3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

قالب فلزی آیپد مینی ۶ از نمایشگر بی‌حاشیه و حذف کلید هوم خبر می‌دهد

به تازگی تصویری از قالب آلومینیومی آیپد مینی ۶ اپل منتشر شده است که اطلاعات جالبی از مشخصات ظاهری این دستگاه و تغییرات اعمال شده در طراحی آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

دیوید کوالسکی، یکی از افشاگران دنیای فناوری که در توییتر فعال است، با انتشار تصاویر و ویدیویی از ظاهر نسل جدید کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی آیپد خبر داده است.

در نهایت، پس از حدود ۶ سال کوپرتینویی‌ها قصد دارند ظاهر تکراری خانواده آیپد مینی را تغییر دهند و از ترندهای نسبتا جدیدتری در طراحی آن الهام بگیرند. با توجه به آنچه در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود، آیپد مینی ۶ بدنه‌ای باریک‌تر خواهد داشت، حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن کمتر خواهد شد و انحنای لبه‌های بدنه‌ی آن نیز کاهش خواهد یافت.

با توجه به کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر، دوربین سلفی در یک حفره درون نمایشگر قرار خواهد گرفت. همچنین، مانند آیپد ایر، دکمه هوم از آیپد مینی هم حذف و Touch ID به درون دکمه پاور منتقل خواهد شد.

با توجه به گزارش‌هایی که تا به حال منتشر شده است، انتظار نداریم نمایشگر آیپد مینی ۶ که گفته می‌شود ابعادی بین ۸.۳ تا ۹ اینچ دارد، به فناوری mini-LED مجهز شود.

قاب پشتی دستگاه به جدیدترین نسل آیپد ایر شباهت دارد. البته این قاب پشتی تنها میزبان یک لنز دوربین است، اما ظاهرا اپل در این نسل از لنز بزرگتری استفاده کرده است.

در ویدیوی منتشر شده به بالای دستگاه به عنوان محل قرارگیری کلیدهای صدا و پاور اشاره شده است، اما در گزارش‌ها عنوان شده ممکن است این موضوع ناشی از یک نقص در فرایند ساخت نمونه آزمایشی باشد. در رندرهایی که در ماه‌ ژوئن منتشر شدند، کلیدهای صدا در سمت راست و کلید پاور در قسمت بالای دستگاه قرار داشت.

آیپد مینی جدید احتمالا به ویژگی مغناطیسی Smart Connector مجهز می‌شود و به‌ جای درگاه لایتنینگ از درگاه USB-C استفاده می‌کند.

آخرین نسخه‌ی موجود از آیپد مینی در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد که از چیپ A12 Bionic بهره می‌گیرد و از قلم اپل هم پشتیبانی می‌کند. اما آیپد مینی ۶ یا آیپد مینی ۲۰۲۱ که در پاییز از راه می‌رسد، احتمالا به چیپ A15 مجهز خواهد بود که قرار است در خانواده‌ی آیفون ۱۳ هم به کار گرفته شود.

از دیگر مشخصات ذکر شده در خبرها می‌توان به حضور اسپیکرهای تقویت شده و عرضه‌ی آیپد مینی جدید در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی اشاره کرد.

منبع: Phone Arena