3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق توسط مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه در خارج از محدوده شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان، ۷۵۰ میلیون ریال تخمین زده شده است، ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضایی و در بازدید از این مکان، تعداد ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حال استفاده به همراه تجهیزات جانبی کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی در ادامه از کشف ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط مأموران پلیس آگاهی ملایر خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون  مشکوک شدند و ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، این خودرو را به منظور بررسی دقیق تر مدارک و محموله آن متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: با بازرسی به عمل آمده توسط مأموران این یگان از داخل خودرو، ۱۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی بدون مجوز قانونی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط و با تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قانونی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلگی بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام