3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

پارالمپین‌های جودو معادلات را به هم خواهند زد

ایران اکونومیست- جودوکاران اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک توکیو هر چند در لیست ورزشکاران شانس مدال نقره قرار دارند اما تلاش آنان نشان از آن دارد که آنان هدف بزرگتری برای خود معین کردند.

پارالمپین‌های جودو معادلات را به هم خواهند زد «وحید نوری» در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و «محمدرضا خیرالله زاده» در وزنه به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم ۲ نماینده جودو نابینایان و کم‌بینایان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو هستند. نمایندگانی که امید زیادی به موفقیت آنان می‌رود و کمیته ملی پارالمپیک آنان را در ردیف ورزشکاران شانس کسب مدال نقره قرار داده است. البته آنان تا چندی پیش در ردیف شانس مدال طلا قرار داشتند اما باخت این ۲ ورزشکار در مسابقات گرند پری باکو موجب تغییر جایگاه آنان شد.

البته این ورزشکاران باور دارند که جایگاه کنونی آنان در لیست اعزام تعیین‌کننده مدال نیست بلکه شرایط مسابقه و میزان تمرینات حریفان تعیین خواهد کرد که ما چه جایگاهی داریم.

در این زمینه وحید نوری که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد به خبرنگار ایرنا گفت: کادر فنی و ورزشکاران تمرینات مستمری داشته و خود را برای بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند. باخت درگرند پری باکو اتفاق نبود بله یک رقابت نزدیک بود و حریف من به برتری رسید وی در جایگاه نخست دسته منهای ۹۰ کیلوگرم قرار دارد و من دوم هستم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رقیب من در فینال این ورزشکار است.

او با بیان اینکه تمام رقیبان در پارالمپیک جدی هستند افزود: تمام مسابقات حریفان اصلی خود را آنالیز کردم و به دنبال کسب مدال طلا هستم. نه‌تنها من بلکه محمدرضا خیرالله زاده نیز برای رسیدن به سکو مصمم است.

محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده در حال تمرین هستند و فرهاد معابی نیز به‌عنوان مربی آنان را همراهی می‌کند

وحید نوری در دسته منهای ۹۰ کیلوگرم مدال طلا قهرمانی جهان، مدال طلا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال برنز قهرمانی جهان و مدال طلا قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. وی همچنین با تیم ایران به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رسیده است.

محمدرضا خیرالله زاده نیز مدال طلا وزن به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم را کسب کرده و مدال انفرادی این وزن در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کسب کرد. وی همچنین به همراه تیم ایران به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی در بخش تیمی رسید.

خیرالله زاده نفر نخست وزنه به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم جهان در جودو نابینایان است. مسابقه نوری و خیرالله زاده روز هفتم شهریور ماه ساعت 10:30 به وقت توکیو آغاز می شود.

به نظر می رسد در این دوره از بازی‌های پارالمپیک ۲ جودوکار ایرانی بتوانند به‌راحتی کاروان را صاحب مدال کنند. هر چند که در رنگ این مدال‌ها تردید وجود دارد اما تمرینات و برنامه‌های حاج یوسف زاده برای جودوکاران نشان از آن دارد که هدف اصلی نوری و خیرالله زاده مدال طلا و سکوی نخست پارالمپیک است.

 ایرنا