3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

سفیر ونزوئلا:اروپایی ها به دنبال بازگرداندن استعمار هستند

نیویورک- ایرنا- سفیر ونزوئلا در سازمان ملل متحد، مسدود کردن حساب های بانکی و دارایی های این کشور در آمریکا و اروپا و دلسوزی آنها برای کمک های انسان دوستانه را استانداردهای دوگانه نامید و گفت: اروپایی ها به دنبال بازگرداندن استعمار خود در آمریکای لاتین هستند.

ساموئل مونکادا عصر پنج شنبه پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل برای رای گیری درباره دو قطعنامه آمریکا و روسیه با موضوع ونزوئلا در جمع خبرنگاران، این مطلب را مطرح کرد.
وی با اشاره به اظهارات کشورهای اروپایی و آمریکا در این نشست، افزود: برخی از کشورها آمدند و درباره نگرانی های خود نسبت به مردم ونزوئلا صحبت کردند اما همزمان تمام نقل و انتقالات بانکی و دارایی های کشور ما را مسدود کرده اند.
سفیر ونزوئلا در سازمان ملل متحد ادامه داد: آنها نزدیک به 1.2 میلیون دلار طلای ما را در بانک انگلیس توقیف کرده اند و وقتی از آنها می خواهیم که به ما بازگردانید، می گویند که از طریق تحریم های آمریکا مورد مجازات قرار می گیریم.
مونکادا با بیان اینکه این کار به معنای فقدان استقلال بانک های انگلیس و گسترش بی حد و حصر قدرت آمریکا است، اضافه کرد:
استقلال بانک های انگلیس یک خیال و توهم بیش نیست، آنها طلای ما را سرقت کردند؛ آنگاه نماینده این کشور در سازمان ملل می گوید که نه اینگونه نیست ما نگران رفاه مردم ونزوئلا هستیم. آیا باورکردنی است؟
وی یادآور شد: آنها تهدید به استفاده از نیروی نظامی می کنند. مشهور است که ترامپ گفته است که همه گزینه ها روی میز است و این به معنای استفاده از نیروی نظامی است. به شدت نگران کننده است. خودتان قضاوت کنید؛ از یک سو آنها به حمله نظامی تهدید می کنند و پول های ما را می دزدند و از سوی دیگر نگران کمک های انسان دوستانه به مردم ونزوئلا هستند.
سفیر ونزوئلا در سازمان ملل متحد درباره کمبود حمایت از قطعنامه روسیه در شورای امنیت هم گفت: اعضای فعلی شورای امنیت، این شورا را مهندسی می کنند. آلمان، فرانسه، انگلیس، لهستان و بلژیک همچون یک گروه استعماری به یکدیگر محلق می شوند.
مونکادا افزود: رای امروز درباره قطعنامه روسیه، پیامد اکثریت این ها در شورای امنیت است، دو سال پیش آرا متفاوت بود. اکنون آنها قدرت را در دست دارند. شما نگاه کنید که جامعه بین المللی ائتلاف ساخته شده آمریکایی نیست. از بین 193 عضو مجمع عمومی سازمان ملل، تنها 50 کشور با آنها همراهند.
وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت خوان گوایدو به کشور هم گفت: باید بدانید که ارکان قانون اساسی در کنار رئیس جمهوری فعالیت می کنند و تصمیم درباره گوایدو با مقامات دیوان عالی قضایی ما است؛ من در این باره نظری ندارم.
سفیر ونزوئلا در سازمان ملل متحد افزود: باید بگویم که در حال حاضر گوایدو با حمایت آمریکا ادعا می کند که رئیس همه چیز است؛ همزمان رئیس جمهوری، رئیس دیوان عالی قضایی، رئیس مجمع ملی و رئیس همه قدرت های ونزوئلا است. در حالی که او حتی مدیریت یک واحد گشت پلیس را هم ندارد.
مونکادا با طرح این سوال که اروپایی ها در ونزوئلا به دنبال چه هستند، اظهار کرد: قدرت در ونزوئلا از طریق حاکمیت و مردم آن تعیین می شود. اروپایی ها به دنبال بازگرداندن استعمار در آمریکای لاتین هستند. آنها تنها به ونزوئلا محدود نخواهند شد، پس از آن به سراغ نیکاراگوئه، کوبا، بولیوی و دیگران هم خواهند رفت.
وی خاطرنشان کرد: مشروعیت قدرت و دولت ما از قانون اساسی و مردم ونزوئلا به دست می آید. آنها باید این را بدانند. اروپا و دیگر کشورها باید به قوانین کشور ما احترام بگذارند اما آنها به دنبال استعمار هستند.
سفیر ونزوئلا درباره شرایط بازداشت شدگان به ویژه برخی از زندانیان کشورهای دیگر هم گفت: قانون اساسی ما حقوق تمام زندانی ها اعم از زندانی های آمریکایی، ایتالیایی و مابقی را تضمین می کند. کنسول آمریکا این حق را خواهد داشت که با این بازداشت شدگان ملاقات کند؛ همچنان که پیش از این هم انجام می شد.