3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

نسل جدید میلیاردرهای بیت کوین با سایت همیار ماینر

امروزه با گسترش کاربردهای بلاک چین و پیدایش روز افزون ارزهای دیجیتال، روش های درآمد زایی نوین در فضای رمز ارزها نیز به شدت گسترش پیدا کرده است. از این رو می توان به وضوح مشاهده کرد که در بازارهای مالی مدرن مانند بیت کوین نسل جدید میلیاردرهای دیجیتال در راه است! در این مطلب می خواهیم شما را با روش درآمد زایی ارزی بیت کوین همیار ماینر آشنا کنیم. این مطلب فوق العاده را از دست ندهید….

بازارهای مالی عموماً به سمت ایجاد سکوهای معاملاتی که امکان معاملات سریع با نقدینگی بالا را فراهم می کنند پیش می روند. این بازارها توانستند حجم زیادی از سرمایه مردم، موسسات مالی، بانک ها و سرمایه گذارارن را در سرتاسر دنیا جذب خود کنند.  موضوعی که مدت هاست ایرانیان را به خود جذب کرده است، استخراج بیت کوین و استفاده از دستگاه های ماینر بیت کوین جهت ماینینگ است. احتمالا شما هم لااقل یکبار اخبار مرتبط با بیت کوین و ارزهای دیجیتال را از تلویزیون، رادیو یا سایت های اینترنتی دریافت کرده اید و برایتان سوال پیش آمده که کلود ماینینگ چیست و چطور می توان از بازار ارز دیجیتال کسب درآمد کرد؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که برای انجام تراکنش ها نیازی به بانک ها و موسسه های مالی ندارد و به کمک دستگاههای پردازنده ای که اقشار مختلف جامعه در اختیار شبکه می گذارند، به حیات خود ادامه می دهد و هر روز گسترده تر از روز قبل پیشرفت می کند. اما چرا باید افراد مختلف دستگاههای پردازنده خود را در اختیار شبکه بگذارند؟

جواب ساده است: کسب درآمد ارزی!

هر کس می تواند با خرید  انت ماینر S9 یا انت ماینر S17 و راه اندازی آن به کمک یک کابل اتصال به اینترنت، یک کابل برق و دانش شبکه جهت اتصال به یک استخر استخراج بیت کوین، می تواند به سرعت برق و باد درآمد بیت کوینی برای خود فراهم کند.

اما ماجرا به همین سادگی نیست، دردسرهای بسیار زیادی در مسیر این کسب و کار و روش درآمدزایی وجود دارد، از اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از قطعی برق و اینترنت بگیرید تا خرابی دستگاه های ماینر و نبود سواد سخت افزاری و تعمیرکاران مجرب. هزینه های سربار زیادی هم به این کسب و کار تحمیل می شود که می تواند رویای شیرین درآمدزایی ارزی را به کابوسی تلخ مبدل کند.

هزینه های برق و نگهداری فارم (تعداد زیادی ماینر) های بیت کوین بسیار زیاد است و بهره گیری مناسب از این دستگاه ها نیاز به کنترل و پیگیری مداوم دارد. به علاوه تعرفه برق صادراتی که اخیراً به ماینرها تحمیل شده است این صنعت را در ایران بی بهره نموده است.

دقیقا به همین دلیل افراد متخصص و مجربی هستند که در کنار راه اندازی مزرعه های استخراج بیت کوین برای خود و کسب منفعت شخصی، مقداری از مزرعه خود را در ازای دریافت وجه نقدی به شکل تهیه اشتراک ماینینگ یا اجاره ماینر در اختیار افراد علاقه مند می گذارند تا هم بتوانند از تمام ظرفیت تجهیزات خود استفاده کنند و هم اینکه هزینه های ماهیانه و متدوال خود از قبیل هزینه برق، اینترنت، تعمیر و … را از مبالغ نقدی تامین کنند و بیت کوین های خود را به ارزانی نفروشند!

در حقیقت دیگر نیازی به این همه هزینه اضافی و دردسر برای راه اندازی یک فارم وجود نداشته و شما می توانید معادل ظرفیت ماینینگ ای که می خواهید را به مدت مشخص از یک شرکت کلود ماینینگ معتبر مانند همیار ماینر اجاره کنید و بدون دردسر کسب درآمد کنید. در این روش ماینرها در فارم های مدرن، زیر نظر متخصصان این صنعت نگهداری می شوند و شما به عنوان یک سرمایه گذار با هزینه خیلی کمتر می توانید روزانه بیت کوین استخراج کنید. با اجاره ماینر در سایت همیار ماینر قادر خواهید بود که سرمایه خود را در مدت فقط یک سال حداقل دو برابر کنید.

همیار ماینر بهترین سایت اجاره ماینر می باشد که توانسته استخراج بیت کوین را به سهولت هر چه تمام تر ارائه کند. در واقع شما می توانید با یک ثبت نام ساده در سایت همیارماینر  وارد پنل کاربری خود شوید و با خرید اشتراک ماینینگ به جمع ماینر ها در سرتاسر دنیا اضافه شوید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ماینینگ در پنل کاربری شما ایجاد شده و شما قادر هستید میزان موجودی، تراهش (ظرفیت استخراج بیت کوین) و موجودی حساب خود را مشاهده کنید. همینطور می توانید به بخش های مهم سایت نیز دسترسی داشته باشید.

توصیه ما این است که اگر قصد کسب درآمد ارزی دارید حتما به وبسایت استخراج ابری بیت کوین همیار ماینر سر بزنید.