3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

نگاهی به کارمزد و مالیات شبکه توکن بیبی کیک!

tikakala

همانطور که احتمالا می‌دانید؛ در دنیای ارزهای دیجیتال، توکن‌هایی هستند که کاربردهای جالبی دارند. تولید توکن‌ها اصولا کار سختی نبوده و نیاز به علم خیلی بالایی نیز ندارد. اما برخی از این توکن‌ها چون با پشتیبانی و حمایت مجموعه‌های بزرگ و معروف وارد بازار می‌شوند، به سرعت رشد کرده و به قیمت‌های زیادی می‌رسند.

atramart mobile

یکی از مهمترین قسمت‌های معاملات ارزهای دیجیتال، کارمزد شبکه است. این موضوع در بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها و توکن‌ها کاملا متفاوت است. اما در توکن‌ها، چند وقتی است که نوع جالبی از کارمزد بر روی فروش اعمال می‌شود که در نوع خود جالب توجه است.

کارمزد شبکه یا هزینه‌های معامله؛ مبلغی است که خود شبکه از شما کسر کرده و هیچ ارتباطی به صرافی‌هایی که شما از آنها خرید می‌کنید، ندارد. برخی توکن‌های تازه وارد یا حتی قدیمی بازار؛ برای اینکه خریداران را به نگه داری و هولد کردن تشویق نمایند، برای فروش دارایی دیجیتال خود، مالیات اضافه‌ای را وضع کرده‌اند.

arzif mobile

به طور مثال بیبی دوج کوین و سیف‌مون توکن‌هایی هستند که از این روش برای تشویق کاربران به هولد کردن توکن‌های خودشان استفاده می‌کنند. در توکن دیگری به نام بیبی کیک، توسعه دهندگان روش و الگوریتمی را برای دریافت کارمزد ابداع کرده‌اند که بر اساس آن، 15 درصد از توکن‌های معامله شده مجددا توزیع می‌شود.

7 درصد از این 15 درصد کسر شده، به تمام هولدرها و افرادی که در کیف پول خود بیبی کیک دارند، تعلق می‌گیرد. 5 درصد از این توکن‌ها، برای بازاریابی این توکن کنار گذاشته می‌شود و نهایتا 3 درصد باقی مانده نیز به استخر نقدینگی این توکن افزوده می‌شود.

توسعه دهندگان این توکن با مزه، اعلام کرده‌اند که کاربران برای دریافت توکن‌های هدیه، نیاز به ارسال درخواست یا هرکار اضافه ای نداشته و این اتفاق به طور اتوماتیک هر 1 ساعت یک‌بار اتفاق می‌افتد. لازم به ذکر است که توکن‌های هدیه‌ای که به کاربران تعلق می‌گیرد؛ توکن Cacke بوده که بسیار معتبر و متعلق به صرافی غیر متمرکز Pancacke swap است.

از کجا بی‌بی کیک بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی کیک کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید BABY CAKE را خریداری کرده و نگاه دارید یا به سایر کیف پول‌ها انتقال داده و از سود روزانه آن بهره‌مند شوید.

پس اگر علاقه‌مند به بیبی کیک هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند اما پر ریسک کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم