاد می‌کند.

آیا فیلم‌برداری سریال تمام شده است؟

فیلم‌برداری این سریال در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در ونکوور کانادا آغاز شد. همان‌طور که در بالا ذکر شد، گان ببشتر قسمت‌های سریال و در واقع ۵ قسمت از ۸ قسمت را کارگردانی کرده است.

قسمت ۷ توسط برد اندرسون کارگردانی شد و جودی هیل و رزماری رودریگز هم هر کدام کارگردانی دو قسمت باقی‌مانده را بر عهده داشتند.

فیلم‌برداری این سریال پس از ۱۳۱ روز، در ۱۱ ژوئیه به پایان رسید. گان طی مصاحبه‌ای، توضیحاتی درباره‌ی فرآیند ویرایش مجموعه ارائه داد.

در پایان ماه جولای، گان بیان کرد که روند ویرایش فیلم کمی طول می‌کشد. او گفت: «سه قسمت اول، تقریبا ویرایش شده‌اند و قسمت‌های چهار و پنج هم در حال ویرایش هستند اما روند آن‌ها کمی کندتر است، زیرا فرآیند آن، توسط افراد دیگری پیش می‌رود. همین دیشب، اولین نسخه ویرایش‌شده قسمت ششم را دیدم که خودم کارگردانی کرده‌ام و واقعا از آن راضی هستم. همچنین بیشتر بخش‌های قسمت‌های هفت و هشت هم ویرایش شده است.»

او همچنین در همین مصاحبه عنوان کرد که مدت زمان همه قسمت‌ها تقریبا ۴۰ دقیقه است.

آیا سریال یک پیش‌درآمد بر فیلم جوخه انتحار است؟

پیس‌میکر

اگر هنوز فیلم جوخه انتحار را ندیده‌اید، بهتر است این قسمت را نخوانید، چون قسمتی از داستان فیلم لو می‌رود. صحنه پس از تیتراژ فیلم نشان می‌دهد که سریال پیس‌میکر یک دنباله خواهد بود، نه یک پیش‌درآمد. در این صحنه، جان اکونوموس و امیلیا هارکورت را در کنار تخت پیس‌میکر می‌بینیم که به او می‌گویند برای نجات جهان به وی نیاز دارند. با این حال، گان گفته است که سریال به ریشه‌های شخصیت پیس‌میکر می‌پردازد و پدر او، نقشی کلیدی در مجموعه دارد. بنابراین دنباله بودن سریال به این معنی نیست که مخاطبان از داستان زندگی گذشته این کاراکتر آگاه نشوند.

طرح داستانی سریال چیست؟

جزئیات طرح پنهان مانده است اما می‌دانیم که این مجموعه، روند تبدیل شدن پیس‌میکر به شخصیت کنونی‌اش را روایت می‌کند. در کمیک‌های چارلتون، کریستوفر اسمیت در ابتدا به‌عنوان یک دیپلمات صلح‌طلب و یک شخص شورشی مخفی معرفی شده بود. او بعدا فهمید که صلح‌جویی خشونت‌آمیز او ناشی از یک بیماری روانی است که آن را از پدر نازی خود به ارث برده است. معلوم نیست که تا چه حد از این خط داستانی کمیک‌بوکی، در سریال استفاده شود.

گان به امپایر گفت که این سریال بیشتر درباره‌ی تداخل شخصیتی این کاراکتر بی‌رحم و سخت‌گیر است.

او توضیح داد: «پیس‌میکر مجموعه کاملی از ایدئال‌ها را دارد که به نظر من واقعا جالب است. او بدون در نظر گرفتن این که چه تعدادی از افراد را باید بکشد، خواهان صلح است. شاید به نظر مزخرف برسد اما پشت پرده آن، منطقی وجود دارد. در بازی جان می‌بینیم که او احساس خوبی نسبت به اعمالش ندارد و من فکر می‌کردم برای پرداختن بیشتر به این موضوع، به یک سریال نیاز است.»

این کارگردان به کولایدر گفت که این سریال یک خط داستانی بزرگ دارد که در آن، همه شخصیت‌های اصلی جلب توجه می‌کنند.

او گفت: «هر شخصیت داستان خودش را دارد. شش شخصیت اصلی سریال، دنیل بروکس، هارکورت، سرکش، کلمسون مرن، چوکودی ایوجی و استیو ایگی هستند و هر کدام از آن‌ها روایت مخصوصی دارند که برای بینندگان جالب خواهد بود.»

با در نظر گرفتن همه‌ی آنچه گفته شده، به نظر می‌رسد سریال پیس‌میکر به درستی این کاراکتر و جایگاه او در دنیا را به ما نشان دهد. احتمالا شاهد مجموعه‌ای دارک کمدی، جذاب و پر از خشونت خواهیم بود و مطمئنا طرفداران دوست ندارند که از تماشای آن عقب بمانند.

منبع: collider